Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

grattis med toastmaster!!

Vi har ikke fikset det enda. Men er vel noe vi må begynne å få avklart. Et spørsmål i den forbindelse... Tilbyr dere toastmaster noe for å gjøre jobben?

God-helg-:klem:

Har faktisk ikke tenkt på hva vi skal gi, men at vi skal gjøre det, det er sikkert :Nikke:

Jeg selv fikk en fin gave etter at jeg hadde vært toastmaster, og jeg ble veldig overrasket over det. Men jeg syns det var koselig å få en liten oppmerksomhet, da det viste tydelig at de var fornøyd med meg(de sa jo det mange ganger etter middagen også..)

Men en gave er litt mer enn bare ord, hvis du forstår!!

For det andre, krever det en del forbredelser å være toastmaster. Så man gjør en del jobb før selskapet også..

Ønsker deg også en god helg Ainas :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin link da :)

Synest den øverste var fin jeg,kunne kanskje hatt noe rødt på vi da,for den var litt hvit. Men jeg har veldig lyst på slik hjerte formet kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enten en med hjerteform, eller den med to hjerter med en bro over!!! Men jeg kunne godt tenke meg sjokoladekake istedenfor bløtekake.. Spørs om sambo er med på den da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere kakelinker :Nikker:

Bryllupskaker.

Helt nederst på den siden hvor hun som har laget denne siden har lagt ut sine bryllupskaker, er det en link hvor du kan finne en verden av bryllupskaker!!

Masse godt ;) Blir vanskelig dette her!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmm... kaker!!! :sikle:

Jeg var veldig forelsket i 2 hjerter m/bro kaker en stund også, men nå har jeg vært så heldig at en venninne som er utdannet konditor skal lage kake til meg, og da måtte vi nesten finne opp vår egen. Kjempegøy å designe bryllupskaker!! :hoppe:

Hvis jeg skulle kjøpt en "ferdig-kake", så ville jeg også valgt en slik kake! :Nikke:

Ha en herlig søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da Lúthien, og så heldige dere er :Nikke:

Har du tenkt ut om hvordan kaka skal se ut? Skal det være bløtkake m/u marsipanlokk, sjokoladekake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi har tenkt så det knaker! :ler:

Det kommer til å bli en kake laget av 2 typer kakesorter. Den ene blir en god og fyldig sjokoladekake (et must når jeg er så utrolig sjokoman) og den andre er ikke helt spikret, men jeg tror det blir en kake med vaniljekrem og blåbær med marsipantrekk (ikke en vanlig marsipankake altså, for jeg er ikke noe glad i bløte krem-kaker). Utformingen blir spennende, og vi har noen ideer allerede. Litt hemmelig enda! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstdamen

Nam, blir helt kakesyk når jeg så de kakene inne på linken du hadde lagt ut. Det var mange nam-nam kaker der :) .

Ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk gode ut de kakene der Lúthien. Smart med to ulike kaker :Nikke:

Må vise kakene til sambo og høre hva han syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam, blir helt kakesyk når jeg så de kakene inne på linken du hadde lagt ut. Det var mange nam-nam kaker der :) .

Ha en flott dag :klem:

Helt enig :Nikke: Får bare littegrann lyst på kaker ;)

Ønsker deg også høstdamen en riktig fin dag :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem:

Kake! Nam... :sjarmor:

Så det er kake-planlegging nå? Må bli sulten av det? :ler:

Takk for en goood klem i d-boka mi.

Har du en fin dag? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er det planlegging av nye kort. Og i det virrvarre, så fant jeg denne fine sia:

Kort.

Hun som skal lage korta og jeg, skal til byen til lørdag for å finne ark. Vi må jo endre på fargene vi skal ha, da service vi skal ha har en bred mørkblå kant!! Syns det blir finest da å trekke blått inn i bordpynten og i blomstene:Nikke:

Syns de med rosa håndlaget papir på et hvit ark, var veldig fine..Men må jo ha inn blått et eller annet sted. Noen som har tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wow, den kaken likte jeg Heidi76!! :-D

Blir vel spennende å se kortene ferdig tenker jeg ;)

Blå sløyfe kanskje?

Eller blå konvolutter?

(eller blå skrift på navnene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...