Gå til innhold

Har du noen gått før kinofilmen ble ferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gikk midt i en Disney-film i 2015. Hadde ingenting med filmen å gjøre, jeg bare innså fort at jeg var for syk til å sitte der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte gå helt i slutten av en film fordi jeg hadde feilberegnet hvor lenge den måtte vare og da måtte gå for å rekke siste buss hjem. 

Anonymkode: 2d702...cb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da jeg var liten, for filmen var for skummel. Mamma som hadde gleda seg ble ikke så glad lol.

Anonymkode: ce846...7a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Gikk midt i The post fordi:

1. Kinosalen viste seg å være tidenes trangeste og mest upraktiske kinosal "fra 18000-tallet"

2. Filmen var passe døv og jeg klarte aldri å leve meg inn av irritasjon over omgivelsene.

3. Rakk et tidliggere tog hjem, om jeg stakk før, så det var egentlig ingenting å lure på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble ødelagt av folk som satt og pratet, tekstet og tullet. Fikk pengene tilbake. Går Ikke på kino lenger. Folk klarer ikke å sitte stille, tie stille og skru av telefonen. 

Anonymkode: 8be6a...537

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk reiser seg så snart rulleteksten starter, da føler jeg av og til at jeg også må gå dersom jeg er sammen med noen, eller dersom mange må gå forbi meg. Føler ikke at filmen er helt ferdig før de som har vært med å lage den også får navnet sitt på skjermen.

Og av og til har de ekstraklipp mens rulleteksten går, da fryder jeg meg litt når de andre sukker høylytt og setter seg ned igjen :lur:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories said:

Folk reiser seg så snart rulleteksten starter, da føler jeg av og til at jeg også må gå dersom jeg er sammen med noen, eller dersom mange må gå forbi meg. Føler ikke at filmen er helt ferdig før de som har vært med å lage den også får navnet sitt på skjermen.

Og av og til har de ekstraklipp mens rulleteksten går, da fryder jeg meg litt når de andre sukker høylytt og setter seg ned igjen :lur:

Beste eksempel var Coldplayfilmen, folk gikk og jeg tror det var 20 minutter igjen etter rulletekstene. Den eneste gangen jeg har gått før en film var slutt var da noen tenåringsjenter laget sånt bråk at hele filmen ble ødelagt. Da fikk jeg gavekort på ny forestilling, det var vel en enklere løsning for dem enn å fjerne noen motbydelige jentunger.

Anonymkode: fda63...9cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det har flere ganger hendt at jeg har sovnet. 

Anonymkode: 9784f...ea3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger.

Den ene filmen var Over Hekken hvis jeg husker riktig, da gikk jeg på vgs. Jeg og venninna mi trodde den var litt disney-aktig, men synes den ble for barnslig, så gikk vel etter en halvtime.

Andre gangen var med eksen, vi skulle se IT. Jeg synes den var så skummel at jeg stirret ned i gulvet mesteparten av tiden. Holdt ut ca halve filmen, så måtte jeg bare gå ut.

Anonymkode: 4d82b...880

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger. Den ene gangen på «Chicago» og den andre på «Short cuts». Begge filmene har veldig god rating, men jeg hatet dem. 

Ellers var det nære på da jeg så «skjelvet» - både fordi filmen var dårlig og fordi folk bråkte noe jævlig. Mobiler, potetgull, prating - jeg går heller ikke på kino mer. Koster så mye penger og når folk ikke klarer å ta hensyn til andre er det ikke verdt det.

Synes det er trist, egentlig. Jeg elsket å gå på kino «i gamle dager», det var magisk. 

Anonymkode: c3320...c6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått en gang på en 6 timer lang versjon av Jeanne D'Arc. Jeg gikk fire og en halv time inn i filmen, og da hadde jeg holdt ut to timer lenger enn alle de andre i salen. Den var dørgende kjedelig, og såååå laaaaang....

Jeg gikk også fra en visning på en filmfestival en gang. Den "hysterisk morsomme komedien" viste seg å være mørk som pokker og da det dukket opp en særdeles detaljert og realistisk voldtektsscene (som inkluderte en rekke skytevåpen) som varte i minst ti minutter, gikk jeg. Jeg ser gjerne mørk film, men foretrekker å være mentalt forberedt. Dessuten misliker jeg spekulativ vold, noe dette i høyeste grad var.

Jeg har dessuten gått fra barnefilm flere ganger. "Jeg må så bæsje!!!", "Jeg vil hjem til mamma!" eller "Jeg liker ikke dinosaurer likevel, jeg liker jo bare hester! Jeg vil ikke se triceratops, jeg vil se hester. Eller mummitrollet. Jeg vil gååååååååå!" 😂

Jeg har også gått for å forhindre en fremmed manns hånd i å bevege seg videre oppover fra låret mitt.

Også når jeg har blødd igjennom, da. Da må man jo bare gå 😐

 

 

Anonymkode: d7311...55d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da jeg så once upon a time in Hollywood. Kjedeligste filmen ever.

Anonymkode: 084f0...84c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fordi brannalarmen gikk og da åpnet de ikke igjen på en liten stund så vi gikk hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Én gang, under «Armageddon» med Bruce Willis. Fordi den jeg dro med hadde blitt sørpe full, kjeda seg, var pissatrengt, og dermed maste konstant og lagde uro. Fikk ikke sett slutten før mange år seinere på TV.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fordi samboeren min ble så redd 😂

Anonymkode: 4c165...175

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men sovner på de fleste filmene jeg har vært på 🤷‍♀️ Holder meg våken hvis jeg er på kino på dagtid med barna. Har også sovnet på live-opptreden med komikere. Vet ikke hvorfor, tror kanskje det blir for mange inntrykk, med lyd og lys så jeg kobler ut. Veldig stress i datingfasen hvis daten vil på show/kino 😂

Anonymkode: c7c5c...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2020 at 12:05 AM, applestories said:

Folk reiser seg så snart rulleteksten starter, da føler jeg av og til at jeg også må gå dersom jeg er sammen med noen, eller dersom mange må gå forbi meg. Føler ikke at filmen er helt ferdig før de som har vært med å lage den også får navnet sitt på skjermen.

Og av og til har de ekstraklipp mens rulleteksten går, da fryder jeg meg litt når de andre sukker høylytt og setter seg ned igjen :lur:

Jeg så en av de Narniafilmene på kino, og da rulleteksten kom så reiste alle seg. Og BLE STÅENDE da det kom et ekstraklipp inni rulleteksten. Jeg dyttet litt borti de foran meg sånn at jeg og kunne se. Det er jo faktisk slik at man er «sammen» med flere på kino, ikke bare en selv. Folk er så... ego  -_- 

Jeg så «Constantine» på kino i 2005, og var en av to som satt til filmen var helt ferdig. Alle de andre hadde gått ut før rulleteksten og fikk ikke med seg ekstraklippet på slutten. Men det fikk jeg! Whooo! :nori:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...