Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Mardina skrev (3 timer siden):

Det må da være lov å si sin mening 🤔 Jeg synes også den jumpsuiten var fæl. Skulle jeg bare holde kjeft om det, mener du? 😂

Ja? Hvorfor føler du at du må Si noe  negativt om andre sine klær egentlig? 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den jumpsuiten kledde henne ikke. Det må være lov å si når hun viser det frem i vloggen. Og så sykt mye gjesping og klaging på søvn.. hvorfor prøver ikke G å sove litt på dagtid? Virker jo som ungen sover opptill flere timer?og den pirkingen på eksem/ kviser eller hva det er..får helt fnatt 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (26 minutter siden):

Den jumpsuiten kledde henne ikke. Det må være lov å si når hun viser det frem i vloggen. Og så sykt mye gjesping og klaging på søvn.. hvorfor prøver ikke G å sove litt på dagtid? Virker jo som ungen sover opptill flere timer?og den pirkingen på eksem/ kviser eller hva det er..får helt fnatt 😂

Skjønner heller ikke hvorfor Guro ikke tar seg en dupp, når Mikkel sover..... 🤔 Og hvorfor kan ikke Petter stå opp og hjelpe til med guttungen, sånn at Guro kan få sove litt lengre..... ? Tror humøret til Guro kunne blitt mye bedre, om hun fikk sove de timene hun skal 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Mardina said:

Skjønner heller ikke hvorfor Guro ikke tar seg en dupp, når Mikkel sover..... 🤔 Og hvorfor kan ikke Petter stå opp og hjelpe til med guttungen, sånn at Guro kan få sove litt lengre..... ? Tror humøret til Guro kunne blitt mye bedre, om hun fikk sove de timene hun skal 😊

Fordi de har adskilt økonomi og sikkert adskilte liv ellers også. Han kan ikke hjelpe til med ungen fordi han skal jo på jobb og må sove. Hun får avslag på DPS og sier hun ikke kan ta seg råd til privat psykolog. De fleste ektefeller hadde vel på et sånt kritisk tidspunkt tatt skrittet fram og betalt for kona sånn at hun fikk den hjelpa hu trengte. Men nei. Også all den kjøringa hennes... 

En annen ting jeg ikke forstår. De sier de har flyttet til barndomshjemmet hans. Han har minst et søsken det vil altså si det må være minst tre soverom i det huset. Likevel må gjestene sove på en luftmadrass på stua? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (26 minutter siden):

Fordi de har adskilt økonomi og sikkert adskilte liv ellers også. Han kan ikke hjelpe til med ungen fordi han skal jo på jobb og må sove. Hun får avslag på DPS og sier hun ikke kan ta seg råd til privat psykolog. De fleste ektefeller hadde vel på et sånt kritisk tidspunkt tatt skrittet fram og betalt for kona sånn at hun fikk den hjelpa hu trengte. Men nei. Også all den kjøringa hennes... 

En annen ting jeg ikke forstår. De sier de har flyttet til barndomshjemmet hans. Han har minst et søsken det vil altså si det må være minst tre soverom i det huset. Likevel må gjestene sove på en luftmadrass på stua? 

Likevel synes jeg faktisk at Petter kan avlaste Guro litt mer... I hvert fall i helgene. Men det er nå min mening 😊 

Det er jo klart at all kjøringen hjelper jo ikke på det mentale for Guro heller. Pia bør etter at hun er ferdig på DPS(eller parallelt, om det går), seriøst begynne å tenke på å ta lappen. Hun har jo flere folk rundt seg, som hun kan øvelseskjøre med, vil jeg tro... Og da vil hun jo slippe unna med en del kjøretimer på kjøreskolen...

Jeg vurderer seriøst å slutte å følge dem, da innholdet ikke er det beste lenger....🤔 Går stort sett i det samme innholdet i videoene... 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fort kunne tenkt at Guro er alenemor og at Pia er den som stepper inn når hun trenger avlastning. Virker som hun også tar seg av alt av husarbeid og innkjøp, og hun er jo i utrolig dårlig form og har lagt på seg så mye at det må være utrolig slitsomt å stå for alt alene? Og ut fra videoene han har vært med på virker han litt spesiell.? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke Petter gjør lite?? Det er vel han som står opp med Mikkel i helgene og gir han mat. Tar seg trilleturer, reiser til Arendal i flere dager i strekk, svømming osv. Guro har utrolig mye hjelp til ungen, er min mening. Det er klart at når hun er 100 % hjemme, så bør hun ta mye av "jobben" med ungen i ukedagene. Det sier seg selv.

