Gå til innhold

Hva veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

180cm 95kg. Holder på å gå ned i vekt, gått ned 15kg siste halvår

Anonymkode: f7e75...99b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

170cm og 55kg. Bruker stort sett størrelse S. Ganske fornøyd, men helst et par kilo mindre.

Anonymkode: 6df4d...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

192cm, 103kg. Er kickbokser/bodybuilder.

Anonymkode: 0227c...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

174 cm, veier 63 eller 64 kg som regel. Bruker stort sett S/36 i klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Peppsi skrev:

Oi det var lite 😕 

Hun skriver at hun er 14 år. Hadde hun vært voksen, hadde jeg vært enig i at det var lite, men man bruker ikke samme målestokk på barn/ungdom. Når et barn ikke har kommet i puberteten ennå, er det vanlig å veie lite. Jeg husker jeg veide 38 kg da jeg begynte på ungdomsskolen, var vel rundt 160-165 cm da. Altså var jeg enda tynnere enn hun du kommenterte på. Jeg var sent utviklet, så hadde ikke fått noe særlig fett på kroppen ennå. Det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170 og 69 kg, skal ned 5 kg til. Førvekt før barna var 58-60 kg. (Siste fødte jeg i fjor sommer)

Anonymkode: 2c256...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Hun skriver at hun er 14 år. Hadde hun vært voksen, hadde jeg vært enig i at det var lite, men man bruker ikke samme målestokk på barn/ungdom. Når et barn ikke har kommet i puberteten ennå, er det vanlig å veie lite. Jeg husker jeg veide 38 kg da jeg begynte på ungdomsskolen, var vel rundt 160-165 cm da. Altså var jeg enda tynnere enn hun du kommenterte på. Jeg var sent utviklet, så hadde ikke fått noe særlig fett på kroppen ennå. Det er helt normalt.

Oisann, ja, fikk visst ikke med meg alderen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160 og veier 57 kg. Er veldig slank og muskuløs. 

Anonymkode: 14fb2...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

153cm 70kg 
bruker M/L i klær 🙂 

Anonymkode: 397b8...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 cm, veier nå 60 kg. Bruker størrelse S. Holder på å gå ned noen vinterkilo, men er ikke ute etter å komme inn i XS. De klærne kasserte jeg da jeg passerte 55kg😆

Anonymkode: f6235...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160 og veide 50 kg. Så begynte jeg på antipsykotisk medisin og veier nå 90 kg. Skal ta slankeoperasjon. Kan ikke gå rundt og veie 90 kg. Blæh

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at gjennomsnittsbrukeren har gått opp de siste årene er jeg overrasket over alle de slanke folka som oppholder seg på kg 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvalitet skrev:

Med tanke på at gjennomsnittsbrukeren har gått opp de siste årene er jeg overrasket over alle de slanke folka som oppholder seg på kg 

Mange her bruker samme str som meg og ca samme høyde men er 10 kg mindre minst... 

Anonymkode: 0ce1f...1a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WhisperingWind
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange her bruker samme str som meg og ca samme høyde men er 10 kg mindre minst... 

Anonymkode: 0ce1f...1a8

Kropper bærer vekt på veldig forskjellige måte. Sammensetting av muskler og fett, hvordan det fordeles osv. Noen har lengre muskler mens andre har kortere muskler. Lengre bein eller overkropp og hvor fettet samles har også mye å si for hvordan resultatet blir. 
 

Man kan ta to damer med samme høyde og vekt ved siden av hverandre og ikke engang fatte at de faktisk har samme høyde og vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...