Gå til innhold

Hva veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

164 cm og 56 kg nå. Trives best på par-og-femti, har kosa meg greit i karantene. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.4.2020 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Selv veier jeg 65 kg og er 171 høy. Bruker small i både overdel og bukse. Folk får ofte sjokk da jeg sier hvor mye jeg veier, hvordsn er det med dere?

Anonymkode: 3c479...998

Jeg er 168cm, 137kg og bruker 2XL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FantasDick skrev:

164 cm og 56 kg nå. Trives best på par-og-femti, har kosa meg greit i karantene. :ler:

Glemte størrelsene, da. XS/32/34 på overkroppen og XS/S/34/36/26-27" på underkroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Mange naturlig slanke her som aldri har slanket seg ?

Anonymkode: f90c8...751

Ja, eller det vil si - det tyngste jeg noen gang har vært er 54 kg da jeg var 18 og spiste mye drittmat. Gikk på vekta rundt jul det året og ble litt paff, så begynte å spise litt mer vanlig mat og litt mindre snacks osv, og var tilbake til trivselsvekt på rundt 50 like etter. Så tror ikke det teller som slanking akkurat. 

Anonymkode: 596f6...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2020 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Selv veier jeg 65 kg og er 171 høy. Bruker small i både overdel og bukse. Folk får ofte sjokk da jeg sier hvor mye jeg veier, hvordsn er det med dere?

Anonymkode: 3c479...998

Sjokk. Virkelig? 65 kg er jo ikke mye, det er jo en ganske normal vekt. Man er jo gjerne slank da på 171 cm.

Anonymkode: 81367...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over; Selv er jeg forresten 168 cm og 87 kg. Folk nekter å tro at jeg er over 80, men trener en del styrke og har vel kanskje litt muskler å "gå på". Jeg vet ikke.

Anonymkode: 81367...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm høy, veier 54 kg og brruker XS str i klær. Har født 4 barn 🙂 

Anonymkode: 4b42f...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2020 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Rart. Jeg er 169 og 65. Bruker S i over og underdel. Har et par ting i XS også. 

Anonymkode: d0ed9...41b

Jepp. Og ikke at jeg er overvektig, men jeg ikke tynn. Iallfall ikke rundt livet og på ryggen. Kroppen min er finest når den veier rundt 57. Da kan jeg også bruke small. Bruker 36 av og til foresten. Kommer litt an på plagget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, WhisperingWind skrev:

Det har jeg aldri gjort heller. Ts sa etterpå at hun måtte spise som en anorektiker for å gå ned og det er feil. Hadde hun gjort det hadde hun rast ned i vekt. Hun er ikke dømt til å være overvektig etter medisiner. Spiser hun normalt og er mer hverdagsaktiv så har ikke kroppen noen annet valg enn å gå ned i vekt. 
 

Ingen er er unntaket av den regelen med mindre, som jeg nevnte, man har lagt stoffskifte, men da kan man få medisiner mot nettopp det. Ingen er dømt til å være overvektig med mindre de spiser mer enn de forbrenner.

Jeg er ikke Ts. Men ja, pga medisiner har gjort meg bælfeit så må jeg nå spise som en anorektiker for å gå ned i vekt derfor gjør jeg det og går heldigvis ned i vekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm og 58 kg. Bruker str. XS/34 i overdeler og str. XS/34/36 i underdeler 

Anonymkode: 69b7b...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

167 cm og 50 kg. Bruker xs/34 i bukser og xs/s i overdeler

Anonymkode: 40999...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

163 cm, veier 60 kg. Slanket meg fra 65 til 58 i fjor høst,  men har lagt meg 2 kg igjen i løpet av koronatiden. 
Jeg bruker str. M og S. 

Anonymkode: 499b8...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

171 cm, 87 kg.
Bruker M i overdel og XL i underdeler. 

Anonymkode: f23d9...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...