Gå til innhold

Jeg savner et 100% alternativt forum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har eksistert noen før. Et med voksne mennesker som snakker seriøst sammen og ikke forbi hverandre. Helt uten folk som er for unge, eller troller eller lager kvalm. Finnes det et i norge? I skandinavia? 

Anonymkode: ca66e...3d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paranormal.no, men vet ikke om det er no liv der mer.

Anonymkode: 26538...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranormal.no,men lite liv der nå. Var noe liv der før. Hvisikke finnes Facebook grupper.

Anonymkode: 56c01...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener dette er det beste. Selv om man ofte får svar fra motstandere er det flere svar å få her enn på paran :) 

Anonymkode: 6bc3a...103

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du et forum der alle tror på alt som blir sagt, uten skeptikere eller kritiske stemmer?

Anonymkode: 22b9d...416

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du et forum der alle tror på alt som blir sagt, uten skeptikere eller kritiske stemmer?

Anonymkode: 22b9d...416

Yess😉

Anonymkode: 6bc3a...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du et forum der alle tror på alt som blir sagt, uten skeptikere eller kritiske stemmer?

Anonymkode: 22b9d...416

Jeg vil gjerne ha et forum hvor folk kan tenke hva de vil og tro på hva de vil, men alltid tenker seg om før de sier det de mener når de bidrar med innlegg. Folks ærlige overbevisning skal respekteres og ikke angripes, eller gjøres narr av. Samtidig må takhøyden være romslig nok til at mange retninger kan snakkes om. 

3 timer siden, KDNO skrev:

Garantert, men linkes det her så blir det overkjørt av akkurat de folkene du ikke vil ha der.

;) Forstår den. Ikke link til kvalitet. Dermed finner jeg ikke stedet jeg leter etter. Jeg får meditere litt på det og håpe på tankeoverføring til riktig person, nemlig meg. 

Anonymkode: ca66e...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva det gjelder så er det alltid noen som er imot temaet og oppsøker krangler med folk som er for temaet.

Anonymkode: e1ccf...f6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Uansett hva det gjelder så er det alltid noen som er imot temaet og oppsøker krangler med folk som er for temaet.

Anonymkode: e1ccf...f6f

Ja, det er vel fordi temaet har såpass snevert med tilskuere som tror på det, og da blir det fort sånn. Men hadde det vært opp til meg, så kunne vi spart oss for hundreogørten tråder om dagen vedrørende synske her, også kan de svært få som vil diskutere slikt heller trekker til et annet forum. 😉 😉😉 

Anonymkode: 35358...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil ha et sted der jeg kan lufte mine tanker uten å få gjennomtenkte motforestillinger i det hele tatt."

Anonymkode: 0b056...b85

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke prøve å lage ditt eget forum/webside? Vet ikke hvor vanskelig det er men..

Da kan du selv være moderator og luke vekk alle kommentarer som ikke har nok smilefjes og hjerter eller har det "rette tonefallet ifølge deg selv ;)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil gjerne ha et forum hvor folk kan tenke hva de vil og tro på hva de vil, men alltid tenker seg om før de sier det de mener når de bidrar med innlegg. Folks ærlige overbevisning skal respekteres og ikke angripes, eller gjøres narr av. Samtidig må takhøyden være romslig nok til at mange retninger kan snakkes om. 

;) Forstår den. Ikke link til kvalitet. Dermed finner jeg ikke stedet jeg leter etter. Jeg får meditere litt på det og håpe på tankeoverføring til riktig person, nemlig meg. 

Anonymkode: ca66e...3d0

Det du beskriver er et ekkokammer, og finnes ikke sunt i det hele tatt. 

Anonymkode: 22b9d...416

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://freak.no/forum/

Ganske aktivt forum, og litt mer alternativt enn KG

Anonymkode: 1ef72...418

Det forumet er ikke i nærheten av en seriøs plass. Det er ikke et slikt sted jeg ser etter. 

20 minutter siden, Rogadame skrev:

Kan du ikke prøve å lage ditt eget forum/webside? Vet ikke hvor vanskelig det er men..

Da kan du selv være moderator og luke vekk alle kommentarer som ikke har nok smilefjes og hjerter eller har det "rette tonefallet ifølge deg selv ;)

Nei, jeg kan ikke lage det og jeg er nok ikke ute etter det du beskriver her. Ikke i det hele tatt. Jeg mener et sted for viderekomne, seriøse mennesker som liker å diskutere saklig. Gjerne folk som har dette som jobb også, igjen på et seriøst vis. Ingen er ute etter likes der. 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver er et ekkokammer, og finnes ikke sunt i det hele tatt. 

Anonymkode: 22b9d...416

Det ordet betyr ingenting for meg. Hva mener du? 

Anonymkode: ca66e...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har eksistert noen før. Et med voksne mennesker som snakker seriøst sammen og ikke forbi hverandre. Helt uten folk som er for unge, eller troller eller lager kvalm. Finnes det et i norge? I skandinavia? 

Anonymkode: ca66e...3d0

Forstår deg godt. Jeg ser det er helt umulig for de som er interesserte i alternative ting å få diskutert med likesinnede siden hvert eneste innlegg ofte avstedkommer en helt tirade av motinnlegg som forteller hvor teit temaet er. Det fører til at saken ofte ikke blir diskutert. Det kan sikkert sammenlignes med å være medlem av et båtmotorforum hvor et hvert forsøk på å diskutere noe fører til et ras av meldinger som melder at dette er så idiotisk, forurensende og hjernedødt.

Det er bare sunt å utfordres litt av og til, men det bør være mulig å dyrke en interesse i fred også.

Anonymkode: 21625...b71

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel fordi temaet har såpass snevert med tilskuere som tror på det, og da blir det fort sånn. Men hadde det vært opp til meg, så kunne vi spart oss for hundreogørten tråder om dagen vedrørende synske her, også kan de svært få som vil diskutere slikt heller trekker til et annet forum. 😉 😉😉 

Anonymkode: 35358...68c

Hvorfor er du bare på alternativ forumet og kommenterer da? Er jo andre underforum som er interessante og ;););) 

Anonymkode: 6bc3a...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det bare er fjortiser her som lager ørten tråder her inne så blir det sånn ;) masse smiley og hjerter passer ikke for modne ;) 

Anonymkode: b5b40...993

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det ordet betyr ingenting for meg. Hva mener du? 

Fra Wikipedia:

"Et ekkokammer er en metaforisk beskrivelse, som beskriver en situasjon hvor informasjon, ideer eller oppfatninger blir forsterket gjennom repetert kommunikasjon og repetisjon innenfor en avgrenset gruppe. I et ekkokammer sees det gjerne bort fra meninger eller fakta som bryter med konsensus innenfor gruppen, så det blir lite plass for motstridende synspunkter."

Det virker som om det er hva du er ute etter.

 

Anonymkode: 35358...68c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...