Det hun BØR trappe ned på er alt peset med å legge ut alskens på some. DET er stress det! Tenk så mye tid hun hadde fått til overs da! Det er iKKE normalt å legge ut så mye HVER dag, de legger jo opp timeplaner for når de skal rekke over alt og hvilke videoer som skal produseres når. Greit når man har tid og overskudd, men det har ihvertfall ikke Guro. Pia har jo ikke et så innholdsrikt liv, så en gang i uken burde holde i massevis mht vlogg.

Og ja, så virkelig ikke Guro og mammaNT at den jeansdressen absolutt ikke gjorde noe positivt for Pia?? Den framhevet jo helt feil ting... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (2 timer siden):

Likevel synes jeg faktisk at Petter kan avlaste Guro litt mer... I hvert fall i helgene. Men det er nå min mening 😊 

Det er jo klart at all kjøringen hjelper jo ikke på det mentale for Guro heller. Pia bør etter at hun er ferdig på DPS(eller parallelt, om det går), seriøst begynne å tenke på å ta lappen. Hun har jo flere folk rundt seg, som hun kan øvelseskjøre med, vil jeg tro... Og da vil hun jo slippe unna med en del kjøretimer på kjøreskolen...

Jeg vurderer seriøst å slutte å følge dem, da innholdet ikke er det beste lenger....🤔 Går stort sett i det samme innholdet i videoene... 🙄

Jeg synes innholdet de legger ut nå er blitt dårlig, derfor ser jeg  på noe, men hopper over en god del. 

Petter synes jeg faktisk tar seg mye av sønnen når en tenker på han er i full jobb. Han hadde  med seg sønnen alene på hytta flere dager og det er flere ettermiddager/kvelder Guri er hos Pia og filmer da er det vel han som har Mikkel. 

Jeg tror Guro hadde hatt godt av både fysisk og psykisk og gå turer med sønnen ute hver dag. Nå leser jeg som skrevet over her ikke alt lenger, men på meg virker det som det er mye inntid.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (11 minutter siden):

Jeg synes innholdet de legger ut nå er blitt dårlig, derfor ser jeg  på noe, men hopper over en god del. 

Petter synes jeg faktisk tar seg mye av sønnen når en tenker på han er i full jobb. Han hadde  med seg sønnen alene på hytta flere dager og det er flere ettermiddager/kvelder Guri er hos Pia og filmer da er det vel han som har Mikkel. 

Jeg tror Guro hadde hatt godt av både fysisk og psykisk og gå turer med sønnen ute hver dag. Nå leser jeg som skrevet over her ikke alt lenger, men på meg virker det som det er mye inntid.

Men når Petter ser hvor mye Guro sliter med søvn og det mentale, så er det jo noe som ikke stemmer..... 🤔 Han bør jo ville Guro sitt beste, vil jeg tro.... 🤔

Tror absolutt også at Guro bør bevege seg mye mer, det skal liksom ikke så mye til heller. I stedet for å bruke bilen overalt de/hun skal, så burde hun gå mye mer. Men jeg har egentlig ikke så stor tro på at det vil skje med det første....Det er så mye enklere å sette seg i bilen, virker det som 🤔 Og hvorfor bruker ikke Guro sin egen bil mer? Har man hver sin bil, så vil jeg jo tro at det er naturlig å bruke sin egen bil og ikke låne andre sin... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at Petter virker som han tar seg mye av ungen og at Guro har mer hjelp enn de fleste. Burde kanskje omprioritert på hva hun bruker tiden på? Og ser at noen skriver at hun har sagt hun ikke har råd til privat psykolog.. med all den shoppingen, tror jeg ikke det er pengene det står på gitt..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke noen av dem BH? 😮 Nettopp sett dagens video og jeg tror den kjolen hadde satt mye bedre på Pia, om hun hadde brukt en BH? 

Nå føles det som jeg bare klager, men trodde at det var viktig med en god BH, når man har så store bryster 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vloggene har tapt seg veldig..😶en hel vlogg av at vi bare få se at de dytter i seg donuts, henger opp klær og trasker litt rundt i hagen mens de gomler ripsbær? det er så lite innhold at det nesten blir litt for mye at de skal vlogge hver dag. Matlagings videoene har begynt å ta seg opp igjen da👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (8 timer siden):

Vloggene har tapt seg veldig..😶en hel vlogg av at vi bare få se at de dytter i seg donuts, henger opp klær og trasker litt rundt i hagen mens de gomler ripsbær? det er så lite innhold at det nesten blir litt for mye at de skal vlogge hver dag. Matlagings videoene har begynt å ta seg opp igjen da👍🏻

Enig med deg 😊 I tillegg så er de jo så utrolig dårlige på å ta imot konstruktiv kritikk 🤔 Kan ikke kritisere dem for noe, før de går i fullt forsvar 🙄 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss perfect skrev (På 23.6.2022 den 21.17):

Men hva du/dere mener kler/ikke kler har ingenting å si, endrer ingenting. Hun liker den og da vil den bli brukt uansett, det er det som har noe å si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (8 timer siden):

Men hva du/dere mener kler/ikke kler har ingenting å si, endrer ingenting. Hun liker den og da vil den bli brukt uansett, det er det som har noe å si. 

