Gå til innhold

Analsex, hva er det som gjør det så godt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

K19, alltid elsket sex. Har i det siste begynt å bli giret på analsex, hadde det i går - og altså, FOR en åpenbaring! Nesten så jeg synes det var like godt som vaginal penetrering, eller det var like godt som vaginal penetrering - jeg bare fikk ikke den samme intime følelsen som om det skulle vært vaginalt. Ellers, FANTASTISK!!

men jenter har da ikke g-punkt i rumpa, så hvorfor og hvordan kan det være så ufattelig digg?

Anonymkode: 009bb...2e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke K19 du er M48

Anonymkode: 43c76...146

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke K19 du er M48

Anonymkode: 43c76...146

Nei, det er faktisk helt sant. Jeg er ei på 19.

Anonymkode: 009bb...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte ff og for han så er det fordi det er trangt og kinky. 

Anonymkode: 867d2...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spurte ff og for han så er det fordi det er trangt og kinky. 

Anonymkode: 867d2...abe

«For han».. ja, det hjelper jo ikke meg så mye når jeg er jente og vi ikke har samme anatomi:)

Anonymkode: 009bb...2e2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner tenner på å tilfredstille mannen.

Når mannen blir tilfredsstilt av å ta jenta i rumpa, så blir det godt for jenta også.

Anonymkode: c9eb7...494

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vi ikke har prostata, så har vi et g-punkt. Og det KAN treffes selv via analsex.
Jeg kjenner at jeg ikke orker analysere hvorfor ting er godt, så lenge ting faktisk er godt.

Jeg har analsex fordi jeg elsker det, fordi det gir meg kraftige orgasmer 😃 mer trengs liksom ikke. 

Anonymkode: ef8a0...18a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen henger sammen, og det er bare millimetre mellom vagina og endetarmen.  I tillegg er området rundt selve åpningen proppfullt med nerver. Derfor kan rimming eller lett fingring også være veldig effektivt, for begge kjønn. 

Anonymkode: b0a76...495

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bedre med anal når dama har vid vagina 

Anonymkode: 3b174...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men for min del så føler jeg at det er et punkt som blir stimulert mer ved analsex enn ved vaginalsex. Jeg får sterkere orgasmer ved analsex. 

Anonymkode: 9cff9...7e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Practical joke: tilby din sexpartner å ha analsex når du har endetarmen full av bæsj 😂 Har noen prøvd det?

Anonymkode: 91379...aa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Practical joke: tilby din sexpartner å ha analsex når du har endetarmen full av bæsj 😂 Har noen prøvd det?

Anonymkode: 91379...aa9

Ja, hvis du søker opp alle de andre "millioner" analtråder" her inn på KG så finner du ut at det har skjedd ja

Anonymkode: 27284...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M44. Det jeg synes er best med analsex er at det er strammere i hele kukens lengde. I fitta kan det være stramt ved åpningen, men så "åpner hulrommet" seg. Det å kjenne at det kniper om både skaft og kukhode konstant er ekstremt deilig og opphissende.

Mentalt så er det noe fobudt ved det som pirrer. 

I yngre dager var det også digg å oppleve å kunne sprute fullt uten å være redd for graviditet. 

Anonymkode: ed371...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

M44. Det jeg synes er best med analsex er at det er strammere i hele kukens lengde. I fitta kan det være stramt ved åpningen, men så "åpner hulrommet" seg. Det å kjenne at det kniper om både skaft og kukhode konstant er ekstremt deilig og opphissende.

Mentalt så er det noe fobudt ved det som pirrer. 

I yngre dager var det også digg å oppleve å kunne sprute fullt uten å være redd for graviditet. 

Anonymkode: ed371...e3b

Jeg synes nesten det er motsatt. Strammere i åpningen i analen enn i vagina. Men vagina kan være trangere og klemme deiligere innover. Mulig jeg bare ee heldig med dama mi da 

Anonymkode: 3b174...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskekroppen er full av såkalte frie nerveendinger. Disse nerveendingene er bl.a. ansvarlig for å formidle om noe er godt eller vondt.

Klitoris (og forsåvidt penishodet) har omtrent 8000 frie nerveendinger. Analområdet har derimot over 50 000! Følgelig gjør det ofte enten djevelsk vondt eller himmelsk godt når man holder på der bak.

I tillegg kommer det psykologiske aspektet. Analsex oppfattes gjerne som kinky - noe som i seg selv kan være opphissende. Dessuten er analsex en ren seksuell akt - man kan ikke bli gravid av det. Dertil kommer det dyriske aspektet. Mennesket er så vidt jeg vet en av de ytterst få pattedyrene som har andre sex-stillinger som f.eks. misjonær og riding. I dyreriket ellers er det hannen som bestiger hunnen bakfra. Utover det er det et visst dominant/submissivt aspekt ved analsex som også kan være opphissende for enkelte. 

Det viktigste dog med "bumfun" er å sørge for nok glidemiddel. I motsetning til skjeden som er utstyrt med kjertler som utsondrer eget "glidemiddel", har ikke naturen utstyrt oss med den slags en god fingerbredd lengre bak. Derfor er også risikoen for å få rifter og sår adskillig høyere ved analsex enn ved vaginalsex. Det igjen høyner risikoen for infeksjoner og betennelser, men også kjønnssykdommer. Så - med fast partner: Glidemiddel. Med ny/fremmed partner: Glidemiddel OG kondom. 

 

Anonymkode: b9f1e...4b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et aspekt ved analsex som ofte blir oversett er at det gir et skikkelig endorfinkick for den som tar imot. Ringmusklene i rumpa er stramme, og vil «kjempe imot» å åpne seg for å ta imot en penis eller dildo. Når de omsider åpner seg for å «sluke» penis eller dildo, føles det smertefullt og muskler blir strukket, noe som frigjør masse endorfiner. Akkurat samme prosess som ved styrketrening og yoga. Man føler seg våken og euforisk, klar til å nyte sexen mest mulig. Normal sex gir ikke helt samme effekten, fordi kroppen er mer vant til det.

Anonymkode: d7d7d...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nesten det er motsatt. Strammere i åpningen i analen enn i vagina. Men vagina kan være trangere og klemme deiligere innover. Mulig jeg bare ee heldig med dama mi da 

Anonymkode: 3b174...62d

Enig med du. Vagina har også mer struktur og friksjon, mens endetarmen er glattere.  Begge godt på sin måte, og variasjon aller best. Mann.

Anonymkode: b0a76...495

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...