Gå til innhold

Hva var grunnen til du dumpet eller ble dumpet av din eks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen min prøvde seg på en kamerat av meg, og når jeg fant det ut gjorde jeg det slutt..
Hva er din historie?

Anonymkode: 137b2...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumpefyren? Jo, jeg var allerede der at jeg revurdere hele forholdet på grunn av at han ikke klarte å la være å plukke på analen min og mase om analsex, uansett hvor mye jeg forklarte, tryglet og ba, advarte om at dette ødelagte all min lyst, og til slutt ikke hadde lyst på sex med ham overhodet, da han i tillegg til dette løy om noe svært vesentlig. Det ble spikeren i kista, men analmaset hadde klart det også. Løgnen bare fikk litt fortgang i det. 

 

 

Anonymkode: a27bd...e2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde åtte jobber på ett år som han "mistet på grunn av nedskjæringer" som han sa. Jeg trodde ikke på det. Ikke åtte ganger. Jeg ble overbevist om at han stjal penger eller noe sånt. Så slutta han med helt vanlig hygiene og, som dusjing, tannpuss og bytting av klær. Så snakkket han masse stygt om venninnene mine, og ville ikke at jeg skulle være med dem. Mange år siden heldigvis.

Anonymkode: a795f...589

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gav meg et ultimatum, enten ta abort eller dumpet han meg. Var egentlig et veldig lett valg. 

Anonymkode: 850ac...da1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært gjennom ett brudd og det var da eksdama for endte gang flørtet overtydelig i fylla på fester/utesteder vi var sammen. 

Anonymkode: bc14e...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Har bare vært gjennom ett brudd og det var da eksdama for endte gang flørtet overtydelig i fylla på fester/utesteder vi var sammen. 

Anonymkode: bc14e...9de

...med andre enn meg altså.

Anonymkode: bc14e...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex 1: for forskjellige 

Ex 2: utro

Ex 3: for kjedelig og initiativløs

Anonymkode: f0bfa...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville ha barn, jeg ville ikke.

Anonymkode: 6ec32...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg dumpa han etter årevis med psykisk vold, passiv agressiv og utroskap fra partner. Alt handlet om å trykke meg ned når han var i dårlig humør.

2. Jeg dumpa fordi han var utro gang på gang, alkoholisert og løy. Han Hadde og har fortsatt flere elskerinner, til tross for at han giftet seg med hun han var utro mot meg med. Kompisene tror han drikker så mye hver helg at han aldri får damer, fordi han ikke får den opp, de skulle bare vist at han tekster med alle kjerringene deres hele uka. Ingen mistenker han for å ha elskerinner, og hvertfall ikke med kjerringene deres.

3. Jeg dumpa fordi han var utro og løy om det meste viste det seg til slutt.

4. Jeg dumpa han var også var utro og løy. I tillegg hadde han flere barn enn han fortalte meg

5. Jeg dumpa han etter 2 uker fordi han brukte meg til å gjøre en annen kvinne sjalu samtidig som han forsøkte å skjule at han var skaphomse og interessert i sin beste kompis.

Er nå gift med en mann som er helt motsatt og som vil at jeg skal skaffe meg en elsker dersom han blir invalidisert av korona viruset.

 

Anonymkode: 991d9...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap! Det var grunnen, på en måte som jeg ikke kunne akseptere, og null anger fra henne for annet en hun var fersket! Da var valget egentlig veldig lett, seperasjon og se an hvordan det utviklet seg. Hun knullet igjen elskeren sin etter kort tid, og da var det ikke noe vei tilbake. Hvordan jeg oppdaget de og fulgte det opp blir min hemmelighet . Men det var ikke vanskelig, lovlig var det kanskje ikke, men det var veldig lett :) 

Anonymkode: 582f1...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første eks; han gjorde det slutt fordi jeg ikke ville ha så mye sex som han ville. Jeg ble med på pliktsex, men det var ikke akkurat lystig fra min side. Han sier det var fordi jeg var deprimert, men det ble slutt like etter en opphetet diskusjon om sex.

Andre eks; han ghostet meg etter 9 mnd sammen, så jeg vet ikke grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lengste forhold tok slutt fordi vi hadde et veldig annerledes syn på penger. Jeg kaster ikke penger rundt jeg heller, men han var helt besatt av sparing og budsjetter.
 

Et eksempel jeg kommer på var da vi skulle ut og reise og da vi trengte en mynt til vognen på flyplassen, fant han ikke igjen mynten han trodde han hadde i lommeboken. Da var hele flyreisen ødelagt fordi han sutret om hvor den mynten var og om at han følte seg så fattig. Utrolig slitsomt! 

Anonymkode: 76062...078

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren var syk i hodet. Hun klikket fra den dagen hun spurte:
"elsker du meg?"
han "ja, som en mor"
hun "men hun da?"
han "ja!"

 

Anonymkode: 80bf5...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpet grunnet eksen var psykopat og mishandlet meg psykisk. 
 

 

Anonymkode: bc8e1...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 var utro som jeg vet om. Ei fikk kjønnssykdommer i tillegg til utroskapen sin. 

1 kjedelig, initiativløs og konfliktsky.

1 bodde bare for langt unna og med barn noe som gjorde at fritiden vår krasjet med den andres samvær osv. innimellom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han trodde han ville ha meg, men han ville ikke det allikevel. Jeg var naiv. 

Anonymkode: 0c588...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dumpet fordi jeg valgte å jobbe på sjøen stedenfor å bli hjemmeværende mor som han ønsket 😂 ikke mye å samle på der. 

Anonymkode: 9ef3a...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ikke ha barn, og ikke gifte seg med meg. Ikke ha framtid med meg rett og slett. Jeg har gått videre med ny kjæreste og han stalker meg i sosiale medier. 

Anonymkode: 5f2a4...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks 1: Vi var for unge og uerfarne. I tillegg gjorde han flere ting som ikke var så hyggelige og derfor klarte jeg ikke å stole på han. Hadde et oppheng i andre damer og var elendig på økonomiske prioriteringer.

Eks 2: Han hadde veldig mye problemer med seg selv som han ikke ville løse, og var derfor utrolig vanskelig å leve med. Tilslutt gamet han all fritid og ble avhengig av det. Han ville heller ikke flytte fra den lille hjembygda si. Når det var for sent ville han plutselig forandre seg, men tror ikke at han har gjort noe med det etter at det ble slutt mellom oss.

Anonymkode: 26dea...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...