Gå til innhold

homofili i skolelæren!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er så lett å sitte å dømme andre mennesker fordi man selv er hetrofil. Prøv et lite øyeblikk å sett dere inn i en homofils livsituasjon. Tror du det er så veldig "trendy" og "kult" å fortelle mamma, pappa, tante, bestemor og hele slekta at du er homse? Tror du noen velger dette fordi det er så stilig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aleksander Toussau

Valhalla har på mange måter rett i det han sier.

Det ENESTE som står i hodet på meg og en hver annen homse er å ta ham i nakken, tvinge ham inn på et rom og ha endeløse sekvenser der vi tvinger ham til å ha pervers sex.

Du bør holde døren din låst, Valhalla. Alle homoer er ute etter deg, og når de hviler, er det for å bli avløst av innvandrere som planlegger å stjele ut i fra lommeboka di. Det finnes sågar homseinnvandrere som har konkrete planer om å kombinere de to hanldingene også.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Aleksander kjære, homofile har prøvd seg på meg mange ganger uten at det har vært noe problem. Jeg er ikke homofob. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjelder det uansett?

Hva hvis den ene er mindreårig? Hva hvis de

er søsken biologisk? Hva hvis de er søsken juridisk

men ikke biologisk (den ene er adoptert)? Og hvorfor

bare 2? Hva hvis tre elsker hverandre og vil leve

resten av livet sammen: Skal "de måtte spørre noen

om å få lov til å dele livet sammen."?

Jeg mener det. Kan ikke helt se at andre skal kunne bestemme over hvem folk skal dele livet med, enten det er et søsken eller fjorten personer for min del.

Er klart det er ekkelt, men at jeg synes noe er ekkelt betyr jo ikke at jeg skal påtvinge andre å leve slik jeg vil.

Men så er jeg litt ekstrem også da... Det er ikke så mange av oss som mener dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å være homofil?

Hva er galt med at homofile får gifte seg?

Hva er galt med at homofile får ha barn?

Hva er galt med å lære barn om homofili?

Jeg har hørt og lest mange homo-debatter og har fremdeles til gode å høre/lese ett eneste rasjonelt og holdbart argument for at homofili, og likestilling av homofile og heterofile, skulle være noe som helst slags problem.

Det er ikke de homofile som skaper problemer for de heterofile, slik homofobene hevder. Det er jo stikk motsatt; det er de som sitter med fordommene mot og uvitenheten om homofili som skaper problemer for de homofile.

Homofobi er og blir en irrasjonell frykt/fordom hos dumme og/eller uvitende mennesker! Dummhet er det vanskelig å gjøre noe med, men uvitenhet kan kureres. Kunnskap om virkelighetens verden er ikke farlig men fint og nødvendig!

(Får vel nevne at jeg er heterofil da, i tilfelle noen skulle tro noe annet.)

Kunne ikke vært mer enig. Jeg håper inderlig at mine barn lærer om dette på skolen og lærer at dette er HELT NORMALT!

Homofober er noe av det mest irriterendes jeg vet. Er det så vanskelig å skjønne at 2 av samme kjønn kan like hverandre og bli forelsket?

Er det så vanskelig å skjønne at dette er like normalt som alt mulig annet?

Homofile må bare gifte seg, få barn og hele pakken. Når det gjelder det å være forelder så har ikke legning en eneste ting å si.

Som jeg skrev, så håper jeg virkelig at dette blir tatt med i pensum på skolen og at mine barn lærer om dette på lik linje med alt det andre de lærer.

Jeg vil at de skal lære om de forskjellige legningene og at alle sammen er like normale.

Folk trenger tydeligvis undervisning i det, for jeg blir mange ganger virkerlig sjokkert ovenfor enkelte når de snakker om homofile.

Og de ser neppe på homofile som fullverdige mennesker pga legningen deres.....Isåfall så virker det sånn.....

Vi lever i 2005 og jeg trodde virkelig verden hadde kommet lenger enn dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla
Når det gjelder det å være forelder så har ikke legning en eneste ting å si.

Yeah yeah PK woman, lirer av deg leksen du har lært deg. Har du undersøkelser på den uttalelsen f.eks, jeg har sett undersøkelser om det motsatte.

En vesentlig ting legning har å si er at de faktisk ikke kan få egne barn sammen. Tenk før du lirer av deg pk linjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest markham
Aleksander kjære' date=' homofile har prøvd seg på meg mange ganger uten at det har vært noe problem. Jeg er ikke homofob.[/quote']

:ler::ler: Nehei, nei :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah yeah PK woman, lirer av deg leksen du har lært deg. Har du undersøkelser på den uttalelsen f.eks, jeg har sett undersøkelser om det motsatte.

En vesentlig ting legning har å si er at de faktisk ikke kan få egne barn sammen. Tenk før du lirer av deg pk linjen.

Homofile kan fint adoptere barn eller de kan ha et treff med et lesbisk par f eks eller kanskje en surrogatmor. Så det finnes måter de kan få barn på, enten verden vil eller ikke.

Homofile kan være like gode foreldre som heterofile. Det er ingenting som er i veien for det.

Legning har så absolutt ingenting å si.

Så jo, jeg lirer av meg den linjen - igjen.

Det er evnen til å ta vare på barna, forsørge dem, oppdra dem, lære dem ting m.m. som har noe å si. Kan man ikke gjøre dette for barna, da kan man ikke ha barn heller og det gjelder for absolutt alle, homofil eller ikke.

Jeg unner de homofile de samme rettighetene som alle andre.

