Gå til innhold

Takler ikke å være veterinær lengre...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Musculi
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og ellers har du det bra?

Anonymkode: 5ef66...73a

 

Jauda hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Fant utrolig nok denne tråden igjen som jeg har laget!

Jobber enda som veterinær! Og elsker jobben min! :) Fikk masse støtte av kollegaer og familie i den tunge perioden. Takket være dem har jeg sett lyset! 😊

-TS

Anonymkode: 726ec...609

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fant utrolig nok denne tråden igjen som jeg har laget!

Jobber enda som veterinær! Og elsker jobben min! :) Fikk masse støtte av kollegaer og familie i den tunge perioden. Takket være dem har jeg sett lyset! 😊

-TS

Anonymkode: 726ec...609

Så utrolig fint å høre<3 Du gjør en veldig viktig jobb! 

Anonymkode: 71daf...077

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fant utrolig nok denne tråden igjen som jeg har laget!

Jobber enda som veterinær! Og elsker jobben min! :) Fikk masse støtte av kollegaer og familie i den tunge perioden. Takket være dem har jeg sett lyset! 😊

-TS

Anonymkode: 726ec...609

Noe av det vanskeligste og vondeste jeg har gjort i livet var å avlive katten min. En katt som var "klistremerkekatt" fra hun var kattunge, med en helt spesiell personlighet.

Veterinæren fulgte oss på slutten. Brukte ekstra tid. Da det var på tide å ta beslutningen formidlet hun budskapet på en veldig fin og forståelsesfull måte. Så fikk vi tid. Og gode instrukser om hva som ventet, og hvilke valg vi hadde. Hun var rolig, og tilbaketrukken, og gjorde jobben. 

Du gjør en utrolig viktig jobb. Også i disse øyeblikkene. Selv om vi ikke klarer å formidle det der og da. Jeg har fortsatt ikke klart å dra tilbake (byttet veterinær) da jeg tror jeg hadde kastet opp om jeg måtte inn i det lokalet igjen. Så har heller ikke klart å formidle det i ettertid. 

Anonymkode: 79389...77d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Fant utrolig nok denne tråden igjen som jeg har laget!

Jobber enda som veterinær! Og elsker jobben min! :) Fikk masse støtte av kollegaer og familie i den tunge perioden. Takket være dem har jeg sett lyset! 😊

-TS

Anonymkode: 726ec...609

Godt å høre! Jeg elsker å vite at det finne empatiske, gode mennesker i veterinæryrket ❤️ 

Anonymkode: 91e56...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Fant utrolig nok denne tråden igjen som jeg har laget!

Jobber enda som veterinær! Og elsker jobben min! :) Fikk masse støtte av kollegaer og familie i den tunge perioden. Takket være dem har jeg sett lyset! 😊

-TS

Anonymkode: 726ec...609

Veldig godt å høre at du har kommet gjennom den perioden. Du gjør en viktig jobb, og jeg er veldig takknemlig for min veterinær. Og jeg vet at det er mange tunge dager for han. Og at dere trenger både at folk tenker seg om før de kjefter, og anerkjenner at når du møter de kommer du gjerne rett fra noe krevende. 
 

Takk for dere passer på dyrene våre 🙏🏻

Anonymkode: 4242e...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fant utrolig nok denne tråden igjen som jeg har laget!

Jobber enda som veterinær! Og elsker jobben min! :) Fikk masse støtte av kollegaer og familie i den tunge perioden. Takket være dem har jeg sett lyset! 😊

-TS

Anonymkode: 726ec...609

Så bra! Jeg er veterinær selv, men har ikke sett tråden før. Inntrykket jeg fikk fra det første innlegget ditt var at det nok var snakk om at livet var tungt, og at kanskje ikke jobben var det primære problemet. Godt du fikk hjelp og støtte! Selv sluttet jeg i klinisk praksis for mange år siden, det var IKKE for meg, men heldigvis er det mange ting man kan drive med når man er veterinær i bunnen! 

Anonymkode: 8107e...d26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...