AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #181 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har du blitt forklart dette så mange ganger at hvis du ikke ser forskjellen på å kjøpe et dekk på under 10 min og løpe rundt med unger løse så er det ikke håp for deg. Ja jeg lyver om at folk spiste på BK og kafé. Neste gang skal jeg passe på å ta bilde. Ts Anonymkode: 334ab...8ac Det er heldigvis mye håp for meg. Tviler mer på deg. Du er jo fullstendig fastlåst i et lite reflektert syn på andre mennesker. Og det kommer man sjeldent langt med. Og ja, merkelig at folk spiser på BK, når det ikke går an. McDonalds har derimot åpnet for å spise i restauranten, men da på spesifikke bord så ikke folk sitter tett sammen. Anonymkode: cae32...56f 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #182 Skrevet 11. april 2020 Jobber på et av de største kjøpesentrene i Oslo i en butikk med mange besøkende. Syns folk oppfører seg bra jeg! Var rundt og gjorde en del ærend i pausen min - var kun i matbutikken avstand var et problem. Bra for økonomien at folk er ute og bruker penger! Jeg stoler på at myndighetene tar grep hvis de tror at sentrene blir en smittesentral. Er det ikke bare bra at folk lever mest mulig normalt innenfor de rammene vi har fått å forholde oss til? Blir litt matt av all den moralske forargelsen mange utviser overfor andre om dagen. Veldig mange Narvestad-typer som koser seg fælt med pekefingeren sin. Så lenge smittespredningen er på det nivået den er nå ser jeg virkelig ikke problemet. Øker den igjen kommer det til å bli tatt grep. Anonymkode: 1f079...f77 8
Kittykat Skrevet 11. april 2020 #183 Skrevet 11. april 2020 (endret) 8 minutter siden, Gorilla skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor kjøpesentrene ikke bare stenges egentlig? Det er det lureste med tanke på smittespredning. Det er ingen som absolutt MÅ ha noe annet enn mat og medisiner, kanskje noe klær og sko men det kan kjøpes over nett. Litt vanskelig når både apotek og dagligvarebutikken ligger i kjøpesenteret. Vi har et mellomstort kjøpesenter, men stenges det helt, så får vi ikke kjøpt verken medisiner eller mat. Endret 11. april 2020 av Kittykat
Silva Pluvialis Skrevet 11. april 2020 #184 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Kittykat skrev: Litt vanskelig når både apotek og dagligvarebutikken ligger i kjøpesenteret vårt. Vi har et mellomstort kjøpesenter, men stenges det helt, så får vi ikke kjøpt verken medisiner eller mat. Det er det jeg mener. De kan stenge alle butikker bortsett fra apotek og dagligvarebutikk. 6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #185 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er heldigvis mye håp for meg. Tviler mer på deg. Du er jo fullstendig fastlåst i et lite reflektert syn på andre mennesker. Og det kommer man sjeldent langt med. Og ja, merkelig at folk spiser på BK, når det ikke går an. McDonalds har derimot åpnet for å spise i restauranten, men da på spesifikke bord så ikke folk sitter tett sammen. Anonymkode: cae32...56f Burger king var åpent idag for å spise 👍😊 Har jeg et lite reflektert syn på mennesker fordi jeg observerer at folk ikke holder avstand og lar unger springe rundt ? Snakk om å skyte budbringeren 😂 har du noen andre personlige vinklinger om hvem jeg er? Ts Anonymkode: 334ab...8ac 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #186 Skrevet 11. april 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Se der ja. Der svarer alle som føler seg truffet over å ha vandret rundt på senteret idag med alle barna fordi det var dårlig vær ute. Håper dere tar til vettet å finner på noe annet neste gang. Dvs kun reiser på senteret hvis dere skal ha noe som haster og lar barna være igjen hjemme. Ts Anonymkode: 334ab...8ac Det er disse foreldrene sine unger som skal i barnehagen der smittetilfellene skal bli så fantastiske nå straks..... blir jo veldig betrygget! Anonymkode: 7d604...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #187 Skrevet 11. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber på et av de største kjøpesentrene i Oslo i en butikk med mange besøkende. Syns folk oppfører seg bra jeg! Var rundt og gjorde en del ærend i pausen min - var kun i matbutikken avstand var et problem. Bra for økonomien at folk er ute og bruker penger! Jeg stoler på at myndighetene tar grep hvis de tror at sentrene blir en smittesentral. Er det ikke bare bra at folk lever mest mulig normalt innenfor de rammene vi har fått å forholde oss til? Blir litt matt av all den moralske forargelsen mange utviser overfor andre om dagen. Veldig mange Narvestad-typer som koser seg fælt med pekefingeren sin. Så lenge smittespredningen er på det nivået den er nå ser jeg virkelig ikke problemet. Øker den igjen kommer det til å bli tatt grep. Anonymkode: 1f079...f77 Ja men hadde jeg observert det du observerte så hadde jeg aldri laget et innlegg. Men min observasjon var desverre annerledes enn din. Ts Anonymkode: 334ab...8ac
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #188 Skrevet 11. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Huff snakk om å misforstå. Satt du på kafe med tre barn? Eller hadde du et ærend som du selv sa? Dette er langt fra hykleri. Helt fasinerende at det var dette du fikk ut av innlegget. Trist, rett og slett trist. Ts Anonymkode: 334ab...8ac Det er da ikke ulovlig å sitte på cafe? Er bra for økonomien at folk handler. Anonymkode: d4b28...bbb 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #189 Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burger king var åpent idag for å spise 👍😊 Har jeg et lite reflektert syn på mennesker fordi jeg observerer at folk ikke holder avstand og lar unger springe rundt ? Snakk om å skyte budbringeren 😂 har du noen andre personlige vinklinger om hvem jeg er? Ts Anonymkode: 334ab...8ac Observasjonen din er en ting, det er tolkningen din som vitner om lite refleksjon. Og tolkningen har du jo møysommelig greid ut om i denne tråden. Og det vitner ikke om at du evner å se flere vinklinger på saken. Her kan du lese hvilke regler BK forholder seg til, skulle du være i tvil http://www.burgerking.no Anonymkode: cae32...56f 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #190 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Observasjonen din er en ting, det er tolkningen din som vitner om lite refleksjon. Og tolkningen har du jo møysommelig greid ut om i denne tråden. Og det vitner ikke om at du evner å se flere vinklinger på saken. Her kan du lese hvilke regler BK forholder seg til, skulle du være i tvil http://www.burgerking.no Anonymkode: cae32...56f Da satt de der å ventet på å ta med maten hjem da👍 det var ihvertfall fullt opp ved disken og bordene der 😊 samme med kafene. Hvor mange vinkler er det på en sak hvor folk står tett i tett uten å holde anbefalt avstand? Ts Anonymkode: 334ab...8ac 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #191 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke ulovlig å sitte på cafe? Er bra for økonomien at folk handler. Anonymkode: d4b28...bbb Nei men ungene løp rundt med bolle i hånda å klasset og klatret rundt. Unger har maur i rumpa. Ts Anonymkode: 334ab...8ac 1
Tarmegenbolle Skrevet 11. april 2020 #192 Skrevet 11. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei men ungene løp rundt med bolle i hånda å klasset og klatret rundt. Unger har maur i rumpa. Ts Anonymkode: 334ab...8ac Bra at ungene er aktive. Kan fort bli mye stillesitting i disse tider. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #193 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Tarmegenbolle skrev: Bra at ungene er aktive. Kan fort bli mye stillesitting i disse tider. 😂👍 ts Anonymkode: 334ab...8ac 1
ItchyBitchySpider Skrevet 11. april 2020 #194 Skrevet 11. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: men kjære vene, det er da stor forskjell på å løpe inn og ut fordi man må ha noe viktig. Versus å rusle rundt i timesvis med unger som løper rundt og tar på alt, sette seg ned og ta lunsjen på sentrert, shoppe masse unødvendig greier... Anonymkode: 2f262...2fe Hvordan kan ts si at de ruslet rundt der i timesvis hvis hun bare var der i ti minutter? 🤔🤔🤣 10
tirben Skrevet 11. april 2020 #195 Skrevet 11. april 2020 Heia TS! Er enig med deg!! Ønsker deg og dine en riktig god påske! 🐣
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #196 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev: Hvordan kan ts si at de ruslet rundt der i timesvis hvis hun bare var der i ti minutter? 🤔🤔🤣 Tror du det er usannsynlig at noen familier ruslet rundt der i timesvis? Ts Anonymkode: 334ab...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #197 Skrevet 11. april 2020 4 hours ago, Catalina Culès said: Du var der jo selv.. Men hun hadde ikke med hele storfamilien på slektstreff. Anonymkode: 59e1d...28b 3
frogger Skrevet 11. april 2020 #198 Skrevet 11. april 2020 55 minutter siden, AnonymBruker said: Rart folk kan spise på BK, når de kun har take away for tiden. Kjipt at du føler du må lyve for å forsvare deg selv. Du måtte ikke ha dekket fra kjøpesenteret, så enkelt er det. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du gnager så mye om at det også var andre mennesker på kjøpesenteret i dag. Jeg tenker at det er du som bør ønskes god bedring her. Jeg har det helt fint. Anonymkode: cae32...56f BK på Strømmen Storsenter har åpent for å sitte og spise, ikke bare take away 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #199 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da satt de der å ventet på å ta med maten hjem da👍 det var ihvertfall fullt opp ved disken og bordene der 😊 samme med kafene. Hvor mange vinkler er det på en sak hvor folk står tett i tett uten å holde anbefalt avstand? Ts Anonymkode: 334ab...8ac Du må ta med i beregningen her at det var kun et lite glimt du fikk med deg der du hastet til butikken du skulle handle hjul hos. Så merkelig at du kan dra en slik slutning som du gjør, basert på det lille du fikk med deg. Det burde jo heller ikke overraske deg at det var folk på sentrert i dag. Stusser litt på at du ikke snudde i døren da det gikk opp for deg at det var mange folk på sentret i dag. Det er jo ikke så mange dager igjen til tirsdag, og dere kunne jo funnet på alternative løsninger frem til da. Mindre folk på senterne tidlig på morgen eller på kveld på en vanlig hverdag. Så får du bare krysse fingrene for at du ikke ble smittet i dag, i og med at det tydeligvis var stappfullt med folk der. Anonymkode: cae32...56f 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #200 Skrevet 11. april 2020 Synes folk gir TS litt vel mye unødvendig pepper, ser at alle som kun er her for å kverulere tydeligvis føler seg truffet.. Man ser klart og tydelig forskjell på de som drar på en butikk for noe spesielt, de vet hvor de skal gå, suser ikke rundt, står ikke og henger og småsnakker med alle og enhver. Det er helt forskjellig fra disse TS klager på, jeg jobber i butikk og kan med bare ett lite øyekast se hvem som kun suser rundt for å suse rundt, og det var MANGE av de ute i dag... Folk kjeder seg og folk hadde ikke annet å gjøre enn å henge på senteret i dag, noe som er utrolig provoserende og rett og slett egoistisk. Butikkene er åpne for at man skal kunne få tak i det lille man absolutt trenger, det er ikke oppe for at folk skal spasere rundt og ta på alt og kikke i alle butikker i 1-2 timer med hele familien på slep. Anonymkode: e9df8...64e 2
Anbefalte innlegg