Gå til innhold

Tvangsvaksinering og ID-chip

Fremhevede innlegg

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg er helt enig med deg i det. Skjønner ikke hvorfor folk allerede skriker høyt og nærmest gjør narr av folk (paranoide konspirasjonsteoretikere osv) for å vise skepsis mot dette. De blir nesten sure og kaller deg en sviker fordi du ikke vil ta din del av dugnaden og la deg injiseres med noe du ikke vet hva er, allerede i dag leste jeg overskriften "vaksinetabbe" så de virker jo ikke som de har helt kontrollen selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mer på et ponny identifikasjons-program, hvor du vil være nødt til å gå rundt med ponnien din til enhver tid ;)

Skrevet
skruttveig skrev (21 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg i det. Skjønner ikke hvorfor folk allerede skriker høyt og nærmest gjør narr av folk (paranoide konspirasjonsteoretikere osv) for å vise skepsis mot dette. De blir nesten sure og kaller deg en sviker fordi du ikke vil ta din del av dugnaden og la deg injiseres med noe du ikke vet hva er, allerede i dag leste jeg overskriften "vaksinetabbe" så de virker jo ikke som de har helt kontrollen selv.

Du leste overskriften "vaksinetabbe"? Hvorfor sier du dette uten å legge ved noe mer? Var dette i en avis, på nyhetene, en blogg eller kanskje her på kg? Handler det om en feil med en vaksine, noen som er blitt syk fordi de ikke har tatt en vaksine, eller er det bare en vanlig clickbait sak? Du ser vel at dette er helt verdiløst uten noe mer.

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Ah der var den berømte hersketeknikken i koronaforumet igjen. "Du ser vel at dette er helt verdiløst?" herregud hva er det her for et opplegg? 😄 

Jeg leste at denne vaksinetabben, var at de hadde gitt halv dose istedenfor hel. Altså det var visst hell i uhell, fordi den var visst mer effektiv da, men tabbe er tabbe, de skulle vel dosere det de hadde planlagt å dosere? De har vel ikke helt roen på det de driver med da, kunne like greit gått andre veien.

Her er linken din. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/nakstad-om-vaksine-tabbe/73114445 

• Opprett ny...