Gå til innhold

Er virkelig lykkelige menn utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 4/10/2020 at 7:06 PM, AnonymBruker said:

Bare fordi du har mistet troen så betyr det ikke at alle har mislykka forhold på kvinneguiden, jeg er innmari falsk på kg, av og til er jeg mann her og😂

Anonymkode: 4df4c...6ec

Øyh! Slutt å stjele stilen min. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 92b12...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både lykkelige og ulykkelige menn er utro

Anonymkode: 1a79c...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 9.4.2020 den 23.42):

En nær venn av oss holder på sånn. Kronisk utro og alle unntatt kona hans vet det, selv om hun nok har en mistanke. De liker å fremstå som om alt er idyll og som det perfekte vellykkede par i vennegjengen og på sosiale medier.

Jeg har konfrontert han med dette et par ganger, men for han handler det bare om sex og mener at det ikke har noe med parforholdet å gjøre. Han ser alltid etter muligheten for sex. Han er veldig sjarmerende så det er nok en del som lar seg lure.


 

 

Anonymkode: e85d1...7b3

Er han fra Bergen? 

Anonymkode: 60ac9...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen er jo bare ikke monogame. 

At man er lykkelig betyr ikke at man slutter å gjøre ting som gjør en lykkelig. For noen kan dette være å ligge med en annen person. 

Anonymkode: fe295...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være utro er det samme som å lyve med mindre man har en «avtale», men hvis så er tilfelle så er man heller ikke utro. Så min mening er derfor at de som er utro er løgnere og ikke minst feige. 
Jeg vet om en som først giftet seg og fikk 3 barn med samme dame. Han er av typen som føler seg «stor» hvis han ser at han har draget. Han ble tilslutt tatt og konemor kastet han ut. Siden han også var skikkelig dårlig med penger så bodde han i en campingvogn helt til han flyttet inn sammen med hun siste han var utro med.. Så var de et par da.. men han fortsatte jo hele tiden med utroskapen sin mot henne også.. Her vi bor går hun nå bare etter kallenavnet (fornavn) dum som et brød (etternavn). Han ble jo avslørt denne gangen også.. men «dum som et brød» vil holde fasaden tror hun så de er fremdeles et par - i allefall utad. Tenker de to brødene fortjener hverandre. 😂

Han på sin side forteller alle som vil høre på alle unnskyldninger om hvor synd det er på han.. huff det er så pinelig, rart de ikke skjønner at alle ler av dem. Hun siste elskerinnen hans tok kontakt med eks kona og de har blitt venninner til hans store sorg. 🤣

 

Anonymkode: 0acc6...30c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er han fra Bergen? 

Anonymkode: 60ac9...75b

Sandefjord tror jeg. 😂 

Anonymkode: 0acc6...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (På 10.4.2020 den 21.13):

Jeg har aldri lest et så høyt tall. Jeg har sett anslag på mellom 30 og 40 prosent. 
Kan du linke kilde?

Vet bare at noe av det letteste i verden er å få en gift/samboende mann til sengs.. 

Anonymkode: f9126...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet bare at noe av det letteste i verden er å få en gift/samboende mann til sengs.. 

Anonymkode: f9126...714

Superenkel forskning, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (5 minutter siden):

Superenkel forskning, altså.

Ikke bare min erfaring. Andres og

Anonymkode: f9126...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke mentalt friske menn som har det de trenger er utro. Det er liksom ikke noe motiv for det. 

Anonymkode: 898e8...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.4.2020 den 12.54):

En må heller spørre seg hva som er så galt med dette, all den tid det går strøkent på hjemmebane. Alt er på stell, de har det bra, fyren er snill på alle måter og kona får sex. Barna er happy. Lån og hus blir betalt.

Alt er ok.

Så skal folk ødelegge dette pga at noen har pult. Det er så hinsides fantastisk banal tankegang😂

Men bare å kjøre på.

Anonymkode: 600be...959

At det er banalt, synes jeg blir feil å si. Dumt å stemple noen på den måten, fordi de har et annet syn enn deg. 

Det er vel ikke selve utroskapen man reagerer på, men løgnene man forteller eller ikke forteller når man er utro. Lojalitet er et så viktig begrep av mange grunner hvis man vil være i et forhold. 

Men ja, har lest flere plasser at også lykkelige er utro, så det er ikke alltid sånn at forholdet må være så ille osv. 

Anonymkode: 0cfd0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror ikke mentalt friske menn som har det de trenger er utro. Det er liksom ikke noe motiv for det. 

Anonymkode: 898e8...d9b

Spenning kan sikkert for noen være nok. Tror ikke de blir tatt kanskje. 

Anonymkode: 0cfd0...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet bare at noe av det letteste i verden er å få en gift/samboende mann til sengs.. 

Anonymkode: f9126...714

Er det? Du hadde aldri klart det med meg ihvertfall. Da mener jeg aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...