Gå til innhold

Hvorfor sniker gamle damer i butikkøen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min erfaring er at folk i alle aldre sniker i køen. En ung mann var den jeg så sist gang jeg var på butikken, lang kø og han sto bakerst og løp til nyåpnet kasse. Det har vel mer med personlighet å gjøre enn alder, tror jeg. 

Anonymkode: 7e960...ad6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sto høygravid og tissetrengt å ventet i do kø ved en serverdighet og ut av ingen steder kommer en mann i 60-70 åra og kjente på alle dørklinkene før han forsto at alle var opptatt. Spørr meg om jeg står i kø, da svarer jeg «nei du jeg står bare her å nyter utsikten til de fine dodørene jeg…» i en ganske sarkastisk tone. I det jeg hadde sagt det ble et toalett ledig og han smatt fort inn der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Mellion said:

Jeg sto høygravid og tissetrengt å ventet i do kø ved en serverdighet og ut av ingen steder kommer en mann i 60-70 åra og kjente på alle dørklinkene før han forsto at alle var opptatt. Spørr meg om jeg står i kø, da svarer jeg «nei du jeg står bare her å nyter utsikten til de fine dodørene jeg…» i en ganske sarkastisk tone. I det jeg hadde sagt det ble et toalett ledig og han smatt fort inn der 😅

Nå hender det faktisk at noen bare står utenfor doene og venter på noen da, f.eks. barnet sitt. Jeg har stått altfor mange ganger i "kø" utenfor ledige doer fordi jeg ikke har turt å sjekke om alle var opptatt eller spørre den som stod der om vedkommende sto i kø. 😛

Anonymkode: 3fdf6...df7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.4.2020 den 9.55):

I går opplevde jeg det igjen. Sto i kø på Kiwi og skulle akkurat til å betale, da det plutselig kommer en dame på rundt 70 år, inn i køen som er på vei ut av butikken, ikke holder hun avstand heller. Hun står like ved siden av meg, og spør ekspeditøren om de har antibac. Han vet ikke så han roper ut i butikken til sin kollega som kommer med antibac. Damen betaler rett foran nesen på meg og de som står i kø. Jeg angrer på at jeg ikke sa til henne at hun kunne gå inn den vanlige veien og stille seg i kø, for det har jeg gjort før, men da pleier de å si at de bare skal ha en ting så de trenger ikke å stå i kø!  Jævlig irriterende. 

Anonymkode: 12741...53e

Da jeg jobbet i butikk pleide jeg å bli obs på slike snikere.
Det finnes mange av dem i alle aldre enten det er å snike i køen, lure til seg røyk uten rett ID eller "ikke høre" når man spør 2-3-4-5ganger om de vil ha bærepose for så å kjefte deg huden full for at du må jo gi de bærepose herlighet. 🙄

-Snikerne legger du på vent mens du fotsetter med den du ekspederer (du gir de jo beskjed på en fin måte),
-De som prøver å kjøpe med falsk legg er beste trikset og holde kortet mens du spør når de var født eller om de kan skrive signaturen...
-De som prøver å snike til seg bæreposer da scanner du den og så sier du ja da ble det....

Anonymkode: a4f88...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper de frem jeg. Jeg har tross alt bedre tid igjen til å bruke på kø her på jorda. 

Anonymkode: 062a5...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...