Gå til innhold

Burde jeg slutte å høre på en sanger fordi mannen min er sjalu?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var "forelsket" i en artist før i fjortistida, og jeg liker godt sangene hans og blir alltid glad av å høre dem, og gir meg en ordentlig god følelse.. Kan mange utenat også 😂.

Pappaen min liker også denne artisten, så det ligger nok litt til familien.. Mannen min liker ikke at jeg hører på ham lengre.. Burde jeg slutte? Er ikke som at jeg ser på musikkvideoene.

Anonymkode: d0dba...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde slutte å høre på «mannen» din.

Anonymkode: d1f9c...7b0

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han sjalu over en artist du aldri antagelig vil møte noen gang, langt mindre ha sjans på ( artister vasser i tilbud) 

Hva annet er det mannen din prøver å kontrollere?

Anonymkode: 3da2d...e61

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, unnskyld for latteren, men hallo. Selvfølgelig kan du se på hva enn du vil se på. Nei, ikke slutt med det. På samme måte som at hvis jeg vil se en film med Jessica Alba fordi jeg synes hun er griseheit, og filmene er helt ok - så skal jeg fortsette med det. Og dama bare smiler av det, noe mannen også burde!!

Anonymkode: a30cf...a74

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg var "forelsket" i en artist før i fjortistida, og jeg liker godt sangene hans og blir alltid glad av å høre dem, og gir meg en ordentlig god følelse.. Kan mange utenat også 😂.

Pappaen min liker også denne artisten, så det ligger nok litt til familien.. Mannen min liker ikke at jeg hører på ham lengre.. Burde jeg slutte? Er ikke som at jeg ser på musikkvideoene.

Anonymkode: d0dba...d6a

ville du bare provosere i denne tråden eller ?

jeg liker ikke at damen min bruker halvparten av lønnen hennes på shopping heller...eller at hun maser med venninene på tlf i 3 timer. men bare til å ignorere det, akkurat som dette. man har lov til å bli å ikke like hva man vil så ser ingen problemer her

det blir til et problem derimot om han nekter deg. akkurat som min ex. hun ble drittsjalu fordi jeg hørte på ariane grande - Break free

hun mente det var rart at jeg som mann hørte på denne sangen og kom med kommentarer som 

"jaha, du liker henne ja"

og til slutt nektet hun meg hahahaha

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser du mye om han så er det ikke rart gubben blir lei. En eks av meg var helt besatt av vokalisten i Tool. Hun leste om han hele tiden, siterte han, spilte Tool none stop, og sluttet aldri å prate om han eller Tool. Jeg var ikke sjalu, men satans dritt lei av hele fyren og bandet. Jeg er glad det tok slutt, for den masingen der hadde gjort meg sprø i lengden. 

Det er klart du skal få høre på en vokalist du liker, men om du er manisk blod fan hadde jeg satt ned foten som typen din. 

Anonymkode: edcb1...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg var "forelsket" i en artist før i fjortistida, og jeg liker godt sangene hans og blir alltid glad av å høre dem, og gir meg en ordentlig god følelse.. Kan mange utenat også 😂.

Pappaen min liker også denne artisten, så det ligger nok litt til familien.. Mannen min liker ikke at jeg hører på ham lengre.. Burde jeg slutte? Er ikke som at jeg ser på musikkvideoene.

Anonymkode: d0dba...d6a

nei, men han har jo ikke nektet deg heller, han bare liker det ikke, så hva er problemet egentlig ??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Maser du mye om han så er det ikke rart gubben blir lei. En eks av meg var helt besatt av vokalisten i Tool. Hun leste om han hele tiden, siterte han, spilte Tool none stop, og sluttet aldri å prate om han eller Tool. Jeg var ikke sjalu, men satans dritt lei av hele fyren og bandet. Jeg er glad det tok slutt, for den masingen der hadde gjort meg sprø i lengden. 

Det er klart du skal få høre på en vokalist du liker, men om du er manisk blod fan hadde jeg satt ned foten som typen din. 

Anonymkode: edcb1...954

gjør hun det forsatt idag ? hahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daman90 said:

ville du bare provosere i denne tråden eller ?

jeg liker ikke at damen min bruker halvparten av lønnen hennes på shopping heller...eller at hun maser med venninene på tlf i 3 timer. men bare til å ignorere det, akkurat som dette. man har lov til å bli å ikke like hva man vil så ser ingen problemer her

det blir til et problem derimot om han nekter deg. akkurat som min ex. hun ble drittsjalu fordi jeg hørte på ariane grande - Break free

hun mente det var rart at jeg som mann hørte på denne sangen og kom med kommentarer som 

"jaha, du liker henne ja"

og til slutt nektet hun meg hahahaha

 

Partnere som nekter hverandre ting, eller folk som ikke "får lov av partneren" synes jeg burde sterkt revurdere hva slags forhold de er i. Kommunikasjon og enighet er en fin bil.

