Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så lite snakk om virkningene til 5G i mediene? Og selvfølgelig masse skriverier om folk som har brent ned 5G master pga konspirasjonsteorier om at 5G sprer koronavirus. Er det et forsøk på å dysse ned at 5G kan ha dårlige helseinnvirkninger? Jeg og mannen min har slitt med hodepine og nakkesmerter i en måned nå. Naboen forteller at hun går med konstant hodepine og mannen min forteller meg at mange av kollegaene hans også forteller om hodepine og verk i kroppen. Alle har testet negativt på korona-prøvene. Jeg googlet 5G og hodepine og ser at allerede før lanseringen av 5G (13.03.20) var det 260 leger og forskere som advarte mot 5G og strålefare. Hvorfor blir ikke dette fremmet i mediene?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi all snakken foregår av konspirasjonsteoretikere her på forumet, er min teori.

Anonymkode: a2660...425

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Fordi normale mennesker ikke tror at man kan bli syke av radiobølger. Er noe som kalles tilfeldigheter og flokkbasert paranoia. 

tror du ikke stat etter stat heller hadde brukt noen millioner på å utrede om korona og sykdom kommer fra 5G fremfor å bruke tusenvis av milliarder på å undertrykke viruset?

Anonymkode: 8478d...269

• Liker 18
Skrevet (endret)

Fordi det står sterke krefter og masse penger bak. Dessuten har helsemyndighetene bestemt seg for å høre på statens strålevern om at stråling ikke er farlig. Disse igjen baserer fakta på en gruppe mennesker som er tilknyttet televirksomhet og vil rammes økonomisk om det blir allment kjent at noen mennesker blir syke av stråling; stiftelsen ICNIRP. (Les mer hos Einar Flydal, FELO eller Folkets strålevern) Det vil komme for en dag, men først må langt flere bli syke. Korona er mye mer hype å skrive om fordi dødstall selger aviser og gir klikk og reklamepenger. Folk som "bare" blir syke og noen ganger uføre er kjedelig greier. 🙄

Endret av McMary
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, McMary said:

Fordi det står sterke krefter og masse penger bak. Dessuten har helsemyndighetene bestemt seg for å høre på statens strålevern om at stråling ikke er farlig. Disse igjen baserer fakta på en gruppe mennesker som er tilknyttet televirksomhet og vil rammes økonomisk om det blir allment kjent at noen mennesker blir syke av stråling. (Les mer hos Einar Flydal, FELO eller Folkets strålevern) Det vil komme for en dag, men først må langt flere bli syke. Korona er mye mer hype å skrive om fordi dødstall selger aviser og gir klikk og reklamepenger. Folk som "bare" blir syke og noen ganger uføre er kjedelig greier. 🙄

Og siv jensen er en firfisle.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, McMary skrev:

Fordi det står sterke krefter og masse penger bak. Dessuten har helsemyndighetene bestemt seg for å høre på statens strålevern om at stråling ikke er farlig. Disse igjen baserer fakta på en gruppe mennesker som er tilknyttet televirksomhet og vil rammes økonomisk om det blir allment kjent at noen mennesker blir syke av stråling; stiftelsen ICNIRP. (Les mer hos Einar Flydal, FELO eller Folkets strålevern) Det vil komme for en dag, men først må langt flere bli syke. Korona er mye mer hype å skrive om fordi dødstall selger aviser og gir klikk og reklamepenger. Folk som "bare" blir syke og noen ganger uføre er kjedelig greier. 🙄

Og griser kan fly?

Anonymkode: 10ba0...296

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og fugler er mekaniske

Anonymkode: 830ff...0b8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mobilstråler går gjennom betong, hva tror dere disse strålene gjør med kroppen og hjernen vår?

Anonymkode: b973c...208

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og myndighetene forgifter oss gjennom kondensstriper. 

Anonymkode: 261ce...ab5

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Sielri82 skrev:

Hvorfor er det så lite snakk om virkningene til 5G i mediene? Og selvfølgelig masse skriverier om folk som har brent ned 5G master pga konspirasjonsteorier om at 5G sprer koronavirus. Er det et forsøk på å dysse ned at 5G kan ha dårlige helseinnvirkninger? Jeg og mannen min har slitt med hodepine og nakkesmerter i en måned nå. Naboen forteller at hun går med konstant hodepine og mannen min forteller meg at mange av kollegaene hans også forteller om hodepine og verk i kroppen. Alle har testet negativt på korona-prøvene. Jeg googlet 5G og hodepine og ser at allerede før lanseringen av 5G (13.03.20) var det 260 leger og forskere som advarte mot 5G og strålefare. Hvorfor blir ikke dette fremmet i mediene?

Og du er sikker på at det er satt i drift 5G der du bor? Denne utbyggingen er så vidt startet og på finnsenderen.no vil du se om det er noen basestasjoner i nærheten. Blogger og skribent Einar Flydal framstår som en allviter på området og er selvsagt mye mer kompetent enn alle disse legene og forskerne i WHO. Og like selvsagt har han langt høyere målekompetanse enn all verdens ingeniører? Det er ikke mer stråling fra 5. generasjon mobiltelefonsystem enn fra 2--4G. De sender faktisk ofte med lavere effekt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, 911 skrev:

Og du er sikker på at det er satt i drift 5G der du bor? Denne utbyggingen er så vidt startet og på finnsenderen.no vil du se om det er noen basestasjoner i nærheten. Blogger og skribent Einar Flydal framstår som en allviter på området og er selvsagt mye mer kompetent enn alle disse legene og forskerne i WHO. Og like selvsagt har han langt høyere målekompetanse enn all verdens ingeniører? Det er ikke mer stråling fra 5. generasjon mobiltelefonsystem enn fra 2--4G. De sender faktisk ofte med lavere effekt.

