Gå til innhold

Samboer gjør ingenting hjemme, og det klikker litt for meg når dette har kommet etter graviditeten!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 3/30/2020 at 6:08 PM, Sidabmao said:

Jeg vet bare hvordan jeg reagerte før jeg ble godt voksen. Og tror mange kjenner seg igjen, spesielt oss mannfolk. Når kvinner skal dille og dulle i hjemmet, så tar dem så totalt kontroll på ting at man orker ikke løfte en finger. Også går kvinnen i den fellen at de begynner å mase på mannen. Det virker mot sin hensikt.

Det du må gjøre er å ha tydelige oppgaver, også ikke gjøre noen av den andre sine oppgaver. Slik lærer man å se hva som må gjøres, og at ting ikke rydder seg selv, og at det er hyggelig å være med å hjelpe.

Jeg trodde man lærer det i oppveksten. Ikke partnerens oppgave å lære en voksen man å rydde klær etter seg! Det burde pappa har lært han da han var fire!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/30/2020 at 9:58 PM, AnonymBruker said:

Og det slår ikke feil, uansett grunn til at mannen ikke gidder bidra, så er det kvinnen sin feil... 

Hun har gjort for mye og skjemt han bort, hun er for kontrollerende, for høye krav, for høy standard, hun styrer for mye, hun styrer for lite, hun må fortelle han tydelig hva han skal gjøre, hun bør ikke si noe og la han finne ut av det selv, etc etc.

Hva skjedde med menns ansvar? De har jo bidratt til situasjonen med i stedet for å finne en løsning, så setter de seg glade og fornøyde i sofaen og gjør ingenting, for de har jo "vunnet" så lenge de slipper gjøre en dritt. 

Jeg blir stadig overraska over at disse mannen faktisk greier å holde på en jobb..

Anonymkode: 80a05...6c5

Helt enig!!! Tankegangen tilhører 1960.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen råd, men herregud for en stor dust du er sammen med.

Lykke til 😬

Anonymkode: 8f9f7...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...