Gå til innhold

"Christina elsker å onanere", kunne de skrevet en lignende artikkel om en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex selger. Det handler om klikk. Easy at that. 

Anonymkode: ee76a...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja jeg synes det er bra å lese om noe annet enn corona, heldigvis finnes det andre plattformer som diskuterer akkurat det jeg liker😉

Heldigvis valgfritt å lese da😂

Men det er ikke noe annet enn forsøpling. Hvem faen bryr seg om Inga fra Jessheim sitt underliv?

Det finnes en million andre steder man kan oppsøke for å velte seg i uendelige mengder underliv og kroppsdeler og onanere til kroppsdelene begynner å løsne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det er jo ikke tabu å onanere, det at hun går til media med det synes jeg bare er positivt🙄

Det er ikke tabu å gjøre andre lignende hverdagslige ting heller, men det hadde vært like teit å lage en nyhetssak om at "Berit (31) elsker å spise brødskive med Nugatti" eller "Einar (68) elsker å sove". Det er ekstra festlig at de legger sånne snåle nyhetssaker bak betalingsmur.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, visp skrev:

Det finnes en million andre steder man kan oppsøke for å velte seg i uendelige mengder underliv og kroppsdeler og onanere til kroppsdelene begynner å løsne.

Haha, ...til kroppsdelene begynner å løsne😂😂 Joda, skal være litt enig med deg, men jeg synes det er bedre å lese det enn død og fordervelse... Seksualitet er en del av hverdagen for de fleste, noen media er flinke til å sette på et pluss, da tjener de penger på sine lesere🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut for kommende barn å lese. Er målet en mann? Blir flau av slike desperate fehoder som må ut i media. Hun driter seg ut. Ingen koneemne det der.

Anonymkode: 7dad9...b1b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng. Overskriften "Kjetil elsker å onanere" ville sannsynligvis aldri kommet på trykk. Årsaken har det blitt spekulert i her. Mannlig onani sees på som et nederlag. Noe man gjør som ensom og forlatt. Trøst for egen hånd. Så en dokumentar om akkurat det for en tid tilbake. Fokus på kvinners seksualitet og herunder onani er derimot av "nyere dato". Derfor sees det på som frigjørende og flott. "En sterk og flott kvinne onanerer", liksom. 

Anonymkode: 998d2...0df

Jeg kan jo trøste deg med at det var ikke ordene "sterk" og "flott" som slo meg om denne dama da jeg så overskriften. Jeg kjenner at jeg håper Tegnehanne eller noen andre tegneseriefolk virkelig slår seg løs med denne tulle-saken! Ser for meg mange morsomme (og mye mer interessante) varianter av denne nyheten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alle idiotiske ting avisene kan skrive om, kommer denne på topp 3. Det er fader i meg noe av det dummeste jeg har sett 🤣 er det fuckings mulig....

Ok. Så at det var Dagbladet nå. Teiteste blekka ever. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabu er det selvsagt ikke, men artikkelen var ellers interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, visp skrev:

Men det er ikke noe annet enn forsøpling. Hvem faen bryr seg om Inga fra Jessheim sitt underliv?

Det finnes en million andre steder man kan oppsøke for å velte seg i uendelige mengder underliv og kroppsdeler og onanere til kroppsdelene begynner å løsne.

Men det er jo noen sine underliv man bryr seg om, var det Sophie-Elise fra Harstad eller Rannveig fra Alta kunne det jo vært interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Christina går ut i media med sine onani aner så er hun en frigjort og sterk kvinne. 

Når jeg diskuterer den beste teknikken for å polere børsa så er det "vulgært", "utrivelig" og "et upassende samtaleemne i lunsjen". Makan. 

Anonymkode: bc0cb...0a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ajarRun skrev:

Men det er jo noen sine underliv man bryr seg om, var det Sophie-Elise fra Harstad eller Rannveig fra Alta kunne det jo vært interessant.

Gulp:) Ja, er det noe som er oppnåelig så er det vel et glimt derfra, haha. Du kan sikkert printe ut i tøystoff og få sydd en heldrakt som du kan gå med. En dress kanskje:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, visp said:

Men det er ikke noe annet enn forsøpling. Hvem faen bryr seg om Inga fra Jessheim sitt underliv?

