Gå til innhold

Hva gjør vi i dag som vil fremstå som dust om 20 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Religion

Anonymkode: 94b13...30d

Veldig interessant. kan du utdype litt mer hva du tenker/mener om hvorfor det?

Anonymkode: 17860...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spise kjøtt

Plastiske operasjoner

Iphone og andre touch mobiler

Kjøre bil

Hete Trine, Jens og Per. Ser for meg at alle i 2040 heter ting som Marcellius, Markian, Alathea og Braelyn.

Jeg tror røyking blir in igjen og alkohol er byttet ut med weed. 

Anonymkode: d217e...593

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av dere tenker at det skal skje drastiske ting på bare 20 år. Hvis vi går tilbake 20 år, hva er det vi gjorde da som fremstår dumt eller rart i dag? Ikke så store ting ihvertfall. Det går vel mest på småting som motetrenger og språk. Teknologien har utviklet seg en god del. 

Anonymkode: c472b...ee4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumpefokuset! 
Og det meste av dagens teknologi. Tror og håper at vi har funnet opp gode alternativer til forurensende produksjon, frakt osv.

Anonymkode: 02c10...5c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes mange av dere tenker at det skal skje drastiske ting på bare 20 år. Hvis vi går tilbake 20 år, hva er det vi gjorde da som fremstår dumt eller rart i dag? Ikke så store ting ihvertfall. Det går vel mest på småting som motetrenger og språk. Teknologien har utviklet seg en god del. 

Anonymkode: c472b...ee4

Har skjedd ganske mye de siste 20 årene. Er vel bare 25 år siden Internett ble vanlig å bruke.

Anonymkode: 02c10...5c2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk kommer ikke til å gifte seg med mindre de er veldig konservative. 

Anonymkode: 3c5ee...cf6

Jeg tror faktisk det motsatte.

Ekteskapsraten har gått nedover ettersom flere og flere ikke ønsker forpliktelsen (har ingenting med religion å fjøre, borgerlige bryllup har også avtatt).

Ekteskap er likevel det beste juridiske rammeverket som finnes for et par som vil stifte familie, og ingen samboerkontrakt er likestilt. Det har vært litt oppmerksomhet rundt dette, men jeg tror flere vil innse at det er bedre å gifte seg og skille seg enn å ikke gjøre noen av delene.

Anonymkode: 17c2f...3a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å poste selfier og kommentere «fineste» til hverandre. 

Det er i alle fall lov å håpe. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror faktisk det motsatte.

Ekteskapsraten har gått nedover ettersom flere og flere ikke ønsker forpliktelsen (har ingenting med religion å fjøre, borgerlige bryllup har også avtatt).

Ekteskap er likevel det beste juridiske rammeverket som finnes for et par som vil stifte familie, og ingen samboerkontrakt er likestilt. Det har vært litt oppmerksomhet rundt dette, men jeg tror flere vil innse at det er bedre å gifte seg og skille seg enn å ikke gjøre noen av delene.

Anonymkode: 17c2f...3a5

Vel jeg har aldri hørt en skilt person mene dette.. 

Anonymkode: 3c5ee...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unboxing av varer på youtube 😂

Anonymkode: 3c5ee...cf6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes mange av dere tenker at det skal skje drastiske ting på bare 20 år. Hvis vi går tilbake 20 år, hva er det vi gjorde da som fremstår dumt eller rart i dag? Ikke så store ting ihvertfall. Det går vel mest på småting som motetrenger og språk. Teknologien har utviklet seg en god del. 

Anonymkode: c472b...ee4

jo-jo f.eks. Ikke mange som driver med det nå. Fingerscateboard var også en ting, å samle på fotball og basketkort og sånt. Å samle på bøsset fra viskelær for å prøve å smelte sammen et nytt et. 

Anonymkode: 3c5ee...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Religion

Anonymkode: 94b13...30d

Ja, la oss håpe du har rett. Men det viser seg dessverre at i trangere tider øker sånt tull. Ja, jeg tror det blir trangere tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter inne og ødelegger økonomien og folks levebrød på grunn av et virus. Det ble også sett på som idiotisk i fjor, men så snart myndighetene sier det er lurt så kjøper alle det helt ukritisk.

Anonymkode: 62fdf...5ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle skal ha de stygge taklampene med masse sånne pærer på, tror de vil se hvor dust det er i framtiden. Og rumpetrenden. Ser for meg at store skuldre og et stort hode er inn og så smale hofter og rumpe som mulig 🤣🤣 at alt som ikke er digitalisert blir sett på som rart. 
 

 

9EF8E56E-8042-41A4-ACC4-D530E2BDC680.jpeg

Anonymkode: 44ae2...be9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 20 år siden år 2000, synes ikke ting har forandret seg ekstremt mye. Med unntak av sosiale medier. Jo-jo som noen nevnte hadde jo sin storhetstid på 80-90 tallet da. Men tror fremover at det blir mange flere mdg folk, veganere, enda mer klimafokus, tror livet rett og slett vil bli kjipere for oss som elsker å reise og leve livet, det begynnende miljøpolitiet vil ikke bli noe mindre etter covid krisen er over. Så at vi reiser mye og spiser så mye kjøtt vil nok bli sett på som rart om 20 år. 

Anonymkode: 77007...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...