Gå til innhold

Lite sæd når han kommer. Er det normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når min nye kjæreste kommer inni meg virker det som om det er så lite sæd. Kjenner ofte ikke at det renner ut igjen 🤔 Er dette normalt? Min forrige sprutet myye i forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enn de to så jeg vet ikke hva som et vanlig. Har det noe å si for fruktbarhet osv?

 

Anonymkode: cb697...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, turn-off iallefall 😋 Intuitivt vil det jo ha masse å si for fruktbarhet, men sikkert andre med mer peiling enn meg som kan svare bedre på det.

Anonymkode: 0a010...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra person til person, dag til dag og ikke minst til runkevaner. Bruk av rusmidler kan også medvirke. Ja det kan være en faktor for hvor lett du blir befruktet, jo mere sperm jo sterkere strøm inn mot livmortappen og større sjanse for at en sædcelle når frem. 

Anonymkode: a2743...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har ingenting å si, med tanke på fruktbarhet. 

Vil heller ikke si at det er vanlig å kjenne at alt renner ut igjen, så kan ikke relatere meg. Pleier å gå på toalettet etterpå å tisse, slik at rester forsvinner. 

Anonymkode: 95db5...dbf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmm, turn-off iallefall 😋 Intuitivt vil det jo ha masse å si for fruktbarhet, men sikkert andre med mer peiling enn meg som kan svare bedre på det.

Anonymkode: 0a010...4ab

Syns ikke det er turnoff jeg, mindre søl er bare bra hehe men hvis man føler seg grisete en sjelden gang er det gøy med å ta imot en skikkelig stor load, men ikke noe direkte avtennende med en liten load heller 😊 syns jeg 

Anonymkode: a2743...954

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når min nye kjæreste kommer inni meg virker det som om det er så lite sæd. Kjenner ofte ikke at det renner ut igjen 🤔 Er dette normalt? Min forrige sprutet myye i forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enn de to så jeg vet ikke hva som et vanlig. Har det noe å si for fruktbarhet osv?

Anonymkode: cb697...854

Det er individuelle forskjeller når det gjelder mengde, og det har også stor betydning hvor lenge det er siden hans forrige utløsning. Selve sædcellene utgjør bare noen få prosent av volumet på utløsningen, selv om det kan være noen hundre millioner av dem. Hvis mannen holder igjen lenge før han når klimaks, vil det også typisk komme betydelige mengder «forsats» før utløsningen (altså den helt blanke, kleimete væsken), slik at selve ladningen blir mer tyktflytende og seig. I slike tilfeller vil også en større mengde kunne bli igjen i urinrøret, som et resultat av den tykke konsistensen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns ikke det er turnoff jeg, mindre søl er bare bra hehe men hvis man føler seg grisete en sjelden gang er det gøy med å ta imot en skikkelig stor load, men ikke noe direkte avtennende med en liten load heller 😊 syns jeg 

Anonymkode: a2743...954

Ja var bare min egen mening 👍 

Anonymkode: 0a010...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar 😊 Det er jo veldig greit at det blir mindre gris. Med han forrige måtte jeg skifte sengetøy hver gang omtrent 😂 Men da vet jeg at det varierer veldig mye 😊

Anonymkode: cb697...854

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når min nye kjæreste kommer inni meg virker det som om det er så lite sæd. Kjenner ofte ikke at det renner ut igjen 🤔 Er dette normalt? Min forrige sprutet myye i forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enn de to så jeg vet ikke hva som et vanlig. Har det noe å si for fruktbarhet osv?

Vet ikke lengre hva som er normalt jeg, jeg har iallefall høy produskjon. Men produksjonen kommer av mye kegeløvelser og riktig kosthold. Så hvis han vil øke den er det bare å begynne å spise sunt og øve🙄

"Hvordan er det mulig å ha sååå mye!" den strofen har jeg hørt mange ganger😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Vet ikke lengre hva som er normalt jeg, jeg har iallefall høy produskjon. Men produksjonen kommer av mye kegeløvelser og riktig kosthold. Så hvis han vil øke den er det bare å begynne å spise sunt og øve🙄

"Hvordan er det mulig å ha sååå mye!" den strofen har jeg hørt mange ganger😅

Mengen har ingenting å si på kvaliteten på det som kommer ut. Sunne, friske menn i sin beste alder med perfekt kvalitet trenger ikke å ha store doser. 

En friak mann som har stor ladning kan spise og leve sunt, men ikke være i stand til å befruktet kvinnen..... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lord Friendzone skrev:

Det er individuelle forskjeller når det gjelder mengde, og det har også stor betydning hvor lenge det er siden hans forrige utløsning. Selve sædcellene utgjør bare noen få prosent av volumet på utløsningen, selv om det kan være noen hundre millioner av dem. Hvis mannen holder igjen lenge før han når klimaks, vil det også typisk komme betydelige mengder «forsats» før utløsningen (altså den helt blanke, kleimete væsken), slik at selve ladningen blir mer tyktflytende og seig. I slike tilfeller vil også en større mengde kunne bli igjen i urinrøret, som et resultat av den tykke konsistensen.

