Gå til innhold

Jeg savner et 100% alternativt forum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva om alle vi som vil ha et alternativt forum går og registrerer oss på Paranormal, så blir det liv der? Jeg gjør det ikveld :)

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva om alle vi som vil ha et alternativt forum går og registrerer oss på Paranormal, så blir det liv der? Jeg gjør det ikveld :)

Anonymkode: 49c5c...7a3

Jeg ble bare kastet ut etter jeg skrev et innlegg 👻

Anonymkode: b5b40...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg godt. Jeg ser det er helt umulig for de som er interesserte i alternative ting å få diskutert med likesinnede siden hvert eneste innlegg ofte avstedkommer en helt tirade av motinnlegg som forteller hvor teit temaet er. Det fører til at saken ofte ikke blir diskutert. Det kan sikkert sammenlignes med å være medlem av et båtmotorforum hvor et hvert forsøk på å diskutere noe fører til et ras av meldinger som melder at dette er så idiotisk, forurensende og hjernedødt.

Det er bare sunt å utfordres litt av og til, men det bør være mulig å dyrke en interesse i fred også.

Anonymkode: 21625...b71

Dette er faktisk et problem, mange som kommer bare for å slenge dritt.

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du bare på alternativ forumet og kommenterer da? Er jo andre underforum som er interessante og ;););) 

Anonymkode: 6bc3a...103

Ser du ikke har helt selvinnsikt , grunnen til at det er lite liv her er at "enkelte" oppretter 10 tråder til dagen , med en svært umoden skrive og diskusjonsstil .

Da gidder ikke  "oss andre voksne "være her inne , og får heller rapportere  spammingen og håper disse trådene dør ut av seg selv.

Det blir for dumt hvis ei fjortisjente som tror på spøkelser  skal diktere og bestemme   hvem som får lov å svare i trådene - Man må for Guds skyld ikke være uenig ..og huske høflighetsfraser og masse hjerte-emoji 🙄

Anonymkode: 9620c...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke har helt selvinnsikt , grunnen til at det er lite liv her er at "enkelte" oppretter 10 tråder til dagen , med en svært umoden skrive og diskusjonsstil .

Da gidder ikke  "oss andre voksne "være her inne , og får heller rapportere  spammingen og håper disse trådene dør ut av seg selv.

Det blir for dumt hvis ei fjortisjente som tror på spøkelser  skal diktere og bestemme   hvem som får lov å svare i trådene - Man må for Guds skyld ikke være uenig ..og huske høflighetsfraser og masse hjerte-emoji 🙄

Anonymkode: 9620c...7c0

Ser du skrive det. Kan du ikke bare la vær å komme å slenge disse kommentarene i hver eneste tråd?

Anonymkode: b5b40...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skriver mange nok innlegg får man tilgang til generelt snakk forumet, der var det ihvertfall en del mer liv enn man ser på overflaten.

Anonymkode: 26538...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fra Wikipedia:

"Et ekkokammer er en metaforisk beskrivelse, som beskriver en situasjon hvor informasjon, ideer eller oppfatninger blir forsterket gjennom repetert kommunikasjon og repetisjon innenfor en avgrenset gruppe. I et ekkokammer sees det gjerne bort fra meninger eller fakta som bryter med konsensus innenfor gruppen, så det blir lite plass for motstridende synspunkter."

Det virker som om det er hva du er ute etter.

 

Anonymkode: 35358...68c

Ok. Du syns det. Det er ikke det jeg mener. Ikke vil jeg krangle heller. Peace out. 

Anonymkode: ca66e...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere skriver mange nok innlegg får man tilgang til generelt snakk forumet, der var det ihvertfall en del mer liv enn man ser på overflaten.

Anonymkode: 26538...7d3

Hva er generelt snakk forumet?

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, KDNO skrev:

Garantert, men linkes det her så blir det overkjørt av akkurat de folkene du ikke vil ha der.

Nei, de blir kastet ut som troll. Flex. på forumet Project Avalon gjøres det kort prosess med folk som bare skal plage og hetse de som tror på noe annet enn dem selv, det kalles moderering. Som ikke eksisterer her.

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er spirituelt døde. Ikke bare litt, men absolutt. Det som skiller menneske fra dyr, det har dem mista. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Conal skrev:

Nordmenn er spirituelt døde. Ikke bare litt, men absolutt. Det som skiller menneske fra dyr, det har dem mista. 

Utrolig spirituelt å komme med en så bastant og generaliserende påstand.

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig spirituelt å komme med en så bastant og generaliserende påstand.

