Gå til innhold

Hva var grunnen til du dumpet eller ble dumpet av din eks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han var ikke til å stole på. Hang på Tinder og var utro så fort anledningen bød seg. 

Anonymkode: 60fe9...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mora hans trua han til å dumpe meg. Jeg var visst ikke bra nok, feil etnisitet og feil fødselshoroskop (!)

Nå har hu trua han til å gifte seg med en random bortskjemt kjerring med riktig etnisitet og horoskop.

Og jeg sitter igjen med nada.

Anonymkode: 4c5e7...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mora hans trua han til å dumpe meg. Jeg var visst ikke bra nok, feil etnisitet og feil fødselshoroskop (!)

Nå har hu trua han til å gifte seg med en random bortskjemt kjerring med riktig etnisitet og horoskop.

Og jeg sitter igjen med nada.

Anonymkode: 4c5e7...516

Bedre nada enn ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forelsket i en annen.

Og jeg burde gått før..han var ikke interessert i sex, hårklipp, klær, drakk mengder med cola og han røykte inne. Skikkelig harrytass med andre ord.

Anonymkode: c24dc...df7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første x: jeg gjorde det slutt med han da vi rett og slett var for forskjellige. Vi hadde vokst fra hverandre. 

X 2: psykopat som sendte meg gjennom et helvete på punktet til at jeg nesten ble lagt inn fordi det tørnet for meg, og bare brutalt dumpet meg etter å ha overbevist meg om å bli, når jeg ville gå. Et par måneder senere prøvde han å gjenoppta kontaktet med meg, men jeg hadde heldigvis vettet i behold til å avvise. Resulterte i noen måneder med dritt da han nektet å gi seg uten kamp. 

X 3: vi var ikke sammen-sammen, men hadde styra i noen måneder. Jeg dumpet han når han plutselig begynte å vingle, å ikke var "sikker på om han var klar for det forhold". Han ble plutselig sinnsykt klar for forhold litt senere, når jeg traff min nåværende kjæreste, og nå to år etter, minner han meg en gang i blandt på melding/oppsøker meg i person om at han fremdeles er klar for et forhold, og at vi egentlig hadde det ganske bra.. :ler:

Anonymkode: 1684b...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha barn og ble syk med Me. Jeg orket ikke de endringene som skjedde med ham.

Anonymkode: 51f8a...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 1 han var utro, jeg dumpet

Nr 2 han var en økonomisk katastrofe, til slutt orket jeg ikke mer og dumpet

Nr 3 han fant plutselig ut at han måtte reise til USA og søke lykken...... Etter seks måneder ville han jeg skulle flytte dit jeg og, men jeg ville ikke. Vet egentlig ikke hvem som dumpet hvem.

Anonymkode: 48c00...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks 1 : ble dumpet fordi vi var alt for forskjellige. Vi var unge på den tiden begge to. 18 og 19 år. Jeg likte å være sosial og gjerne dra på en fest og drikke litt, han var totalt avholds. At han var avholds gjorde ikke meg noe, men han kunne aldri eller ville aldri være med på det sosiale, og hver gang jeg drakk selv om det bare var lite alkohol var det full klaging fra hans side.

Eks 2 : ble dumpet av meg pga han var utro flere ganger og løy om en del annet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han ville ha barn og ble syk med Me. Jeg orket ikke de endringene som skjedde med ham.

Anonymkode: 51f8a...704

Mange tåler ikke sykdom, har jeg skjønt. Like greit å luke ut hvem de er. 

Anonymkode: 5f2a4...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks nr 1: Vi var gift og hadde to barn. Kranglet stort sett om det meste, han var aldri hjemme, tok ikke ansvar for barna, og begge søkte ut etter noe annet til slutt. 

Eks nr 2: Var en kontrollerende psykopat.

Eks nr 3: Lang historie, men det ble slutt fordi vi hadde alt for forskjellige verdier og holdninger til de viktige tingene i livet.

