Gå til innhold

Lite sæd når han kommer. Er det normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt fra 2,5-4 ml er vanlig. Exen var i nedre og nåværende øvre. Exen har flere barn og vi trengte hjelp så hadde ikke noe å si her. Personlig foretrakk jeg lite hvis jeg kunne valgt 😉 Men er mindre hvis vi har oss ofte enn hvis vi har travle perioder da.. 

Anonymkode: 3d58f...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Du aner ikke hvor heldig du er. Ingen damer jeg har møtt har vært noe begeistret for det jeg har ut av meg ihvertfall. Tisselaken og badehåndkle er påbudt. Hadde sett det ikke hadde kommet noe.

Fordelen er at dama slipper å lure på om jeg har kommet. 

Frasen psyko bitchtes dukker opp i hodet mitt nå. 🤨

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt fra 2,5-4 ml er vanlig. Exen var i nedre og nåværende øvre. Exen har flere barn og vi trengte hjelp så hadde ikke noe å si her. Personlig foretrakk jeg lite hvis jeg kunne valgt 😉 Men er mindre hvis vi har oss ofte enn hvis vi har travle perioder da.. 

Anonymkode: 3d58f...e69

Jeg skulle levere en sædprøve for en stund siden og dama i skranken kom med "det var ikke nødvendig med flere ladninger til denne testen" når jeg leverte et nesten halvfullt glass. Ja det er en ladning i den der sier jeg da litt flau. Da ble det stille bak skranken der hun satt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg skulle levere en sædprøve for en stund siden og dama i skranken kom med "det var ikke nødvendig med flere ladninger til denne testen" når jeg leverte et nesten halvfullt glass. Ja det er en ladning i den der sier jeg da litt flau. Da ble det stille bak skranken der hun satt. 

Haha da er du mer som eksen min 😂 han var min første så jeg trodde det var normalen 😆

Anonymkode: cb697...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han veganer? Får han i seg lite zinc? Hvis du begynner å fôre han opp med biff vil mengden øke hvis det er viktig for deg. Konsentrasjonen av zinc i prostata er 1000 ganger høyere enn øvrige organer, så det vil øke mengden en del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Er han veganer? Får han i seg lite zinc? Hvis du begynner å fôre han opp med biff vil mengden øke hvis det er viktig for deg. Konsentrasjonen av zinc i prostata er 1000 ganger høyere enn øvrige organer, så det vil øke mengden en del.

👻

Anonymkode: 9a507...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Er han veganer? Får han i seg lite zinc? Hvis du begynner å fôre han opp med biff vil mengden øke hvis det er viktig for deg. Konsentrasjonen av zinc i prostata er 1000 ganger høyere enn øvrige organer, så det vil øke mengden en del.

Kan man ikke bare gi  tabletter, da? 

Anonymkode: 3ccdf...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavkarbo? Lav fett%? Tidligere bruk av anabole steroider? Mange faktorer påvirker mengden. Mye onani påvirker og mengden pr utløsning, men ikke total produksjonen. 

Anonymkode: 582b7...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaptein Klein skrev:

Er han veganer? Får han i seg lite zinc? Hvis du begynner å fôre han opp med biff vil mengden øke hvis det er viktig for deg. Konsentrasjonen av zinc i prostata er 1000 ganger høyere enn øvrige organer, så det vil øke mengden en del.

Tror ikke det hjelper så voldsomt mye. Mengden er nok bestemt av andre ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har andre damer kanskje...

Anonymkode: 0c127...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet innen helse og opptatt av slike detaljer. Deltok i forsøk med forskning på sædkvalitet når jeg var mellom 25-30 år. Gjennomsnitt for det jeg leverte var 4,5ml og 125millioner sædceller/ml. 92%aktive/svært aktive svømmere. Hadde normalt sunt kosthold og helt vanlig form, men hadde vært svært godt trent gjennom ungdomsårene. Jeg målte mengden ofte og det varierte fra 3,5-11 ml på det meste! Som oftest 5-8 ml hvis jeg sparte opp. 3-5 ml hvis jeg kom 1-3 ganger/dag. 

Anonymkode: f28ec...3bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ble egentlig positivt overrasket over at den jeg er med nå ikke har så store mengder. Men i det siste har han vært så vill av kåthet og det har kommet mye mer, sånn at det har rent ut av meg når han trekker seg ut. Det har det ikke gjort før. Kan noen forklare? 

Men ja, det er jo deilig å se han komme uansett, men det er mest praktisk med mindre mengde. Særlig hvis jeg vil suge han. Selv om jeg ikke har noe imot sæd er jeg ikke helt vant med å ta imot det enda og kan fort bli overveldet av smak og hvor varmt det er  (hehe). 

Anonymkode: 3829a...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde veldig lite som kom ut. Han hadde effektiv sæd likevel, så det har ingen sammenheng. 

Anonymkode: f0c7f...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2020 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Jeg ble egentlig positivt overrasket over at den jeg er med nå ikke har så store mengder. Men i det siste har han vært så vill av kåthet og det har kommet mye mer, sånn at det har rent ut av meg når han trekker seg ut. Det har det ikke gjort før. Kan noen forklare? 

Men ja, det er jo deilig å se han komme uansett, men det er mest praktisk med mindre mengde. Særlig hvis jeg vil suge han. Selv om jeg ikke har noe imot sæd er jeg ikke helt vant med å ta imot det enda og kan fort bli overveldet av smak og hvor varmt det er  (hehe). 

Anonymkode: 3829a...6c0

Sannsynligvis har han dempet sitt antall omganger med runking parallelt med felles sex. Går mengden ned skyldes det endret produksjon eller at han har økt runkingen igjen. Dette kan av ulike årsaker variere, men hvis du merker tap av lyst, da bør du finne ut hvorfor.   

Anonymkode: 582b7...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis har han dempet sitt antall omganger med runking parallelt med felles sex. Går mengden ned skyldes det endret produksjon eller at han har økt runkingen igjen. Dette kan av ulike årsaker variere, men hvis du merker tap av lyst, da bør du finne ut hvorfor.   

Anonymkode: 582b7...3e0

Nei, det har han ikke. Tvert imot har det gått opp. Det vet jeg. 

Anonymkode: 3829a...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på menn. Kanskje han hadde runket før dere hadde sex. Min pleier å spare til meg, så jeg får masse, siden jeg elsker mye sprut, så skjønner hva du mener 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greiere å svelge da🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 70ff7...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Når min nye kjæreste kommer inni meg virker det som om det er så lite sæd. Kjenner ofte ikke at det renner ut igjen 🤔 Er dette normalt? Min forrige sprutet myye i forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enn de to så jeg vet ikke hva som et vanlig. Har det noe å si for fruktbarhet osv?

 

Anonymkode: cb697...854

Kanskje han tømmer seg før sexen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er deilig når det kommer lite. :)

Anonymkode: e6d19...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...