Gå til innhold

Analsex, hva er det som gjør det så godt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 28.3.2020 den 9.48, AnonymBruker skrev:

Kvinner tenner på å tilfredstille mannen.

Når mannen blir tilfredsstilt av å ta jenta i rumpa, så blir det godt for jenta også.

Anonymkode: c9eb7...494

Hvilke damer tenner på å tilfredsstille mannen? Har opplevd de mener mannen skal tilfredsstille dem, men motsatt har jeg faktisk nesten ikke vært borti. Når de har fått sitt er kosen ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvilke damer tenner på å tilfredsstille mannen? Har opplevd de mener mannen skal tilfredsstille dem, men motsatt har jeg faktisk nesten ikke vært borti. Når de har fått sitt er kosen ferdig. 

Morsom fyr du 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er analsex litt som å komme over dørstokken. Gruer meg litt og har ikke alltid lyst, for det er litt vondt og ubehagelig i starten (uansett oppvarming), men etter ganske kort tid er det utrolig digg. Kommer lettere av det enn vaginal sex. Problemet er at menn ofte gjør det også, så ikke rent sjeldent de har problemer med å holde en stund... Så det er litt nedtur, når jeg først har tolerert ubehaget. 

Anonymkode: 55d6f...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.4.2020 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Det er bare så sykt digg, spesielt hvis jeg stimulerer klitoris med en vibrator samtidig. De orgasmene jeg får da er helt hinsides. 

Meen, jeg har et problem. Det er snart 5 år siden sist jeg hadde analsex. Jeg er skikkelig gira på å prøve det med den nye partneren min, men jeg har fått en utvendig hemoroide siden sist. Stygt redd for at det kommer til å bli vondt, kommer sikkert til å blø også. Hvordan fjerner man egentlig hemoroider? 

Anonymkode: 6aa6c...0c2

Jeg har opplevd å få hemorroider selv, men den forsvant av seg selv etter kort tid. Det er normalt det som skjer. Det er kun en blodåre som har blitt hengende litt ut, svært sjelden farlig, og går normalt over av seg selv. Det finnes flere kremer på apoteket man kan bruke til å behandle dem og dempe smerte. Om man er svært plaget er det mulig å operere dem bort, men dette er svært sjelden nødvendig.

Anonymkode: d7d7d...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...