Ikke nødvendigvis. Min mann er en slik som holder igjen lenge, fordi han synes det å knulle lenge og få meg til å komme flere ganger er vel så viktig, kanskje viktigere, enn selve utløsningen. Av og til kan han være så overkåt at han ikke klarer å holde tilbake. Han har stor sprut uansett.

Min eks hadde liten sprut uansett. 

Dette er individuelt. 

Det er nok også individuelt hva kvinner foretrekker, og uansett ikke noe vi vektlegger slik at det har noe å si for om vi blir med en mann eller ikke. Aldri hørt at noen har klaget på mengden, og jeg har en svært åpenhjertig venninneflokk, men mengde sprut har ingen funnet verdt å nevne engang. Temmelig uvesentlig. 

Anonymkode: a947e...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, turn-off iallefall 😋 Intuitivt vil det jo ha masse å si for fruktbarhet, men sikkert andre med mer peiling enn meg som kan svare bedre på det.

Anonymkode: 0a010...4ab

Det har ingenting å si. 

Anonymkode: 2e693...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sokkar skrev:

Mengen har ingenting å si på kvaliteten på det som kommer ut. Sunne, friske menn i sin beste alder med perfekt kvalitet trenger ikke å ha store doser. 

Nei, en dråper er nok sier Zalo...Fruktbarheten tenker jeg ikke så mye på lengre, vurderer faktisk å sterilisere meg😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mengden varierer kanskje fra mann til mann. Hvis du tenker på graviditet kan du jo spørre han om å sjekke sæd kvaliteten sin hos legen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer veldig fra person til person, dag til dag og ikke minst til runkevaner. Bruk av rusmidler kan også medvirke. Ja det kan være en faktor for hvor lett du blir befruktet, jo mere sperm jo sterkere strøm inn mot livmortappen og større sjanse for at en sædcelle når frem. 

Anonymkode: a2743...954

Stemmer dette, eller faller dette under begrepet «sunt bondevett». 
 

Lenke til kilde styrker alltid troverdigheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når min nye kjæreste kommer inni meg virker det som om det er så lite sæd. Kjenner ofte ikke at det renner ut igjen 🤔 Er dette normalt? Min forrige sprutet myye i forhold, men jeg har ikke vært med noen andre enn de to så jeg vet ikke hva som et vanlig. Har det noe å si for fruktbarhet osv?

 

Anonymkode: cb697...854

Du aner ikke hvor heldig du er. Ingen damer jeg har møtt har vært noe begeistret for det jeg har ut av meg ihvertfall. Tisselaken og badehåndkle er påbudt. Hadde sett det ikke hadde kommet noe.

Fordelen er at dama slipper å lure på om jeg har kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Nei, en dråper er nok sier Zalo...Fruktbarheten tenker jeg ikke så mye på lengre, vurderer faktisk å sterilisere meg😂

Nei, men å påstå at mengden kommer av hvor sunn han er, kombinert med nok øvelser er jo basert på ingenting. Når noen kommer med en slik påstand, kan folk faktisk bli bekymra. For mengde sier overhode ingenting om kvalitet. Derfor kan sterile og usunne menn ha mye mengde, og omvendt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sokkar skrev:

Nei, men å påstå at mengden kommer av hvor sunn han er, kombinert med nok øvelser er jo basert på ingenting. Når noen kommer med en slik påstand, kan folk faktisk bli bekymra. For mengde sier overhode ingenting om kvalitet. Derfor kan sterile og usunne menn ha mye mengde, og omvendt. 

Jeg har ikke påstått noe om kvalitet jeg, så ikke vri om setninger til noe helt annet... Hvis folk blir bekymret for at jeg holder meg frisk og har stor produksjon, har de faktisk ikke mye å bli bekymret over... Hvorfor er din påstand riktig da? Den stemmer overhodet ikke med min egen erfaring...

Alle vet jo at overvekt og usunt kosthold tar knekken på sædkvaliteten🙄

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo drømmen. Hater det griseriet 

Anonymkode: 9ec2e...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Min mann er en slik som holder igjen lenge, fordi han synes det å knulle lenge og få meg til å komme flere ganger er vel så viktig, kanskje viktigere, enn selve utløsningen. Av og til kan han være så overkåt at han ikke klarer å holde tilbake. Han har stor sprut uansett.

Min eks hadde liten sprut uansett. 

Dette er individuelt.  <snip>

Anonymkode: a947e...0aa

Javisst - at det er individuelle forskjeller i mengde er jo det aller første jeg skrev... Det samme gjelder naturligvis også for hvor mye forsats som kommer, men det kan helt klart ha stor betydning for mengde og konsistens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...