Gå til innhold

Noen som har satt inn hakeimplantat og vil dele sin erfaring?


lolliense

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 20.54):

Har tatt på kirurgiklinikken. God kirurg, godt utført arbeid, men er ikke helt fornøyd med selve implantatet selv om alt ser bra ut. Skulle gjerne hatt haka «spissere» og enda mer markant, men kirurgen mente jeg i utgangspunktet var fin som jeg var… (ja, jeg hadde fin hake, men jeg ville ha den enda tydeligere frem og så for meg et mer synlig resultat enn det jeg endte med.) Syntes det var dårlig utvalg av implantater der (i 2021 hvert fall), skulle gjerne hatt mer å velge mellom så jeg fikk «min drømmehake». 

Anonymkode: 307a1...019

Har du lyst til å poste bilde av haken din? :)

Anonymkode: 06a64...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg vil gjerne ha en spiss hake da jeg har veldig feminine trekk. Fillers føles rett og slett ut som et evighetsprosjekt, og ønsker et litt mer "merkbart" og varig resultat for meg selv.

Hvor lang tid trengte du for å komme deg post-op og var hevelsen merkbar den første tiden?

Skal ha konsultasjon på aleris og cosmo clinic, så får vi se hva de sier. 

Anonymkode: ad19a...a6e

Er spiss hake typisk feminint eller mener du maskulint for å balansere ellers feminine trekk? Og mener du nedover for å få V shape ansiktsform eller utover for å bygge profil?

Anonymkode: 06a64...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Ts her,

Veldig fornøyd med resultatet og henger meg på at dette burde jeg gjort før.
Post op perioden var noe lengre og vondere enn hva jeg forventet. 
 

Fått bedre symmetri og sideprofil er betraktelig mer harmonisk. Ikke gjort ansiktet mitt mer maskulint, men bedre definert. Ser tilbake på bilder fra de siste ukene og gremmes ikke lengre av min dårlige profil, men det beste er at jeg føler meg så mye bedre.

Det er i midlertidig ikke et inngrep jeg anbefaler å ta på med enkelhet da det forandrer ansiktets proposjoner og uttrykk.

Anonymkode: ad19a...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...