Gå til innhold

Tvangsvaksinering og ID-chip


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere det vil gå så langt at myndighetene begynner med tvangsvaksinering og mikro-chip av alle grunnet dette viruset? Fordeler/ulemper?

Anonymkode: e537a...077

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hverken konspiratoriker eller paranoid og tror derfor ikke dette vil skje.

Anonymkode: 57cbd...b52

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke det før jeg las om Event 201 og Agenda ID2020 finansiert av Bill Gates. Da begynner man å lure... men håper inderlig ikke folk er så dumme at de godtar det. 

Anonymkode: 92b95...b32

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt å tenke på. Tror ikke tanken er langt bort fra virkelighet i enkelte land. I moskva er jo det satt opp 100000 kameraer med ansiktgjenkjenning. Folk er så styrt av myndighetene og på samme tid tror de på alt de får høre.

Anonymkode: 797be...1d9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg virkelig ikke.

Anonymkode: a5550...6ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fordi de ønsker et sovende folk og kontrollere oss så vi ikke finner på dumme ting 😄

Anonymkode: 66938...ecd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skummelt å tenke på. Tror ikke tanken er langt bort fra virkelighet i enkelte land. I moskva er jo det satt opp 100000 kameraer med ansiktgjenkjenning. Folk er så styrt av myndighetene og på samme tid tror de på alt de får høre.

Anonymkode: 797be...1d9

Litt annerledes der enn her da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det vil gå så langt at myndighetene begynner med tvangsvaksinering og mikro-chip av alle grunnet dette viruset? Fordeler/ulemper?

Anonymkode: e537a...077

Jeg er for generell tvangsvaksinering jeg da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg er for generell tvangsvaksinering jeg da

I utgangspunktet jeg også, men IKKE tvangsvaksinering med en vaksine som blir hasteprodusert. De fleste vaksiner trenger flere år med kvalitetskontroller for å bli godkjent som trygge. Er det bare jeg som husker alle som fikk ødelagt livet pga. svineinfluensa-vaksinen?

Link: 
https://www.nrk.no/nordland/flere-kan-fa-erstatning-etter-svineinfluensavaksine-1.13244843


Når vaksinen er ferdig vil jo trolig de fleste allerede ha hatt Covid19, og overlevd. 

Tror det er uhyre viktig at vi reflekterer litt rundt tema, i hvert fall. Det er ikke mesling-vaksinen det er snakk om her... 

Anonymkode: 92b95...b32

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ta en vaksine som ikke er fullt utprøvd og man ikke vet helt konsekvenser av. Vi burde lære av svineinfluensa-vaksinen...

Tar 10-15 år før en vaksine er utprøvd og til da kan koronaviruset være over. Er jo helt bortkastet bare fokusere på å lage vaksiner!

Anonymkode: 66938...ecd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det vil gå så langt at myndighetene begynner med tvangsvaksinering og mikro-chip av alle grunnet dette viruset? Fordeler/ulemper?

Anonymkode: e537a...077

Hva f skulle det gi av fordeler? Hvis man får vaksine, så trengs det jo kun å vaksinere tilsvarende standard influensa, sånn som gjøres idag. 

Og jeg tror du er noe overoptimistisk til hva dagens microchipper kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ta en vaksine som ikke er fullt utprøvd og man ikke vet helt konsekvenser av. Vi burde lære av svineinfluensa-vaksinen...

Tar 10-15 år før en vaksine er utprøvd og til da kan koronaviruset være over. Er jo helt bortkastet bare fokusere på å lage vaksiner!

Anonymkode: 66938...ecd

Det tar 1 - 1,5 år, ikke 10 ganger så lang tid.

Grunnen til at det tar 1 - 1,5 år er akkurat lærdom fra svineinfluensavaksinen.

Anonymkode: d1171...031

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

An Invisible Quantum Dot 'Tattoo' Could Be Used to ID Vaccinated Kids

21 DECEMBER 2019

For the people overseeing nationwide vaccination initiatives in developing countries, keeping track of who had which vaccination and when can be a tough task.

But researchers from MIT might have a solution: they've created an ink that can be safely embedded in the skin alongside the vaccine itself, and it's only visible using a special smartphone camera app and filter.
https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids

Anonymkode: 52227...598

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ta en vaksine som ikke er fullt utprøvd og man ikke vet helt konsekvenser av. Vi burde lære av svineinfluensa-vaksinen...

Tar 10-15 år før en vaksine er utprøvd og til da kan koronaviruset være over. Er jo helt bortkastet bare fokusere på å lage vaksiner!

Anonymkode: 66938...ecd

Jeg tok ikke vaksinen mot svineinfluensa, for folk sloss i kø for å få den. Det betydde at vi som var skeptiske til den kunne slippe.

Anonymkode: c7b46...55a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Maleficenta skrev:

Litt annerledes der enn her da

Her gjør vi jobben for overvåkningen, og legger frivillig ut ansiktet vårt på vår pc. 

Vi bør også tenke litt på hvordan vi (egentlig USA) tar beslutning om hvem som skal dronedrepes. Jeg leste et sted at de brukte metadata for å velge drapsmål.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt mye teite og ugjennomtenkte konspirasjonsteorier på KG nå for tida.

Anonymkode: 926a5...02d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Voldsomt mye teite og ugjennomtenkte konspirasjonsteorier på KG nå for tida.

Anonymkode: 926a5...02d

Alt er jo konspirasjnsteori i dagens tid, men er man konspirasjonisk bare fordi man er åpen til noe som kan TRUE vitenskapen? Er det ikke lov å ha egne meninger til noe som senere kan gi utvikling til vitenskapen?

Vitenskapen har vært mye i utvikling, men den vil ikke bli i så mye mer utvikling om folk er lukket og antar alt som konspirasjonsteori.

Anonymkode: 66938...ecd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at Bent Høie og en rekke andre fremtredende personer (som Bjørn Guldvog i FHI, og biskopen i Oslo) går med en bestemt pin(s) på jakkeslagene sine hver gang de er på TV i forbindelse med covid-19. 

Jeg lurte på hva slags pin det var, men for noen dager siden fikk jeg altså svaret: Det er faktisk logoen til FNs Agenda 2030, dvs. logoen til de 17 såkalte "bærekraftsmålene" som FN vil realisere innen 2030. Disse målene handler bl.a. om en "bærekraftig" verden. (Dvs: Eliminering av middelklassen og kjernefamilien. Mer rikdom og dekadanse for de rikeste. Mer fattigdom for de fattigste. Og såkalt "karbonnøytralitet".) 

Det blir lett å forstå den nåværende (kontrollerte) krisen når man ser den i lys av Agenda 2030. Vi står jo på terskelen til en styrt kollaps av finansvesenet og realøkonomien, og bl.a. Bill Gates og en rekke andre fremtredende personer har snakket åpent om den nye verdensordenen de skal innføre:

Hovedtrekkene i denne nye ordenen er som følger:
En 5G-kompatibel "internet of things"-chip (f.eks. i høyre hånd) som inneholder social credit score (SCS) og UBI (Universal basic income, aka borgerlønn). Borgerlønnen blir utbetalt i form av en kryptovaluta BIS og verdens sentralbankstere står bak, og som de bestemmer mengden av. Chipen vil også inneholde data om hvilke vaksiner man har tatt. Ved inngangen til hver eneste butikk og offentlige institusjon (skoler etc.), blir det plassert en scanner man må passere for å slippe inn. Har man ikke tatt nok vaksiner, slipper man ikke inn. Har man for lav SCS og/eller UBI slipper man heller ikke inn. SCS og UBI blir redusert hvis man er politisk dissident (e.g. såkalt konspirasjonsteoretiker/"terrorist"). Man blir definert som konspinisse/terrorist hvis man f.eks. har for dårlig rykte i "sosiale medier", dvs hvis man f.eks. uttaler seg kritisk om regimet. 

Anonymkode: e21e1...89b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...