Anonymkode: a30cf...a74

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysgjerrig på hvilken artist det er snakk om 😅

Anonymkode: 049ef...d0a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Partnere som nekter hverandre ting, eller folk som ikke "får lov av partneren" synes jeg burde sterkt revurdere hva slags forhold de er i. Kommunikasjon og enighet er en fin bil.

Anonymkode: a30cf...a74

tja kommer helt ann på. i sliek settinger som dette med ts er det noe helt annet. men om meg og deg er sammen og jeg skal overnatte hos en " vennine" så er det overhodet ikke feil å nekte meg. forhold er gi og ta, og jeg tror at man i noen tilfeller kan man nekte . 

kvinner f.eks er jevlig naive til disse "kompisene" de har. tror virkelig at de er venner og at de ikke har lyst å knulle dem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Maser du mye om han så er det ikke rart gubben blir lei. En eks av meg var helt besatt av vokalisten i Tool. Hun leste om han hele tiden, siterte han, spilte Tool none stop, og sluttet aldri å prate om han eller Tool. Jeg var ikke sjalu, men satans dritt lei av hele fyren og bandet. Jeg er glad det tok slutt, for den masingen der hadde gjort meg sprø i lengden. 

Det er klart du skal få høre på en vokalist du liker, men om du er manisk blod fan hadde jeg satt ned foten som typen din. 

Anonymkode: edcb1...954

Maser aldri, snakker aldri om han, setter på noen ganger om jeg skal rydde og jeg er i dritthumør. Kanskje et par ganger i mnd.. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble nysgjerrig på hvilken artist det er snakk om 😅

Anonymkode: 049ef...d0a

Hehe robbie williams 😂

Anonymkode: d0dba...d6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han synger om å knulle damer med den store pikken sin og sier at andre menn bare er dritt, så ja da burde du slutte å høre på det av respekt for kjæresten din.

Anonymkode: 0cb29...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daman90 skrev:

Kvinner f.eks er jevlig naive til disse "kompisene" de har. tror virkelig at de er venner og at de ikke har lyst å knulle dem

Vi er ikke naive. Men i motsetning til menn har mange av oss damet trening i å omgå folk som muligens er betatt av oss. Det har 0 nyhetsverdi. 

Anonymkode: 88d2a...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Maser aldri, snakker aldri om han, setter på noen ganger om jeg skal rydde og jeg er i dritthumør. Kanskje et par ganger i mnd.. 

Hehe robbie williams 😂

Anonymkode: d0dba...d6a

Men da er typen din helt urimelig, og det bør du gi han klar beskjed om. 

Anonymkode: edcb1...954

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Partnere som nekter hverandre ting, eller folk som ikke "får lov av partneren" synes jeg burde sterkt revurdere hva slags forhold de er i. Kommunikasjon og enighet er en fin bil.

Anonymkode: a30cf...a74

Får sikkert gjøre hva jeg vil, men den oppførselen er vanskelig og jeg vil helst være foruten..

6 minutter siden, Daman90 skrev:

nei, men han har jo ikke nektet deg heller, han bare liker det ikke, så hva er problemet egentlig ??

At han blir sur og snakker ikke til meg. Puster tungt og bare lukker seg 🙄

Anonymkode: d0dba...d6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han synger om å knulle damer med den store pikken sin og sier at andre menn bare er dritt, så ja da burde du slutte å høre på det av respekt for kjæresten din.

Anonymkode: 0cb29...7e3

Der er jeg enig, men det er jo ikke slik.. 

Anonymkode: d0dba...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud det er jo bare helt latterlig. Min store crush I ungdomstiden var Leonardo DiCaprio, jeg elsket alle filmene med han og hadde plakater på rommet. Også Brad Pitt var på en plakat på rommet mitt. Det er jo helt normalt å ha crush på en kjendis - alle har vel hatt det en eller annen gang. Hadde aldri verden sluttet å se filmer med Leonardo fordi kjæresten min ble sjalu, da hadde jeg sett dumt på han og bedt han skjerpe seg. 

Anonymkode: 65ddf...198

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...