260 forskere og leger advarer mot potensielle alvorlige helsevirkninger av 5G.

Sitat: " Det er et faktum at stadig flere mennesker opplever helseproblemer med stråling fra mobiltelefoner og annet trådløst utstyr. Det er hodepine, søvnvansker, depresjon, uro, utmattelse, hukommelsesproblemer, genskader, nevrologiske skader, hjerteflimmer, nedsatt fertilitet – og etterhvert alvorligere diagnoser. Dette er ikke innbilning, det er støttet av tusenvis av vitenskapelige studier."

https://www.an.no/debatt/straling/mobil/260-forskere-og-leger-advarer-mot-potensielle-alvorlige-helsevirkninger-av-5g/o/5-4-1110985

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk blir helt klart fysisk syke av "mobilstråling", men det kan diskuteres om dette er fysisk eller psykisk betinget.

Vi får ofte melding fra beboere i nærheten av nye master at de er blitt så syke av denne masten. Svært ofte viser det seg at dette bare er en mast med antenner, og at det ikke enda er koblet noe utstyr til disse. Vi kunne skrive en bok om alle rare forsøk folk har gjort for å "bevise" at det er stråling, alt fra å henge strimler av papir og aluminiumsfolie fra taket til å kjøpe disse "avanserte" målerne som FELO selger. 

Anonymkode: 39c3f...21c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Og siv jensen er en firfisle.

Det tror jeg ikke er helt usannsynlig.

Anonymkode: ef189...206

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

260 forskere og leger advarer mot potensielle alvorlige helsevirkninger av 5G.

Sitat: " Det er et faktum at stadig flere mennesker opplever helseproblemer med stråling fra mobiltelefoner og annet trådløst utstyr. Det er hodepine, søvnvansker, depresjon, uro, utmattelse, hukommelsesproblemer, genskader, nevrologiske skader, hjerteflimmer, nedsatt fertilitet – og etterhvert alvorligere diagnoser. Dette er ikke innbilning, det er støttet av tusenvis av vitenskapelige studier."

https://www.an.no/debatt/straling/mobil/260-forskere-og-leger-advarer-mot-potensielle-alvorlige-helsevirkninger-av-5g/o/5-4-1110985

Og hvorfor skal folk bli mer syke av 5G enn av 3 og 4G? De sender med noenlunde samme frekvens bare ofte med lavere effekt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk blir helt klart fysisk syke av "mobilstråling", men det kan diskuteres om dette er fysisk eller psykisk betinget.

Vi får ofte melding fra beboere i nærheten av nye master at de er blitt så syke av denne masten. Svært ofte viser det seg at dette bare er en mast med antenner, og at det ikke enda er koblet noe utstyr til disse. Vi kunne skrive en bok om alle rare forsøk folk har gjort for å "bevise" at det er stråling, alt fra å henge strimler av papir og aluminiumsfolie fra taket til å kjøpe disse "avanserte" målerne som FELO selger. 

Så du mener 260 forskere tar feil?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 911 skrev:

Og hvorfor skal folk bli mer syke av 5G enn av 3 og 4G? De sender med noenlunde samme frekvens bare ofte med lavere effekt.

Det må du nesten spørre forskerne om.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener 260 forskere tar feil?

Det er mange skrullete personer som gjemmer seg bak forsker-tittelen.

Anonymkode: 10ba0...296

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Om du spør Flydal så vil jeg tro han også vil kalle seg forsker. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Dette har jeg ikke tenkt på, og avfeid som en konspirasjonsteori. Men jeg har nå gått med hodepine hver dag i to uker, noe jeg aldri noensinne før har opplevd.

Anonymkode: 50164...7ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat samme hodepinene dukket opp samtidig med AMS-målerne. Etterhvert som folk blir vant til å ha dem i hus forsvant hodepinene. Det finnes visst en egen gruppe folk som blir syke hver gang det er noe nytt med steåling som kommer, men så går det greit helt til en ny ting kommer. Men de har underlig nok alltid flere mobiler i hus, wifi, tv-bokser, mikrobølgeovner osv osv. Men det er alltid den nye tingen som kommer som er farlig.

Skal si meg enig i at for mye stråling ikke er bra for noen, men ingen av disse forbrukerdingsene er nok til å påvirke helsen tilfolk vesentlig. Da må man opp i industristråling. 

Kikker du litt på hvem som prøver å fremstå som seriøse i motstanden av stråling (Flydal, Folkets Strålevern), så er det kanskje 5 personer i Norge som gjentar seg selv og refererer til hverandre. Ingen av dem er utdanna leger med ekspertise i stråleskader, men de er jaggu flinke til å gjenfortelle ting de har lest i hverandres blogger på internett! 

Men nå kommer 5G. Så får vi se da om folk dauer hopetall slik folk gjorde da AMS-måler kom. Og da trådløst internett ble vanlig. Og da mobilene ble allemannseie. Og da mikrobølgeovnene kom........

Anonymkode: f836c...be8

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...