Gå til innhold

"Christina elsker å onanere", kunne de skrevet en lignende artikkel om en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/tema/bryter-tabu-christina-22-elsker-a-onanere/72326996

 

Hvorfor skriver de bare om en kvinne som liker å onanere? Er det ikke like interessant med en nyhetssak om en mann som elsker å onanere?

Anonymkode: 09233...9d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når den dumme døtta har godkjent det så er det vel ikke rart. 

Anonymkode: 48d31...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da fullstendig uinteressant enten det er kvinne eller mann. Hvorfor i allverden lage en sak av det?

Anonymkode: 67d02...172

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er tydeligvis mange som fremdeles tror at det er tabu. Og at ingen kvinner gjør det. Men alle menn gjør det hele tiden 😑 

Anonymkode: 43c58...057

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min mente det hadde vært mye mer interessant å lese om at Reidar runker.😂

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/tema/bryter-tabu-christina-22-elsker-a-onanere/72326996

 

Hvorfor skriver de bare om en kvinne som liker å onanere? Er det ikke like interessant med en nyhetssak om en mann som elsker å onanere?

Anonymkode: 09233...9d8

Alle vet at menn er svin, så det blir ingen nyhetssak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så kvalmende lei den overseksualiseringen i samfunnet. 

Anonymkode: 4a6c4...da6

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ei dame gnir fitta er det erotisk og ze sensuelt og omtrent kunst. 

Når en mann drar kuken er han en gammal gris, uansett alder. 

Hilsen dame 

Anonymkode: 76aae...677

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig seksualitet blir nok sett på som noe negativt, menn er ekle griser om de har lyster

Anonymkode: 99af6...394

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som så mye annet er forbudt, skulle jeg ønske det også ble forbud mot å legge sånt vås ut og kalle det nyheter.

Anonymkode: 3b515...873

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal sånt søppel ut i avisene- fatter det ikke. Det er jo som å lese skoledagboken til en kvisete sekstenåring noen ganger.

Alle nyhetssakene om korona og elende med ispedde pissnyheter om degenererte idioter fra ex on the blabla og det sinnsykt harry hotellprogrammet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke tabu å onanere, det at hun går til media med det synes jeg bare er positivt🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det er jo ikke tabu å onanere, det at hun går til media med det synes jeg bare er positivt🙄

Vi kunne kanskje alle gått til media og fortelle om onanivanene våre? Da hadde koronanyhetene veket plass til langt viktigere saker?

"Astrid 65 år kommer med betroelser om underlivet sitt. Bli abonnent nå og les."

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall må mannen være homo. En hetero mann som onanerer vill alltid være en gris. 

 

Anonymkode: 57be4...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/tema/bryter-tabu-christina-22-elsker-a-onanere/72326996

 

Hvorfor skriver de bare om en kvinne som liker å onanere? Er det ikke like interessant med en nyhetssak om en mann som elsker å onanere?

Anonymkode: 09233...9d8

Godt poeng. Overskriften "Kjetil elsker å onanere" ville sannsynligvis aldri kommet på trykk. Årsaken har det blitt spekulert i her. Mannlig onani sees på som et nederlag. Noe man gjør som ensom og forlatt. Trøst for egen hånd. Så en dokumentar om akkurat det for en tid tilbake. Fokus på kvinners seksualitet og herunder onani er derimot av "nyere dato". Derfor sees det på som frigjørende og flott. "En sterk og flott kvinne onanerer", liksom. 

Anonymkode: 998d2...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvalm bare jeg så overskriften. Hadde vært så flau om jeg var den dama. Midt i en pandemi: «jeg elsker å onanere». 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 4f725...e26

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er selvsagt flere menn som ønsker runkeartikler som dette i forhold til kvinner. Så tipper de får flere klikk med en kvinne enn en mann. 

Anonymkode: cdf93...6ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet er av og for, nyfrelste og gamle raddiser. De liker slikt lesestoff, for dem er sex eneste lyspunkt i en dyster verden. Og det er gratis, de behøver ikke jobbe for det. Det er ganske avgjørende for en raddis.

Anonymkode: fbecd...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, visp skrev:

Vi kunne kanskje alle gått til media og fortelle om onanivanene våre? Da hadde koronanyhetene veket plass til langt viktigere saker?

"Astrid 65 år kommer med betroelser om underlivet sitt. Bli abonnent nå og les."

Ja jeg synes det er bra å lese om noe annet enn corona, heldigvis finnes det andre plattformer som diskuterer akkurat det jeg liker😉

Heldigvis valgfritt å lese da😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå som så mye annet er forbudt, skulle jeg ønske det også ble forbud mot å legge sånt vås ut og kalle det nyheter.

Anonymkode: 3b515...873

Nå er det vel ingen som har kalt dette nyheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...