Anonymkode: 49c5c...7a3

😂

Anonymkode: b5b40...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Conal skrev:

Nordmenn er spirituelt døde. Ikke bare litt, men absolutt. Det som skiller menneske fra dyr, det har dem mista. 

Conal.. kan du slutte å røyke sokkene dine?

 

Du  har en veldig fin og filosofisk formidlingsevne men ikke alle oss har vært i en parallverden da de var høye/ i en psykose og følt en åndelig oppvåkning.Tror du er ganske alene i denne "opphøyde bevisstheten "din og ser ned på oss andre.

Selv om det er virkelig for deg så er ikke like virkelig for oss (And I mean It in the nicest possible way ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Rogadame skrev:

Conal.. kan du slutte å røyke sokkene dine?

Du  har en veldig fin og filosofisk formidlingsevne men ikke alle oss har vært i en parallverden da de var høye/ i en psykose og følt en åndelig oppvåkning.Tror du er ganske alene i denne "opphøyde bevisstheten "din og ser ned på oss andre.

Selv om det er virkelig for deg så er ikke like virkelig for oss (And I mean It in the nicest possible way ;)

Du burde jo egentlig ikke snakke du som kommer og disser alle som kommenterer her. Hva gjør du selv her egentlig? Er du på denne delen av forumet bare for å trolle?

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Rogadame skrev:

Conal.. kan du slutte å røyke sokkene dine?

 

Du  har en veldig fin og filosofisk formidlingsevne men ikke alle oss har vært i en parallverden da de var høye/ i en psykose og følt en åndelig oppvåkning.Tror du er ganske alene i denne "opphøyde bevisstheten "din og ser ned på oss andre.

Selv om det er virkelig for deg så er ikke like virkelig for oss (And I mean It in the nicest possible way ;)

Du er virkelig lost du. I mean it in the nicest possible way 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde jo egentlig ikke snakke du som kommer og disser alle som kommenterer her. Hva gjør du selv her egentlig? Er du på denne delen av forumet bare for å trolle?

Anonymkode: 49c5c...7a3

Hva babler du om ?

Jeg har prata med Conal før jeg :) Han(nicket ) har vært åpen om synet sitt på religion og forhistorien om psyke/rus med oss andre..Dette var ment humoristisk /satirisk . 

Det er ikke mitt problem at dere "nye" høns her inne ikke tåler at noen kommer inn i tråder og snakker dere imot .

Snart blir vel denne tråden også stengt pga avsporing /hårsåre  kvinnfolk 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Rogadame skrev:

Hva babler du om ?

Jeg har prata med Conal før jeg :) Han(nicket ) har vært åpen om synet sitt på religion og forhistorien om psyke/rus med oss andre..Dette var ment humoristisk /satirisk . 

Det er ikke mitt problem at dere "nye" høns her inne ikke tåler at noen kommer inn i tråder og snakker dere imot .

Snart blir vel denne tråden også stengt pga avsporing /hårsåre  kvinnfolk 😂

Synes ikke folk trenger å rapportere for ingenting :) Vi tåler vel litt. Kjipt når tråder blir stengt.

Anonymkode: b5b40...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rogadame skrev:

Hva babler du om ?

Jeg har prata med Conal før jeg :) Han(nicket ) har vært åpen om synet sitt på religion og forhistorien om psyke/rus med oss andre..Dette var ment humoristisk /satirisk . 

Det er ikke mitt problem at dere "nye" høns her inne ikke tåler at noen kommer inn i tråder og snakker dere imot .

Snart blir vel denne tråden også stengt pga avsporing /hårsåre  kvinnfolk 😂

Jeg er ikke ny, og jeg er ikke noen høne. Kan du ikke skrive en setning uten å fornærme noen?

Anonymkode: 49c5c...7a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ny, og jeg er ikke noen høne. Kan du ikke skrive en setning uten å fornærme noen?

Anonymkode: 49c5c...7a3

Jeg snakka til Conal.

Det er du som kom inn i denne tråden og beskylder MEG for å være et troll.

Jeg skrev "nye høns" i flertall , ikke til deg personlig.Ikke mitt problem at du tar dette til deg og blir fornærmet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rogadame skrev:

Jeg snakka til Conal.

Det er du som kom inn i denne tråden og beskylder MEG for å være et troll.

Jeg skrev "nye høns" i flertall , ikke til deg personlig.Ikke mitt problem at du tar dette til deg og blir fornærmet ;)

❤️❤️😉🙏❤️😉😉😉🥰🥰🥰😘😘😘

Anonymkode: b5b40...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...