Gå til innhold

Sexliv etter 4+ år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har vært sammen i 4 år. Og vi har sex ca 1-2 ganger i mnd. 
Hvor ofte har dere som har vært sammen i noen år sex? 

Anonymkode: e8f7b...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og sambo har vært sammen i 4 år. Og vi har sex ca 1-2 ganger i mnd. 
Hvor ofte har dere som har vært sammen i noen år sex? 

Anonymkode: e8f7b...96e

Gift i 15 år, sammen i 18. Har sex 5-6 ganger i uka. Er tidlig i 40-årene, ingen barn. 1-2 ganger pr mnd er liiite... Kunne aldri levd med så lite sex..

Anonymkode: b627c...f5e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden var jeg samboer i 9 år. 7 av disse hadde vi ikke sex. Selvtilliten gikk rett i dass, han ville aldri. Ville heller ikke snakke om det. Når jeg tenker etter hadde vi sex under 10 ganger i forholdet. Så det er ikke bare damer som ikke vil. Ga meg selv et klapp på skulderen så holdt ut så lenge før jeg ga opp. 

Anonymkode: 38eb6...d3b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en gang hvert år en gang. Er under 35 år. Ikke mitt ønske. Han vil ikke snakke om det. 

Anonymkode: 19a92...ff5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før vi fikk barn, etter 6 år, var det 2-5 ganger i uka. Oppog ned etter humør, men nesten aldri mer eller mindre.

Anonymkode: bd633...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 9 år, ingen barn. Går veldig opp og ned, men tipper et par ganger i uka i snitt. 

Anonymkode: 8aeb1...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i snart 8 år, gift i 4, 2 barn. Har sex rundt 3-4 ganger i uka, sånn ca. annenhver dag.

Anonymkode: f29f1...796

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mange år siden var jeg samboer i 9 år. 7 av disse hadde vi ikke sex. Selvtilliten gikk rett i dass, han ville aldri. Ville heller ikke snakke om det. Når jeg tenker etter hadde vi sex under 10 ganger i forholdet. Så det er ikke bare damer som ikke vil. Ga meg selv et klapp på skulderen så holdt ut så lenge før jeg ga opp. 

Anonymkode: 38eb6...d3b

:overrasket:

Hvordan er det mulig? Én ting er at dere ikke hadde sex på mange år. Men at dere hadde så lite sex de første årene også?? I starten er det jo vanlig å ha sex så ofte som mulig... Syntes du ikke det var rart at han ville ha sex så sjelden tidlig i forholdet?

Anonymkode: f29f1...796

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er rett over 50, vært sammen i syv år, har sex 3-6 dager i uken. 

Anonymkode: ab1e7...66e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en gang hvert år en gang. Er under 35 år. Ikke mitt ønske. Han vil ikke snakke om det. 

Anonymkode: 19a92...ff5

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: ab1e7...66e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kåt mann på 42. Har vært sammen med kona mi i 20 år, 2 barn.  Sex ca 1 gang PR år etter barn. Det går selvsagt ikke så er utro så ofte jeg kan dessverre og bruker høyrehånda. Hun tar aldri initiativ, har aldri lyst og jeg tror ikke hun onanerer heller. Jeg har seff dårlig samvittighet, men mest ovenfor barna. Noen forslag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 3 år. Har tilsammen 4 barn. Bor ikke sammen. Sex kan variere fra 0 ganger i uka til 10. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sex flere ganger om dagen og så ta et par dager pause, men har jeg en kvinne som vil ha etter hennes sexlyst, tilpasser jeg meg bare... så enkelt er det🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vi var nyforelsket kunne vi ha sex hele dagen hver eneste dag, ofte vi ikke forlot sengen i det hele tatt i helgene. Nå har vi vært samboere i 4 år og har vel sex 1 gang i uken kanskje, noen ganger ikke det en gang. Både pga han og pga meg, vi sier vel «nei orker ikke» like mye. Viser og har nærhet på andre måter hele tiden, ikke alltid sex er nødvendig. 

Anonymkode: e86f5...88b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke en gang hvert år en gang. Er under 35 år. Ikke mitt ønske. Han vil ikke snakke om det. 

Anonymkode: 19a92...ff5

Da har han GARANTERT sex med noen andre. 

Anonymkode: 4eea8...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har han GARANTERT sex med noen andre. 

Anonymkode: 4eea8...66f

Du mangler evne til å sette deg inn i mannlig helse og seksualitet når du kommer med en sånn påstand.  

Anonymkode: 3f41e...7c5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vært sammen i 11 år, et barn og har sex 2-3 ganger i uka. 

Anonymkode: aec81...d91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, javelsede skrev:

Jeg er en kåt mann på 42. Har vært sammen med kona mi i 20 år, 2 barn.  Sex ca 1 gang PR år etter barn. Det går selvsagt ikke så er utro så ofte jeg kan dessverre og bruker høyrehånda. Hun tar aldri initiativ, har aldri lyst og jeg tror ikke hun onanerer heller. Jeg har seff dårlig samvittighet, men mest ovenfor barna. Noen forslag?

Parterapi, kan aldri skade, og sjansen er stor for at det blir bedre :)

Anonymkode: 9e392...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert sammen 5 år, prøver å få til 1 gang i uken. Men har en nyfødt og en på 3 i tillegg til en diagnose nedentil, så ikke så lett. Vet av erfaring fra førstemann at det tar seg opp igjen når babyen blir større og sover mer :) og til den tid kommer passer vi på å vere nære på andre måter, klemmer og kysser, holder hender, koser i sofaen med en film osv. 

Anonymkode: 4f505...583

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 7 år, et barn på ett år. I gjennomsnitt sex to ganger i uka.

Anonymkode: 6d1b8...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...