Gå til innhold

Burde jeg slutte å høre på en sanger fordi mannen min er sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så selv hører han kun på mannlige sangere da? Eller gjelder reglene hans kun for deg? 

Anonymkode: 88d2a...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimelig spess av han. Nei bu burde ikke slutte å høre på musikken. 

Anonymkode: c9e1b...d4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får sikkert gjøre hva jeg vil, men den oppførselen er vanskelig og jeg vil helst være foruten..

At han blir sur og snakker ikke til meg. Puster tungt og bare lukker seg 🙄

Anonymkode: d0dba...d6a

det er ikke å nekte. det er bare jevlig barnslig hahahahaha😂

men slapp helt av ts. dere kvinner gjøre dette med menn mye mye mer oftere, og på langt dummere ting

eks. exen min ble forbanna og nektet meg å spise en viss kule is smak pga det var exen min sin favoritt

dette er mennesker som er ekstremt sjalu. det er bra for da vet man at de bryr seg, men er det for mye sjalusi så har det med lav selvitlitt å gjøre.

men uansett, det er jevlig tidig 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så selv hører han kun på mannlige sangere da? Eller gjelder reglene hans kun for deg? 

Anonymkode: 88d2a...6cf

Han hører ikke så mye på musikk, men det er en god blanding der. Akkurat som hos meg. 

 

Og jeg skal aldri si til han at eneste grunnen til at jeg ser transporter filmene er pga Jason statham. 

Anonymkode: d0dba...d6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke naive. Men i motsetning til menn har mange av oss damet trening i å omgå folk som muligens er betatt av oss. Det har 0 nyhetsverdi. 

Anonymkode: 88d2a...6cf

må være noe av det dummeste jeg har lest på kg

har vært sammen med 8 kvinner og alle uten om 1 hadde en mannlig "venn"

hvor alle har vært forelsket og alle har vært så dum og bare trodd at dette er en venn. men man finner ut av alt på fylla, da kommer alt ut

jeg er også mann selv og er heller ikke dum, vi har ikke venniner for ingenting, vi har det fordi vi enten er intr i henne romantisk, vil ha sex med henne eller at det gir oss en slags form for fordeler. menn er aldri bare venner med kvinner

så det var dagens vits mr anonym. dere har trening i å vite hvem dere omgås med , nei overodet ikke. ser det hver dag. kvinner som har mannlige "kun venner" kompiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daman90 skrev:

det er ikke å nekte. det er bare jevlig barnslig hahahahaha😂

men slapp helt av ts. dere kvinner gjøre dette med menn mye mye mer oftere, og på langt dummere ting

eks. exen min ble forbanna og nektet meg å spise en viss kule is smak pga det var exen min sin favoritt

dette er mennesker som er ekstremt sjalu. det er bra for da vet man at de bryr seg, men er det for mye sjalusi så har det med lav selvitlitt å gjøre.

men uansett, det er jevlig tidig 🤣

Det er dritbarnslig! Han nekter meg jo ikke, men jeg orker ikke silent treatment og krangling i to dager. 

Bare fordi han feks har en eksdame fra et asiatisk land skal jeg nekte han å kjøpe thaimat? Det går jo ikke. Jeg kan ikke nekte ham å se bollywood filmer heller. 

Jeg vet at han bryr seg, men det er irriterende. 

Anonymkode: d0dba...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Daman90 skrev:

må være noe av det dummeste jeg har lest på kg

har vært sammen med 8 kvinner og alle uten om 1 hadde en mannlig "venn"

hvor alle har vært forelsket og alle har vært så dum og bare trodd at dette er en venn. men man finner ut av alt på fylla, da kommer alt ut

jeg er også mann selv og er heller ikke dum, vi har ikke venniner for ingenting, vi har det fordi vi enten er intr i henne romantisk, vil ha sex med henne eller at det gir oss en slags form for fordeler. menn er aldri bare venner med kvinner

så det var dagens vits mr anonym. dere har trening i å vite hvem dere omgås med , nei overodet ikke. ser det hver dag. kvinner som har mannlige "kun venner" kompiser

Menn og kvinner kan ikke være bare venner, her er jeg enig. Men blir for tett å bli sjalu på en kjendis liksom. 