Eks nr 4: Var utro.

Eks nr 5: Kjedet meg til døde sammen med han. Eide ikke initiativ, satt stort sett og så på tv eller på telefonen sin. Hadde ingen sexlyst og potensproblemer. Mistenker at han kun ble sammen med meg for å ha et sted å bo, etter som han flyttet rett fra meg og inn til ei anna da jeg kastet han ut. 

Anonymkode: b6c02...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/4/2020 at 4:11 PM, AnonymBruker said:

Eksen min prøvde seg på en kamerat av meg, og når jeg fant det ut gjorde jeg det slutt..
Hva er din historie?

Anonymkode: 137b2...332

Det kan være forskjellige fra begge sider 

For oss mannfolk det kan være Sex, Humor,øppforsel,endringer på personalet, og ikke minst Stramt blomst!!

 

Anonymkode: 1aefc...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble mer og mer aggressiv og kverulerende. Jeg kjenner han ikke igjen ... savner kjæresten min. Vet ikke hvor han ble av. 

Anonymkode: 4f021...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Var for forskjellige

2: Han var utro

3: Han var notorisk utro 

Anonymkode: ea9c1...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 gikk bak ryggen min med andre jenter, uten at jeg vet om det ble fysisk, men det var likevel nok for meg.

Nr 2 vet jeg egentlig ikke hvorfor jeg valgte å gå, jeg bare fikk panikk.

Nr 3 var en tøffelhelt uten like.

Nr 4 viste seg å være psykisk voldelig, har sakte men sikkert begynt å komme meg litt igjen etter ett år.  

Anonymkode: 212fb...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ungdomskjæreste forandra seg plutselig. Gikk fra å være søt og mild med godt humør, til å være nedsettende, kalte meg feit da jeg var tynn, snakte om vekt og fett om jeg spiste godteri på manipulerende vis. Ville så absolutt være kjærester, men unngikk å være mye sammen, den forstod jeg aldri. Var så tydelig at han prøvde å åle seg unna å tilbringe tid sammen. Han gråt og gråt da det ble slutt. Jeg var bare forvirret, fordi tegnene han ga meg sa at han ikke var så begeistret for meg. Har heldigvis svært lav toleranse for å bli behandlet dårlig, så det ble et kort forhold. 

En ville leve livet som ungkar, han var jomfru da vi møttes, i en alder der det ikke er så vanlig å være jomfru lenger. Han hadde vært feit, men slanket seg veldig på egenhånd. Han ble en skikkelig hunk, og jeg ble så sjalu på all oppmerksomheten han fikk fra venniner om hvor bra han så ut nå. Uansett, en bedugget kveld hadde vi en kjempelang prat/krangel det det kom frem at han så for seg å ligge med flere i løpet av livet, og at vi ikke kom til å slå oss ned sammen. Så jeg sa takk og farvel.

En ungdomskjæreste gjorde det slutt uten at han vet hvorfor selv (vi var venner i lang tid som voksne, og på et punkt i kollektiv sammen). Han var promiskuøs og ville vel on to the next. 

Et forhold tok slutt da vi var sammen hele studietiden, etter vi var ferdig ville vi ikke bo på samme sted. Tror bare vi brukte hverandre i ensomhet gjennom studiene, fordi det var rimelig enkelt å flytte på hver sin kant av landet. I ettertid ser jeg at han aldri var en mann for meg.

Anonymkode: cd3bd...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det slutt med eksen min fordi han var rett og slett litt «kort».

Får ikke helt til å sette fingeren på det,men sosiale antenner var ikke tilstede ihvertfall!

Anonymkode: 1da58...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke å ramse opp alle eksene, men siste dumpet jeg pga han løy, var sykelig sjalu og kontrollerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Gidder ikke å ramse opp alle eksene, men siste dumpet jeg pga han løy, var sykelig sjalu og kontrollerende.

Hvor mange ekser har du?

Anonymkode: 0fb83...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...