Jeg skammer meg virkerlig over hvordan homofile blir satt i bås, tråkket og trampet på, bare fordi de ikke er "normal".

De er fullverdige mennesker, akkurat sånn som meg og deg.

Og det er ingen som har lært meg denne leksen. Jeg ble voksen og så verden med andre øyne. Med øyne som ikke dømmer folk pga et eller annet, hva det enn skulle være.

Men se på verden i dag, i 2005.

Enkelte holdninger er virkelig skremmendes.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Homofile kan fint adoptere barn

Nei det kan de ikke. Og selv om vi gjorde det lovlig ville de ikke kunne adoptere fordi andre land ikke tillater det.

Homofile kan være like gode foreldre som heterofile. Det er ingenting som er i veien for det.

Legning har så absolutt ingenting å si.

Igjen, hvordan vet du dette, eller er det kanskje bare noe du tror/ønsker at det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan de ikke. Og selv om vi gjorde det lovlig ville de ikke kunne adoptere fordi andre land ikke tillater det.

Igjen, hvordan vet du dette, eller er det kanskje bare noe du tror/ønsker at det skal være.

Vel, hvis de ikke kan adoptere, så kan de fint få barn på den naturlige måten hvis et homofilt par finnet et lesbisk par f eks.

Tror du jeg reiser hele norge rundt og undersøker hvert eneste homofile/lesbiske par som har barn?

Hvordan vet du f eks at legning har noe å si? Eller at homofile/lesbiske ikke er gode nok foreldre?

I mine øyne så har ikke legning noe å si, og gjør det det for andre, så burde det ikke ha noe å si for dem heller, for det er ikke legningen som avgjør om man er en god nok forelder.

Det er mange ting som avgjør det og det beskrev jeg i mitt forrige innlegg.

Ingen vet hvordan man er som forelder før man faktisk har fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en kamerat (som er i Afrika akkurat nå, så jeg får ikke tak i den), som har ihvertfall en rapport fra Australia tror jeg det er, som viser at barn oppvokst hos homofile har det helt fint. Han har trolig flere, men vet han har vist til den flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei homser.

MØKKA LEI!

Jeg har ingenting imot homser. De får gjøre som de vil. Det jeg derimot er drittlei av er alt de skal ha igjennom.

De vil gifte seg (fair enough), de vil ha barn (nei, nei og nei), de vil inn i kirken (ja okey, bryr meg ikke) og nå vil de søren meg ha legningen sin inn i skolen også!

Forhåpentligvis er det kun en time eller to i løpet av barneskolen hvor barna vil bli undervist i hva homofili er, og det er greit. Men allikevel begynner alt dette å irritere meg.

De prøver å presse på mange av oss sin legning. Vi skal på død og liv godta dette!

Hvorfor MÅ vi godta dette?

Jeg kan jo aldri lenger si høyt at homofili er noe jeg ikke syns er riktig i det hele tatt, for da er jeg dum og uvitende.

hvorfor har det blitt sånn?

Nå har homsene okupert hele Oslo i forbindelse med homoparaden.

Blir de aldri lei?

Nå skal homofili være en helt normal ting. men, er det det?

Jeg syns det er feil, og det er min mening og jeg må få lov til å mene det uten å være dum og trangsynt!!!

Vi bretter da aldri ut om sexlivet vårt til homser, så hvorfor må de brette ut hver lille ting om homofilien!!!

Homofili er ikke riktig, men gjør hva dere vil innenfor husets fire vegger.

MEN, ikke våg å fortell mine barn på skolebenken at dette er helt okey!

Hei.

Hvilken planet lever du på? Det er iallefall meget tydelig at du ikke er på samme sted som alle oss andre.

Jeg er en av de "homo'ene" som du er lei av. Bare at jeg er lesbisk. Mitt liv hadde vært mye lettere hvis jeg på skolen hadde blitt fortalt at det var noe som hette lesbisk. Hvis jeg hadde vist at det faktisk er mulig for to damer å forelske seg. Men gud forby, sånt må man jo finne ut på den harde måten, ikke sant?

Brette ut sexlivet mitt? I løpet av en vanlig dag hører jeg om hetrosex en drøss med ganger. Jeg leser det i bøker, jeg ser det på TV, jeg hører venninner snakke om det, det står om det i avisen osv. Lesbisk sex hører/ser jeg nesten aldri. Hvem er det som bretter ut hva? Selv om ikke du personlig gjør det, så er det mange med din legning som gjør det.

Etter å ha lest innlegget ditt så mener jeg at du er dum, trangsynt og full av fordommer. Men sånn er det mange som er. Og grunnen? Det er for lite informasjon om homofili! Og det er det man prøver å gjøre noe med nå.

Og jeg håper inderlig at du ikke lærer disse fordommene til barna dine. Hva hvis din sønn, eller datter viser seg å være homofil? Tror du at de da greier å fortelle det til deg, når du viser slike holdninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla
Jeg har en kamerat (som er i Afrika akkurat nå' date=' så jeg får ikke tak i den), som har ihvertfall en rapport fra Australia tror jeg det er, som viser at barn oppvokst hos homofile har det helt fint. Han har trolig flere, men vet han har vist til den flere ganger[/quote']

Se sånt er det jeg vil se. Jeg ønsker heller å vente til man har god nok informasjon enn å eksperimentere med barn. Send meg pm hvis du finner navnet på den rapporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berry

Nei det kan de ikke. Og selv om vi gjorde det lovlig ville de ikke kunne adoptere fordi andre land ikke tillater det.

Men det er da ikke sånn at det bare adopteres barn fra andre land? Det finnes norske barn som adopteres bort også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...