Anonymkode: d0dba...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Maser aldri, snakker aldri om han, setter på noen ganger om jeg skal rydde og jeg er i dritthumør. Kanskje et par ganger i mnd.. 

Hehe robbie williams 😂

Anonymkode: d0dba...d6a

Jeg er småforelska i Robbie Williams selv, men jeg nå er jeg en rimelig hetrofil kar da. Synes virkelig dette er bare en tullesak ovenfor mannen, som i mine øyne ikke er mye til mann basert på det tynne grunnlaget du her gir.

Anonymkode: a30cf...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn og kvinner kan ikke være bare venner, her er jeg enig. Men blir for tett å bli sjalu på en kjendis liksom. 

Anonymkode: d0dba...d6a

Knis. Likestillingen har kommet langt ja.

Anonymkode: a30cf...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn og kvinner kan ikke være bare venner, her er jeg enig. Men blir for tett å bli sjalu på en kjendis liksom

Anonymkode: d0dba...d6a

lav selvtillitt, kontrollerende vil jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Knis. Likestillingen har kommet langt ja.

Anonymkode: a30cf...a74

eh he`hørte jeg riktig ? hun skrev menn og kvinner kan aldri ha platonisk vennskap. hva i huleste har dette med likestilling å gjøre ? svar meg ? jeg venter

likestilling er like rettigheter og muligheter for kvinner og menn i samfunnet, det hun påpekte var at kvinner og menn mest sannsynlig har "vennskap" med andre motiver i bakgrunnen som romantisk interessert i den andre eller sex. Det gjelder vertfall for menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du bør ikke slutte å høre på musikk du liker fordi mannen din er usikker fjott. Du bør be ha skjerpe seg.

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daman90 skrev:

lav selvtillitt, kontrollerende vil jeg si

Han liker ikke de fleste venninnene mine og har mista mange pga han, han blir sur når jeg snakker i telefon for lenge, sur når familie ringer, han sier det går bra, jeg kan være med dem osv, men blir sur i humøret likevel.. Du vet når noen sier "jaja, bare ta det siste kakestykke du, kos deg" og etterpå blir sur fordi du takket ja.? Det er sånn. 

 

Anonymkode: d0dba...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg var "forelsket" i en artist før i fjortistida, og jeg liker godt sangene hans og blir alltid glad av å høre dem, og gir meg en ordentlig god følelse.. Kan mange utenat også 😂.

Pappaen min liker også denne artisten, så det ligger nok litt til familien.. Mannen min liker ikke at jeg hører på ham lengre.. Burde jeg slutte? Er ikke som at jeg ser på musikkvideoene.

Anonymkode: d0dba...d6a

He he er dette virkelig sant? Hva slags person er mannen din som har problemer med dette? Her snakker vi seriøse l-lands problemer. 

Endret av OCB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen vil ikke se filmer med Tom Hanks etter jeg sa han var min kjendiscrush😂 krangler aldri om det, men han vil nok unngå å sitte med meg mens jeg blir våt i trusa av en annen mann. 

Anonymkode: fea85...b1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen vil ikke se filmer med Tom Hanks etter jeg sa han var min kjendiscrush😂 krangler aldri om det, men han vil nok unngå å sitte med meg mens jeg blir våt i trusa av en annen mann. 

Anonymkode: fea85...b1e

Heheh det er jo forståelig på en måte:) 

Mannen min vet ikke at jeg var forelska i robbie williams før. 

