Boogie Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #221 Del Skrevet 4. oktober 2005 Heidi; Takk for linken Utrolig nydelig kake Høstdamen; en god til deg også!! Jettes; Spennende med mailen!! Hva blir tilbehøret?? Og fikk du bekreftet dette med røstipoteter ? dark angel; Takk for mange gode tips Har ei snuppe som krever ny bleie og litt mat.. Og det NÅ!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #222 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kos deg ikveld. Ang konvoluttene, du kan se dem her www.clearbags.com Endret 4. oktober 2005 av dark angel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. oktober 2005 #223 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Jeg ramlet innom siden dine og MMMmMMMmhhh de kakene da! nam nam! Sulten var jeg fra før, men nå.. oioi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #224 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Jeg ramlet innom siden dine og MMMmMMMmhhh de kakene da! nam nam! Sulten var jeg fra før, men nå.. oioi ← Gjett hvem som måtte ha et kakestykke på cafèen idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #225 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kos deg ikveld. Ang konvoluttene, du kan se dem her www.clearbags.com ← Takk for adressen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 4. oktober 2005 #226 Del Skrevet 4. oktober 2005 MMMMMMM-kake-MMMMMMM Brødskiva jeg sitter og spiser på virket plutselig veldig stusslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. oktober 2005 #227 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gjett hvem som måtte ha et kakestykke på cafèen idag ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 5. oktober 2005 #228 Del Skrevet 5. oktober 2005 Mmmmm..... kake.... Neste gang jeg skal til sentrum blir det fyldig sjokoladekakestykke på favorittkafeen! Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. oktober 2005 #229 Del Skrevet 5. oktober 2005 Her var det masse gode kaker... nam nam. Når vi er inne på kaker.. Noen som vet hvor stor bryllupskake man trenger til 100 gjester? har tentk å ha en del andre kaker også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #230 Del Skrevet 5. oktober 2005 Flere som ble litt fristet Idag har jeg fått ordnet litt mer Fikk tak i min søster idag(litt opptatt for tiden), og hun ville gjerne sminke meg. Hun driver med sminke, og får det til innkjøpspris, iallefall Kanèbo. Så da behøver jeg ikke å tenke mer på det. Hun sa at jeg godt kunne bruke hennes leilighet(ligger midt i byen(Tønsberg) )som base på selve bryllupsdagen. Så da skal jeg få bestilt time hos en Nexus frisørsalong som ligger rett ved henne for pynting av hår... Så morro å få dette på plass Må ringe eller stikke innom butikken og få bestilt time!! Helt i 100 nå Neste jeg må gjøre, er å spørre de vi har tenkt på ang pass av ungene våre om at det passer. Kjekt å få i orden den biten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #231 Del Skrevet 5. oktober 2005 Her var det masse gode kaker... nam nam. Når vi er inne på kaker.. Noen som vet hvor stor bryllupskake man trenger til 100 gjester? har tentk å ha en del andre kaker også da ← I den linken som jeg fikk av Heidi, står det at 2-4 etasjers kake er beregnet fra 30-70 personer. Da har du iallefall noe å gå uti fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. oktober 2005 #232 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå blir jeg helt i 100 også. Må se til å få litt mer ting på plass vi også. Men føler at siden vi skal ha bryllupet på en liten plass, så haster det liksom ikke... Men det er jo så gøy - må nok intensivere ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. oktober 2005 #233 Del Skrevet 5. oktober 2005 I den linken som jeg fikk av Heidi, står det at 2-4 etasjers kake er beregnet fra 30-70 personer. Da har du iallefall noe å gå uti fra.. ← Ops!! Da må vi jo minst ha 5-etasjes da Der gikk de pengene vi sparte på vin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #234 Del Skrevet 5. oktober 2005 Stjeler litt info fra Ainas d.b jeg Coctail - 7-10 cl pr glass Forrett - 5-7 cl pr glass, 1 glass pr gjest Hovedrett 1/2 flaske pr gjest Dessert - 1 glass pr gjest Avec - dersom 4 cl (vanlig på resturant) får man 17 glass pr flaske. 14 glass pr flaske dersom man benytter 5 cl pr glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #235 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ops!! Da må vi jo minst ha 5-etasjes da Der gikk de pengene vi sparte på vin... ← Skal ikke være greit med bryllup og penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. oktober 2005 #236 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ops!! Da må vi jo minst ha 5-etasjes da Der gikk de pengene vi sparte på vin... ← Vi er jo 130 til kaffi ,men tankte kanskje å ha en 3 etasjers kake Tror dere ikke det er nokk til så mange da,har jo maaange andre kaker også hvor mange var dere nå igejn maibrud? Ikke så mange synst jeg og huske. Du får gjort så mye for tiden ,flinke du Endret 5. oktober 2005 av Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstdamen Skrevet 5. oktober 2005 #237 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har ikke så mye nyttig å si , så jeg ville bare ønske deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #238 Del Skrevet 5. oktober 2005 Stjeler litt info fra Ainas d.b jeg Coctail - 7-10 cl pr glass Forrett - 5-7 cl pr glass, 1 glass pr gjest Hovedrett 1/2 flaske pr gjest Dessert - 1 glass pr gjest Avec - dersom 4 cl (vanlig på resturant) får man 17 glass pr flaske. 14 glass pr flaske dersom man benytter 5 cl pr glass. ← Denne låner eg også, tenker eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 5. oktober 2005 #239 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor stor bryllupskake man trenger er jo veldig avhengig av hvor lenge det er siden middag, hvor mange andre kaker det er og hvor mange som bare kommer til kaffe (og sikkert er mer sultne). Uansett bør du nok regne med minst et lite stykke til hver. Spør konditor eller baker om hjelp, men tenk på at de nok heller ligger i overkant av hva du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #240 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ang kaker.. Vi skal ha enten marsipankake, eller sjokoladekake som bryllupskake. Den skal bestilles. Ellers så skal svigermor lage kransekake, min mor skal lage sjokoladekake med gèletopp, sambos søster skal lage verdens beste og nøttekake med smørkrem. Vi blir 30 stk, så jeg regner med at dette holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg