Gå til innhold

Tvangsvaksinering og ID-chip


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt er jo konspirasjnsteori i dagens tid, men er man konspirasjonisk bare fordi man er åpen til noe som kan TRUE vitenskapen? Er det ikke lov å ha egne meninger til noe som senere kan gi utvikling til vitenskapen?

Vitenskapen har vært mye i utvikling, men den vil ikke bli i så mye mer utvikling om folk er lukket og antar alt som konspirasjonsteori.

Anonymkode: 66938...ecd

Man må slutte å ha bli-kalt-for-konspirasjonsteoretiker-noia. Konspirasjoner har gjennom alle tider blitt brukt i kamp for penger og makt, og den som latterliggjør konspirasjonsteoretikere går konspiratørers ærend. Konspiratørene har faktisk kommet så langt i sin propaganda at journalister er så redd for å bli kalt konspirasjonsteoretikere at de knapt nok klarer å gjøre jobben sin og klarlegge farlige konspirasjoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Optimo
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vaksinen vil trolig være klar i løpet av 18 måneder: https://www.google.no/amp/s/www.businessinsider.com/bill-gates-healthcare-workers-coronavirus-vaccine-within-18-months-2020-3%3famp

Internett er forøvrig en fin kilde til informasjon dersom man er kildekritisk. Regner med at du har lest deg opp på Agenda ID2020? Så microchip, jo.

Anonymkode: 92b95...b32

Problemet er at dere som snakker om chipping og sånt ikke finnes kildekritiske på en flekk. Som regel er tonen at hvis det finnes på youtube eller en obskur blogg så er det sant. 

Men du må gjerne linke til noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint om du kan vise til kilder, ellers kan jo hvem som helst slenge ut av seg påstander og påstå at det er fakta. Vet vi virkelig alt milliardindustrien forsker på av biologi og teknologi? 

Noe sier meg at milliardselskapene til verdens nest rikeste mann, Bill Gates, muligens kan sitte på enda mer teknologi enn hva vi vet. Og hadde man i teorien ønsket å spore mennesker, så hadde vel ikke det lureste være å gå åpent ut med det? Bare et artig spørsmål, altså, ikke konspirasjoner. Jeg tror heller ikke at noen har skapt viruset for å tjene på dette, men tror heller ikke på at ikke flere ser sitt snitt nå når verdens befolkning er livredde. Jeg håper vi klarer å være kritiske tross at vi er redde.

Men jeg liker at du har troen på menneskeheten, og at rike, maktsyke mennesker aldri ville vurdert å utnytte dette for å få enda mer makt, kontroll, og penger. Det finnes da vel ikke slike mennesker? 

Anonymkode: e537a...077

Når det gjelder tatoveringen, står alt i klartekst i kilden.

RFID er velkjent teknologi som er så enkelt tilgjengelig at hvem som helst kan sette seg hjemme å forske på det. 
 
Det er ingen tvil om at vi forsker på teknologi og at det finnes teknologi på bordet idag som ikke er publisert, og at noe av det ikke burde bli publisert, men kommer til å bli det, fordi det er slik forskning og utvikling fungerer. Det kan godt hende man en gang får GPS/mobil sporings enheter som blir små nok. Det forandrer ikke de tekniske begrensningene i dem. De er fortsatt nødt til å følge de fysiske lovene som dirigerer dem.

Og jeg er fullt klar over at det er grupperinger som misbruker sin makt.  Vi har sett en etter en bli avslørt. Og det som går igjen er at de bruker enklere og mer kosteffektive midler som fungerer bedre. 

Problemet jeg har med frykten for chipping er at man ser etter komplekse teknologiske superhemmelige konspirasjoner, samtidig som Kina har innført ett fullt system basert på eksisterende kamera behov. 

Hvis man skal klikke i vinkel i forhold til overvåking, følg med i massemedia, for for øyeblikket diskuteres reell problematisk overvåking i regi av FHI tilknyttet denne virussituasjonen, og den uskyldiggjøres med at den blir frivillig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er lei for å si det, men jeg tror du har helt rett. Oss som er imot myndigheten og som har forstått dette må innse den realitet at vi står i fare for å drept dersom dette kommer ut åpent i sosiale medier for eksempel. Alle som ytrer seg negativt og kritisk til staten nå, kan være blant de som stryker med. Viktig at vi er klar over det. Eliminering av kjernefamilien er allerede godt forplantet i barnevernet og nemdene. Fant imidlertid ingenting som tydet på at det er middelklassen som vil fjernet i agenda30, kunne se ut som de mer ville jevne ut dette. Men mer makt til eliten

Anonymkode: 8922b...054

Himmel og hav.

Anonymkode: cc65b...e56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som ikke får sove pga noe som føles som stråling? Er 5g satt på? 

Anonymkode: 52b61...81f

Spørs hvor du bor. Det er ett ubetydelig antall nye sendere som sender på de høyere frekvensene. Det er flere som sender parallelt på eksisterende sendere. 

https://www.telia.no/5g/nar-kommer-5g/

https://www.telenor.no/privat/artikler/dekning/utbygging-2020/

Endret av Druid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ID2020 er en Idealistisk drøm.
 

Å teknisk løse den med chipping, type et RFID riskorn ved fødsel ville forenkle en del praktiske problemer, men ingenting annet. Det ville kun spare oss for fingeravtrykk og DNA testing ved mange spesifikke problemstillinger. På den annen side vil aldri en slik chip være autorativ til din identifikasjon: den vil alltid kunne byttes eller fjernes.

Problemstillingen er at ID2020 henger på en idee om menneskers individuelle frihet, og det er ikke en virkelighet idag. Dermed blir det kun en standariseringsorgan for tekniske implementasjoner av fungerende identitetskort eller pass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordmenn greier ikke forstå dette, saueflokk mentaliteten og trust i massemedier er sterk. Folk er for naive

Anonymkode: f9148...27a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo. Jeg har visst det siden 1995 da jeg leste Saved by the Light av Dannion Brinkley. Han hadde en nær-døden-opplevelse og så blant annet en mulig fremtid da han var på andre siden. Denne fremtiden involverte microchips, og hans skrev at krigen kom til å stå innen helse. Jeg har jo sett at det har gått i den retningen hele tiden, teknologien har kommet nærmere og nærmere kroppen vår, vi har blitt mer og mer knyttet til ulike dingser og skjermer, og så kommer smartklokkene osv. Folk er jo klar til å bli chippet også, det er det verste. Boka hans ble skrevet på 70-tallet. Vil anbefale å lese den for det er dette som skjer nå, selv om detaljene ikke er helt like med det han så.

"Everyone in the world was mandated by law to have one of his computer chips inserted underneath his or her skin. This chip contained all of an individual's personal information. If a government agency wanted to know something, all it had to do was scan your chip with a special device. By doing so, it could discover everything about you, from where you worked & lived to your medical records & even what kind of illnesses you might get in the future.

There was an even more sinister side to this chip. A person's lifetime could be limited by programming this chip to dissolve & kill him with the viral substance it was made from. Lifetimes were controlled like this to avoid the cost that growing old places on the government. It was also used as a means of eliminating people with chronic illnesses that put a drain on the medical system. People who refused to have chips implanted in their bodies roamed as outcasts. They could not be employed & were denied government services."
https://www.qsl.net/w5www/brinkley.html

Anonymkode: 52227...598

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 9.55, AnonymBruker skrev:

Tror dere det vil gå så langt at myndighetene begynner med tvangsvaksinering og mikro-chip av alle grunnet dette viruset? Fordeler/ulemper?

Anonymkode: e537a...077

 Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg la merke til at Bent Høie og en rekke andre fremtredende personer (som Bjørn Guldvog i FHI, og biskopen i Oslo) går med en bestemt pin(s) på jakkeslagene sine hver gang de er på TV i forbindelse med covid-19. 

Jeg lurte på hva slags pin det var, men for noen dager siden fikk jeg altså svaret: Det er faktisk logoen til FNs Agenda 2030, dvs. logoen til de 17 såkalte "bærekraftsmålene" som FN vil realisere innen 2030. Disse målene handler bl.a. om en "bærekraftig" verden. (Dvs: Eliminering av middelklassen og kjernefamilien. Mer rikdom og dekadanse for de rikeste. Mer fattigdom for de fattigste. Og såkalt "karbonnøytralitet".) 

Det blir lett å forstå den nåværende (kontrollerte) krisen når man ser den i lys av Agenda 2030. Vi står jo på terskelen til en styrt kollaps av finansvesenet og realøkonomien, og bl.a. Bill Gates og en rekke andre fremtredende personer har snakket åpent om den nye verdensordenen de skal innføre:

Hovedtrekkene i denne nye ordenen er som følger:
En 5G-kompatibel "internet of things"-chip (f.eks. i høyre hånd) som inneholder social credit score (SCS) og UBI (Universal basic income, aka borgerlønn). Borgerlønnen blir utbetalt i form av en kryptovaluta BIS og verdens sentralbankstere står bak, og som de bestemmer mengden av. Chipen vil også inneholde data om hvilke vaksiner man har tatt. Ved inngangen til hver eneste butikk og offentlige institusjon (skoler etc.), blir det plassert en scanner man må passere for å slippe inn. Har man ikke tatt nok vaksiner, slipper man ikke inn. Har man for lav SCS og/eller UBI slipper man heller ikke inn. SCS og UBI blir redusert hvis man er politisk dissident (e.g. såkalt konspirasjonsteoretiker/"terrorist"). Man blir definert som konspinisse/terrorist hvis man f.eks. har for dårlig rykte i "sosiale medier", dvs hvis man f.eks. uttaler seg kritisk om regimet. 

Anonymkode: e21e1...89b

Har lest bærekraftsmålene før og du (eller den konspirasjonsløken du tror på) dikter jo helt opp dine egen versjon av hva disse står for.

Kanskje på tide å logge av Internett for en stund? 
:scorpis:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 10.29, AnonymBruker skrev:

Ja fordi de ønsker et sovende folk og kontrollere oss så vi ikke finner på dumme ting 😄

Anonymkode: 66938...ecd

Vi er jo allerede et sovende folk som ikke finner på dumme ting. Så da har vi vel vært chippa lenge. Vi kjefter kanskje litt på et forum men så setter vi oss ned og ser farmen kjendis og later som ingenting. 
 

Og til hovedinnlegget: nei jeg er ikke redd for å bli tvangsvaksinert og chippet - litt vel paranoid? 🤣

Anonymkode: 6a45e...7e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil Gates TED-talk. Dere som ikke tror at tvangsvaksinering blir realiteten, det er godt mulig dere har rett. Det vi istedenfor kan få, er at de som ikke er vaksinerte ikke får reist noe sted eller gjort noe som helst i samfunnet, fordi vi ikke kan ha uvaksinerte eller uimmune mennesker løpende rundt. Har du hatt viruset og er blitt immun, får du bevege deg, er du vaksinert, får du bevege deg. Hvis ikke, vel, da kan du vel ikke løpe rundt og smitte andre vel? Dette er tvangsvaksinering i praksis, og det har vært på trappene veldig veldig lenge. Jeg tror det må være 20 år siden jeg hørte om idèen, det er ikke nytt. Dette er noe vi som har satt oss inn i "konspirasjonsteorier" har ventet med skrekk på lenge, og sett komme:

"Eventually what we'll have to have is certificates of who's a recovered person and who's a vaccinated person because you don't want people moving around the world...."

 

Anonymkode: 52227...598

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sjekk ut denn mannen her

https://www.bitchute.com/video/IbbkI6HZl67J/

Mye vinklinger til ettertanke, ikke sluk alt tradisjonelle medier pøser ut og det samme gjelder konspirasjonsteorier. Det viktige er å være åpen for diskusjon.

Men husk den beste måten å hjernevaske eller "lære" er noe så enkelt og velkjent som repetison, repetisjon, repetisjon.

Media pøser ut om hvor farlig dette er og har allerede bestemt seg for hvordan de vil håndtere hele denne situasjonen. Og det er ved å spre frykt og å følge alt WHO sier.
 

Folk lurer på hvordan 2. verdenskrig kunne skje.. Det er bare å se på hvordan myndigheter håndterer dette rundt om i verden akkurat nå. unntakstilstand, husarrester, ytringsfriheten er fjernet/kneblet kraftig(yt, fb etc sletter all "feilinformasjon" ang Covid19") politiaksjoner mot fredelige protester osv osv.

Måten man håndterer denne krisen på er helt absurd og man burde virkelig klype seg i armen å være åpen for at her er det noe som ikke er helt som myndigheter/media serverer 24/7.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Se her ja. Tenkte jeg skulle grave frem en gammel tråd der folk var så sikre på at tvangsvaksinering ikke vil skje. De kommer nok ikke til å kalle det tvangsvaksinering, for det er ikke tvang å reise med fly, vel? Man kan jo velge selv om man vil reise med det selskapet eller ikke...

"The head of Australia’s Qantas Airways has said his airline plans to require all international travelers to be vaccinated against Covid-19 before boarding their flights, and predicted similar policies would be adopted worldwide."

https://www.rt.com/news/507525-qantas-vaccine-covid19-international-flights/

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2020 den 5.42):

Særlig ikke i regjeringen.

Anonymkode: 52227...598

De sparer alt de kan innen eldreomsorg- og nå stenger vi ned hele landet fordi vi skal beskytte de. Før, og nå kan de ikke engang ansette mer helsepersonell så de eldre får frisk luft engang i løpet av dagen. Sykehusene skal vi ikke overbelaste pga. de har de nedrustet og ville spare penger. Så da må vi holde oss inne og bruke masker. Billigere for myndighetene det enn å faktisk gjøre noe på lang sikt. Og samtidig få igjennom en ny lov. Og sykehusene er fremdeles ikke overbelastet som man trodde det skulle.

Den nyeste kreft og MS medisinen er for dyr og usikker på om har bra nok effekt. Men vaksinen da? Dyrt og svært usikkert om har en effekt. Og en virusinfeksjon er milevis unna kreft i alvorlighetsgrad.

støtte til tannregulering og briller til barn skal bli redusert. Egenandel på behandlinger skal bli høyere. Boligprisene går opp. Mange lønninger står stille.Spesielt i helsevesenet. Det er der det spares aller mest . Så er de virkelig så opptatt av helse da?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nrk.no/urix/slovakia-massetester-befolkningen-igjen.-fhi-ser-pa-lignende-tiltak-1.15234258

"Personer som har testet positivt for viruset, eller personer som ikke har testet seg, må i 10 dagers karantene. Personer som har testet negativt slipper karantene. Men de må ha med seg «Covid-sertifikatet», eller «billett til frihet» som statsminister Matovic kaller det."

https://thecommonsproject.org/commonpass

"For global travel and trade to return to pre-pandemic levels, travelers will need a secure and verifiable way to document their health status as they travel and cross borders.  Countries will need to be able to trust that a traveller’s record of a COVID PCR test or vaccination administered in another country is valid"

 

Nå ser vi hvor veien går.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (På 25.3.2020 den 21.25):

Jeg tar ikke den chippen. Vil ikke til helvete. Da er det bedre å dø.

Anonymkode: 25234...eab

 

Endret av 123 eller noe
tull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macey_8888 skrev (På 25.3.2020 den 13.45):

En ting som falt meg inn da jeg begynte å lese i denne tråden:

Hva vil skje dersom de får ferdig en vaksine mot corona, men det likevel er folk som ikke vil ta den? Fins jo folk som er i mot vaksinering, og jeg vet ikke, men muligheten er vel der for at noen ikke vil ønske å ta denne heller? Noen som har innspill?

Ja det kommer sikkert et påbud, som med munnbind, da covid aldri var farlig nok til at folk frivillig tok tiltakene seriøst. Men det er vel bare en konspirasjonsteori.

Med mindre man stiller seg positiv til dette da. Da er det en god ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2020 at 12:03 PM, AnonymBruker said:

Det tar 1 - 1,5 år, ikke 10 ganger så lang tid.

Grunnen til at det tar 1 - 1,5 år er akkurat lærdom fra svineinfluensavaksinen.

Anonymkode: d1171...031

Nå er korona et nytt virus og kan ikke sammenlignes med svineinfluensa.

Det tar fortsatt 10-15 år for å være helt sikker. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE12584353/virksomheder-og-rejsebranchen-oensker-covidpas/

"Ifølge ham vil passet effektivt dokumentere, at man er testet eller vaccineret. Når det handler om luftfarten, forudser Michael Svane, at covid-passet vil blive indført i det meste af verden. Og at der kan blive krav om et pas for at kunne gå på arbejde, til fodbold eller koncert."

 

Jeg må bare si at om verden virkelig skal gå den veien - å kreve at alle vaksinerer seg med splitter ny vaksine og de som nekter skal stenges ute av samfunnet, sulte fordi de ikke får dra på jobb - nei DA er det pokker meg en verdenskrig på gang mot menneskeheten.

ALT dette strider mot sunn fornuft. Man vaksinerer ikke en hel befolkning på tvang mot noe de fleste tåler 99%. Med en hurtiglaget vaksine. Alvorlig talt! 

Endret av infectedsopp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...