Anonymkode: d0dba...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Daman90 skrev:

eh he`hørte jeg riktig ? hun skrev menn og kvinner kan aldri ha platonisk vennskap. hva i huleste har dette med likestilling å gjøre ? svar meg ? jeg venter

likestilling er like rettigheter og muligheter for kvinner og menn i samfunnet, det hun påpekte var at kvinner og menn mest sannsynlig har "vennskap" med andre motiver i bakgrunnen som romantisk interessert i den andre eller sex. Det gjelder vertfall for menn

Det var ikke meg du svarte, men i mitt hode handler det om å være modne og utviklet nok til å klare å se hverandre som mennesker, og ikke bare et potensielt hull å putte pikken i eller en pikk å tre seg på. Likestilling handler veldig mye om respekt, og om du reduserer det andre kjønn til et hull eller en pikk kan det umulig være mye respekt å finne. 

Anonymkode: 4fdcc...f6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at du hører på Robbie Williams

Problemet er at han er urimelig sjalu.

Så hvem sitt ansvar er det å fikse dette problemet?

Er det KUN dette han er urimelig sjalu over? Hvis du synes det er greit å aldri mer høre på Robbie Williams, vil han ikke være sjalu i det hele tatt da? Får du aldri silent treatment for noe annet enn dette?

Silent treatment er forresten helt uakseptabelt! Det er en metode som brukes for å tvinge andre til ting på en måte som ikke gjennomskues så lett. Du sier at du får lov til å høre på Robbie, men i praksis blir det jo et helvete om du gjør det! Dvs at han tvinger deg til å gjøre som han sier!

Men hva synes DU? Synes du at det er ok å ikke høre på Robbie Williams fordi han har et sjalusiproblem han selv ikke vil ta ansvar for, men heller dytte over på deg? Det er DU som bestemmer! Får han viljen sin nå, viser du han hvordan han kan kontrollere deg i fremtiden. Han tester deg!

Anonymkode: a79a3...bf5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke meg du svarte, men i mitt hode handler det om å være modne og utviklet nok til å klare å se hverandre som mennesker, og ikke bare et potensielt hull å putte pikken i eller en pikk å tre seg på. Likestilling handler veldig mye om respekt, og om du reduserer det andre kjønn til et hull eller en pikk kan det umulig være mye respekt å finne. 

Anonymkode: 4fdcc...f6c

overhodet ikke. likestilling handler om like rettigheter og muligheter mellom menn , kvinner, hudfarge rase osv

det står til å med i ordboken . QUOTE :   Likestilling betyr at alle personer skal ha like rettigheter og muligheter i samfunnet, uavhengig av blant annet kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, alder, etnisitet og religion.

hva man gjør hjemme, husarbeid, hvordan man ser på andre eller whatever har null med likestilling å gjøre. skjerp deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er ikke at du hører på Robbie Williams

Problemet er at han er urimelig sjalu.

Så hvem sitt ansvar er det å fikse dette problemet?

Er det KUN dette han er urimelig sjalu over? Hvis du synes det er greit å aldri mer høre på Robbie Williams, vil han ikke være sjalu i det hele tatt da? Får du aldri silent treatment for noe annet enn dette?

Silent treatment er forresten helt uakseptabelt! Det er en metode som brukes for å tvinge andre til ting på en måte som ikke gjennomskues så lett. Du sier at du får lov til å høre på Robbie, men i praksis blir det jo et helvete om du gjør det! Dvs at han tvinger deg til å gjøre som han sier!

Men hva synes DU? Synes du at det er ok å ikke høre på Robbie Williams fordi han har et sjalusiproblem han selv ikke vil ta ansvar for, men heller dytte over på deg? Det er DU som bestemmer! Får han viljen sin nå, viser du han hvordan han kan kontrollere deg i fremtiden. Han tester deg!

Anonymkode: a79a3...bf5

Hadde nok hørt på ham i skjul 😊 

Men det blir silent treatment for en del andre ting også, som hvis det ikke blir sex, at jeg skal på besøk og han ikke får sex, at jeg velger et tv program han ikke liker.. Det er mye. 

Anonymkode: d0dba...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...