Det finnes en million andre steder man kan oppsøke for å velte seg i uendelige mengder underliv og kroppsdeler og onanere til kroppsdelene begynner å løsne.

Ser ikke helt poenget med å reagere så sterkt på akkurat dette her. VG og Dagbladet er jo fullt av artikler om uinteressante ting, om det er at den og den fra paradise hotel har gjort noe, eller det er om Bjarte som har klart å få 44 mil ut av elbilen sin, eller som dette her.

Faktisk synes jeg dette var over snittet interessant til å være i agurk-nytt-kategorien, eller hva man skal kalle det.

Anonymkode: 7190c...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet var jo nominert til årets gullbarbie for et par år siden, med god grunn. Sex sex sex, halvnakne kvinner, pupper og lår. Denne artikkelen skal liksom handle om å bryte tabu? Eneste Dagbladet tenkte da de postet denne var at kåte folk vil gi dem økt inntekt i form av klikk. 

Anonymkode: e6aad...5de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke helt poenget med å reagere så sterkt på akkurat dette her. VG og Dagbladet er jo fullt av artikler om uinteressante ting, om det er at den og den fra paradise hotel har gjort noe, eller det er om Bjarte som har klart å få 44 mil ut av elbilen sin, eller som dette her.

Faktisk synes jeg dette var over snittet interessant til å være i agurk-nytt-kategorien, eller hva man skal kalle det.

Anonymkode: 7190c...486

Agurk passer nok godt inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, visp said:

Vi kunne kanskje alle gått til media og fortelle om onanivanene våre? Da hadde koronanyhetene veket plass til langt viktigere saker?

"Astrid 65 år kommer med betroelser om underlivet sitt. Bli abonnent nå og les."

Alderen er nok et vesentlig poeng her og, sant det. De skriver ikke om menn fordi menns seksualitet er ekkel (og farlig, av og til), og de skriver ikke om gamle kvinner fordi gamle kvinners seksualitet er ekkel. Artikkelen kunne kun blitt skrevet om en ung kvinne, og hun må selvsagt også være pen.

Anonymkode: 49842...c8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når Christina går ut i media med sine onani aner så er hun en frigjort og sterk kvinne. 

Når jeg diskuterer den beste teknikken for å polere børsa så er det "vulgært", "utrivelig" og "et upassende samtaleemne i lunsjen". Makan. 

Anonymkode: bc0cb...0a4

Heri ligger jo også noe av forskjellen. Når det snakkes om kvinner som onanerer, så lyder det, som vanlig, vakkert. De burde heller ha skrevet at hun elsket å fingre. Men ja, det handler også ennå om et tabu, en forestilling. Å forestille seg en mann, er å forestille seg en med en aktiv seksualitet, en runker, assosiasjon: ekkel, vulgær, objektiviserende. Å forestille seg en kvinne er ikke automatisk å forestille seg noe aktivt seksuelt i det hele tatt; snarere et passivt objekt for nettopp den mannlige seksualiteten. Og når det først skal ut at hun onanerer, fingrer, så fremstilles det som om Gud går over himmelen med en nal.

Anonymkode: a943d...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme dama som blei c-kjendis for noen få år sida, kjent for å ha rømt fra jehovas vitner for å jobbe som stripper.

Anonymkode: 17b00...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, atropos skrev:

Mannen min mente det hadde vært mye mer interessant å lese om at Reidar runker.😂

 

Sier mer om mannen din enn om Reidar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo journalistikk i nøtteskall disse dager. Alt av agurknytt: gratis og er på forsiden flere dager. Essensielle nyheter om hendelser og situasjoner i verden: bak betalingsmur og forsvinner etter kort tid. Særlig nå korona-tider burde det være forbudt å legge korona-saker bak murer slik at folket kan holde seg oppdatert. Riktignok er fleste av oss kildekritiske (håper jeg) og heller bruker FHI og WHO som offisiell kunnskapsdatabase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange hadde klikket seg inn på denne nyheten?

OEPmx9M.jpg

Anonymkode: 02473...511

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...