Gå til innhold

Hva veier du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 168 cm og 54 kg, bruker s/xs i bukser og xs i overdeler. 

Anonymkode: 64004...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Marye skrev:

160 og veide 50 kg. Så begynte jeg på antipsykotisk medisin og veier nå 90 kg. Skal ta slankeoperasjon. Kan ikke gå rundt og veie 90 kg. Blæh

Du går ikke opp av medisinene, men de gir økt matlyst. Du velger selv å spise, følg en kostplan. Du burde ikke operere deg med mindre du virkelig har prøvd alt!

Anonymkode: 6df4d...d0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange her bruker samme str som meg og ca samme høyde men er 10 kg mindre minst... 

Anonymkode: 0ce1f...1a8

Det er veldig forskjell på hvor stramme klær folk foretrekker da. Syns det er mange som går i stramme klær hvor fettet tyter ut. Digre rumper og hofter i supertrange jeans osv. Brukte stort sett str S-M i overdeler selv da jeg var anorektisk.

Anonymkode: 6df4d...d0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv veier jeg 65 kg og er 171 høy. Bruker small i både overdel og bukse. Folk får ofte sjokk da jeg sier hvor mye jeg veier, hvordsn er det med dere?

Anonymkode: 3c479...998

1,65  50 kg

Anonymkode: 49cc7...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går ikke opp av medisinene, men de gir økt matlyst. Du velger selv å spise, følg en kostplan. Du burde ikke operere deg med mindre du virkelig har prøvd alt!

Anonymkode: 6df4d...d0e

Jeg orker ikke ligge våken hver jævla natt fordi sulten gnager

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 167 og veier 51 kilo. Bruker normalt XS eller 34.

Anonymkode: 643f5...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Marye skrev:

Jeg orker ikke ligge våken hver jævla natt fordi sulten gnager

Nei da får du spise da. Var barr et råd. Har selv erfaring med dette.

Anonymkode: 6df4d...d0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange her bruker samme str som meg og ca samme høyde men er 10 kg mindre minst... 

Anonymkode: 0ce1f...1a8

Derfor lykkes man ikke med tradisjonelle slankekurer !!!!

Anonymkode: f90c8...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei da får du spise da. Var barr et råd. Har selv erfaring med dette.

Anonymkode: 6df4d...d0e

Hvordan får du sove da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 høy og veier 53-57. Går mye opp og ned pga spiseforstyrrelser. Idealvekten min er 50-52. 

Anonymkode: ebac2...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind
13 minutter siden, Marye skrev:

Hvordan får du sove da?

Om du er overvektig og vant med store mengder mat hver dag så blir også magesekken større. I perioden den krymper vil du kjenne økt sult inntil magesekken normaliserer seg igjen. Frem til da må man igjennom en litt tøff prosess. Akkurat som å slutte med nikotin eller raffinert sukker. Kroppen craver det, men etter en stund uten slipper det mer og mer taket inntil behovet reduserer eller forsvinner.

Samme med å gå ned i vekt. Kroppen er vant med en viss mengde mat og vil da ha samme mengde. Frem til den blir vant med mindre så vil du føle er sug. Det viktige da er å spise god og næringsrik mat som stabiliserer blodsukkeret til faste tider. Kjenner du på sult utenom så gjør heller en aktivitet eller drikk et stort glass vann og en varm kopp te etterpå. Etterhvert vil du merke mindre og mindre sug etter mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Om du er overvektig og vant med store mengder mat hver dag så blir også magesekken større. I perioden den krymper vil du kjenne økt sult inntil magesekken normaliserer seg igjen. Frem til da må man igjennom en litt tøff prosess. Akkurat som å slutte med nikotin eller raffinert sukker. Kroppen craver det, men etter en stund uten slipper det mer og mer taket inntil behovet reduserer eller forsvinner.

Samme med å gå ned i vekt. Kroppen er vant med en viss mengde mat og vil da ha samme mengde. Frem til den blir vant med mindre så vil du føle er sug. Det viktige da er å spise god og næringsrik mat som stabiliserer blodsukkeret til faste tider. Kjenner du på sult utenom så gjør heller en aktivitet eller drikk et stort glass vann og en varm kopp te etterpå. Etterhvert vil du merke mindre og mindre sug etter mat.

Jeg spiser ikke så ekstremt store mengder skjønner du, må spise som en anorektiker for å gå ned 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
4 minutter siden, Marye skrev:

Jeg spiser ikke så ekstremt store mengder skjønner du, må spise som en anorektiker for å gå ned 

Du kan ikke gå opp til 90 kg med anorektiker diett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Du kan ikke gå opp til 90 kg med anorektiker diett...

Nei det sier jeg heller ikke. Jeg har gått opp over mange år på forskjellige antipsykotisk medisin og daværende mye mat og cola og nå de jeg så ødelagt at jeg må spise som en liten mus for å holde vekten. Får bekreftet at personalet på psykiatrisk at jeg slett ikke spiser mye

Endret av Marye
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K27, 168 cm, 66-68 kg. En del muskelmasse. Som regel M i bukser og S i overdeler. 

Anonymkode: 30d6a...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

156 og veier 52 kilo. Bruker XS/S. 

Anonymkode: 4aa85...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
55 minutter siden, Marye skrev:

Nei det sier jeg heller ikke. Jeg har gått opp over mange år på forskjellige antipsykotisk medisin og daværende mye mat og cola og nå de jeg så ødelagt at jeg må spise som en liten mus for å holde vekten. Får bekreftet at personalet på psykiatrisk at jeg slett ikke spiser mye

Du må ikke spise som en mus. Du kan ikke ødelegge forbrenningen din. Da hadde du vært død.

Om du er overvektig så må du spise mindre enda forbrenner. For en inaktiv kvinne bør du ligge på 1500 kcal om dagen. Da vil du gå ned i vekt. Noe annet er ikke mulig med mindre du har påvist lavt stoffskifte, mendet kan du få medisiner for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...