Jada, men man har vel fortsatt lov å si sin mening vel?? Har du virkelig aldri sett en person og tenkt at det antrekket satt ikke noe særlig fint på?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (12 timer siden):

Enig med deg 😊 I tillegg så er de jo så utrolig dårlige på å ta imot konstruktiv kritikk 🤔 Kan ikke kritisere dem for noe, før de går i fullt forsvar 🙄 

Enig i at de er dårlige til å ta til seg konstruktiv kritikk. Men samtidig syns jeg det er stygt å kommentere på en frekk måte hva de spiser. Sånn som den som skrev «donut, pannekaker og pølse, hu hei hvor det går» eller noe i den duren. De hadde neppe skrevet det om ikke Guro var overvektig. Syns det er frekt å skrive sånt i kommentarfeltet. Det er vel neppe noe de spiser hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (1 time siden):

Enig i at de er dårlige til å ta til seg konstruktiv kritikk. Men samtidig syns jeg det er stygt å kommentere på en frekk måte hva de spiser. Sånn som den som skrev «donut, pannekaker og pølse, hu hei hvor det går» eller noe i den duren. De hadde neppe skrevet det om ikke Guro var overvektig. Syns det er frekt å skrive sånt i kommentarfeltet. Det er vel neppe noe de spiser hver dag. 

Jeg er forsåvidt enig med deg. Men samtidig synes jeg det blir litt barnslig å si at det vil de ikke diskutere.... De er liksom ikke åpen for noen form for dialog, virker det som 🤔 Da får man heller la være å svare på den kommentaren eller eventuelt slette den... Det er vel naturlig å kommentere, når man ser hvor dårlig kosthold de egentlig har, for så å bli sur, når noen påpeker det.... 

Men ja, de er temmelig dårlig på å ta imot kritikk.... Og det tror jeg ikke de kommer til å bli bedre på, med det første heller 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Jeg er forsåvidt enig med deg. Men samtidig synes jeg det blir litt barnslig å si at det vil de ikke diskutere.... De er liksom ikke åpen for noen form for dialog, virker det som 🤔 Da får man heller la være å svare på den kommentaren eller eventuelt slette den... Det er vel naturlig å kommentere, når man ser hvor dårlig kosthold de egentlig har, for så å bli sur, når noen påpeker det.... 

Men ja, de er temmelig dårlig på å ta imot kritikk.... Og det tror jeg ikke de kommer til å bli bedre på, med det første heller 🤔

Det er jeg helt enig i. Det er barnslig oppførsel. Bedre å la være å svare på kommentaren da, ja. Men den kommentaren jeg nevnte syns jeg var frekk. Jeg vet ikke så mye om kostholdet deres siden jeg ikke har fulgt dem så lenge og ikke har sett så mange matvideoer enda, men har de generelt dårlig kosthold er det naturlig å kommentere, ja, selv om jeg personlig ville latt være. Jeg regner jo med at de ikke spiser donuts, pannekaker og pølse hver eneste dag.

Som tidligere nevnt syns jeg de er veldig koselige å følge med på, de er så jordnære og ekte. Jeg liker sånt, jeg orker ikke følge perfekte folk med perfekt sminke og perfekt influenser-strigla hjem til enhver tid. Det blir så kunstig, liksom. Og de virker veldig hyggelige, selv om de bør lære seg å takle konstruktiv kritikk bedre. De har jo holdt på med YouTube i mange år nå, så bør jo være vant med at noen kommenterer mindre hyggelig enn andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (4 timer siden):

En bh hadde løftet antrekkene noe veldig..🙄

Bruker de ikke bh? Har ikke lagt merke til det, jeg. Må følge bedre med neste gang, tror jeg :fnise:  Jeg skjønner ikke at noen med litt størrelse på puppene klarer å gå uten bh, spesielt om de skal filme eller vise seg offentlig. Jeg hadde vært livredd for at noen skulle se det. Kan gå uten hjemme da, men går helst med der også. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...