Gå til innhold

Har du noen gått før kinofilmen ble ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja pga buss på filmer som ikke va verdt å vente en time på holdeplassen

Anonymkode: 052ff...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har skjedd en gang. Gikk etter en stund på filmen "The Aviator" fordi kjedelig. 

Anonymkode: fdee2...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlot salen under Jurassic Park i '93 (eller var det '94?), ikke fordi jeg synes den var dårlig, men fordi jeg var så "smart" at jeg tok et par pils før forestillingen. Riktignok kom jeg inn igjen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. 

 

Men jeg har klikka på drittunger som krangler i salen, sparker stolrygg og kaster popkorn osv...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne gikk fra Montsers ball. Jeg var 12 år, foreldrene våre hadde absolutt ikke sjekket hvilken film det var. Den passer ikke 12 år gamle meg i vertfall. Jeg har enda ikke sett den fordi jeg fortsatt er overbevist om at den er gørkjedelig. 

Anonymkode: d5ea4...da2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en gang. Jeg var ikke helt i form, men trodde formen var god nok for kino. Filmen var skikkelig dårlig og det var ekstremt mye bråk i salen fra fulle ungdommer som tekstet og skravlet. I tillegg satt jeg hele tiden og prøvde å la være å hoste så da gikk jeg like greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Ja pga buss på filmer som ikke va verdt å vente en time på holdeplassen

Anonymkode: 052ff...b36

Hæ?

Anonymkode: fb4af...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut på en visning på kino en gang. Første del av filmen ble vist uten bilde, og siden jeg er en smule svak i portugisisk fikk jeg lite ut av det. Da de endelig gadd å fikse det, noe som tok vinter og vår, hadde vi mistet nesten 20 minutter av filmen, men de nektet å starte på nytt igjen, for de "hadde faktisk annet å gjøre enn å være der 20 minutter på overtid til slutt". Derimot spolte de noen minutter ekstra framover for å hente inn igjen minuttene de hadde mistet på å kludre med teknikken...

Dette var en fiilm jeg hadde gledet meg stort til, så jeg gikk derfra og kjøpte heller filmen på DVD. 

Anonymkode: d7311...55d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: fb4af...22d

Hun måtte sikkert rekke bussen.

Anonymkode: ee649...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke pga. filmen. Kinoen i Sandvika fikk nytt lydanlegg for noen år siden, som visstnok skulle være fantastisk. Måtte gi meg etter 15 minutter, for jeg følte at trommehinnene mine var på vei inn i hjernen min. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvilken film det var, men det var ut utekino og folk hadde mer lyst til å ta drikkinga et annet sted 😛

Anonymkode: 0e756...96f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gang jeg måtte gå midt i en film, var da jeg hadde sønnen min med på Cars 2. Ble visst kjedelig i lengden for ham😝

Ellers har jeg opplevd å sitte igjen i kinosalen og hylgrine etter en film, ble til slutt bedt om å gå. Hadde sett Titanic😆

Anonymkode: 657fb...2e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Das boot. Ca midtveis. Den ble sendt om igjen en gang på kino. Slutten av 90 tallet ? Mulig det var festival, men tror det var på Saga.

Jeg fikk helt klaustrofobisk ubåt-noia.😳 Har siden unngått all film hvor mye av handling er i en ubåt. Tror aldri jeg hadde fiksa å være ombord på en. 

Anonymkode: ba03d...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå det kom en directors cut ut i 1997. Mulig de sendte den noen ganger på kino 

Anonymkode: ba03d...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mom med Mila Kunis. Ikke morsom i det hele tatt. Jeg fikk mer lyst til å gråte enn le. Såå dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 13.4.2020 den 5.52, AnonymBruker skrev:

To ganger.

Den ene filmen var Over Hekken hvis jeg husker riktig, da gikk jeg på vgs. Jeg og venninna mi trodde den var litt disney-aktig, men synes den ble for barnslig, så gikk vel etter en halvtime.

Andre gangen var med eksen, vi skulle se IT. Jeg synes den var så skummel at jeg stirret ned i gulvet mesteparten av tiden. Holdt ut ca halve filmen, så måtte jeg bare gå ut.

Anonymkode: 4d82b...880

Jeg så IT i 10-12 års alderen. Syns aldri IT fikk som fortjent. Alle var jo bare slemme med han. Husker jeg var direkte sint på mamma som hadde tatt meg med for å se den. Gråt som en foss, og har aldri sett den igjen siden. 

Anonymkode: 76906...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann ved siden av meg gikk fra filmen Beatles. Husker han snudde seg mot meg og sa "dette er en skam mot boken" og gikk. Var helt enig, men håpet at filmen skulle bli bedre etterhvert (det ble den ikke)..

Anonymkode: 90584...284

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ut på en visning på kino en gang. Første del av filmen ble vist uten bilde, og siden jeg er en smule svak i portugisisk fikk jeg lite ut av det. Da de endelig gadd å fikse det, noe som tok vinter og vår, hadde vi mistet nesten 20 minutter av filmen, men de nektet å starte på nytt igjen, for de "hadde faktisk annet å gjøre enn å være der 20 minutter på overtid til slutt". Derimot spolte de noen minutter ekstra framover for å hente inn igjen minuttene de hadde mistet på å kludre med teknikken...

Dette var en fiilm jeg hadde gledet meg stort til, så jeg gikk derfra og kjøpte heller filmen på DVD. 

Anonymkode: d7311...55d

Helt utrolig.

Anonymkode: e8c84...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En mann ved siden av meg gikk fra filmen Beatles. Husker han snudde seg mot meg og sa "dette er en skam mot boken" og gikk. Var helt enig, men håpet at filmen skulle bli bedre etterhvert (det ble den ikke)..

Anonymkode: 90584...284

Mange som mener det?

Anonymkode: e8c84...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...