Gå til innhold

Tvangsvaksinering og ID-chip

Fremhevede innlegg

Skrevet

En ting som falt meg inn da jeg begynte å lese i denne tråden:

Hva vil skje dersom de får ferdig en vaksine mot corona, men det likevel er folk som ikke vil ta den? Fins jo folk som er i mot vaksinering, og jeg vet ikke, men muligheten er vel der for at noen ikke vil ønske å ta denne heller? Noen som har innspill?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Macey_8888 skrev:

Hva vil skje dersom de får ferdig en vaksine mot corona, men det likevel er folk som ikke vil ta den? Fins jo folk som er i mot vaksinering, og jeg vet ikke, men muligheten er vel der for at noen ikke vil ønske å ta denne heller? Noen som har innspill?

Det er nok ganske mange som ikke kommer til å ønske å ta en eventuell vaksine. Uten å være i mot vaksinering på generell basis. 

Sannsynligvis kommer vel mange i risikogruppe til å ta den, helsepersonell, samt en del andre folk, selv om en del lar være. Totalt sett vil sikkert en vaksine hjelpe situasjonen, får bare håpe den ikke forårsaker for mange og alvorlige bivirkninger... 

Anonymkode: 7a9bd...6ed

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ganske mange som ikke kommer til å ønske å ta en eventuell vaksine. Uten å være i mot vaksinering på generell basis. 

Sannsynligvis kommer vel mange i risikogruppe til å ta den, helsepersonell, samt en del andre folk, selv om en del lar være. Totalt sett vil sikkert en vaksine hjelpe situasjonen, får bare håpe den ikke forårsaker for mange og alvorlige bivirkninger... 

Anonymkode: 7a9bd...6ed

Hmm ja, blir "spennende" å følge med på da. Om det vil bli restriksjoner for folk som ikke velger å ta vaksinen? For eksempel at man ikke får gå ut osv. Høres jo veldig rart ut med tanke på hvilket land vi bor i og rettigheter osv. Men samtidig like rart ut at det blir godtatt at folk ikke velger å ta den..

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg la merke til at Bent Høie og en rekke andre fremtredende personer (som Bjørn Guldvog i FHI, og biskopen i Oslo) går med en bestemt pin(s) på jakkeslagene sine hver gang de er på TV i forbindelse med covid-19. 

Jeg lurte på hva slags pin det var, men for noen dager siden fikk jeg altså svaret: Det er faktisk logoen til FNs Agenda 2030, dvs. logoen til de 17 såkalte "bærekraftsmålene" som FN vil realisere innen 2030. Disse målene handler bl.a. om en "bærekraftig" verden. (Dvs: Eliminering av middelklassen og kjernefamilien. Mer rikdom og dekadanse for de rikeste. Mer fattigdom for de fattigste. Og såkalt "karbonnøytralitet".) 

Det blir lett å forstå den nåværende (kontrollerte) krisen når man ser den i lys av Agenda 2030. Vi står jo på terskelen til en styrt kollaps av finansvesenet og realøkonomien, og bl.a. Bill Gates og en rekke andre fremtredende personer har snakket åpent om den nye verdensordenen de skal innføre:

Hovedtrekkene i denne nye ordenen er som følger:
En 5G-kompatibel "internet of things"-chip (f.eks. i høyre hånd) som inneholder social credit score (SCS) og UBI (Universal basic income, aka borgerlønn). Borgerlønnen blir utbetalt i form av en kryptovaluta BIS og verdens sentralbankstere står bak, og som de bestemmer mengden av. Chipen vil også inneholde data om hvilke vaksiner man har tatt. Ved inngangen til hver eneste butikk og offentlige institusjon (skoler etc.), blir det plassert en scanner man må passere for å slippe inn. Har man ikke tatt nok vaksiner, slipper man ikke inn. Har man for lav SCS og/eller UBI slipper man heller ikke inn. SCS og UBI blir redusert hvis man er politisk dissident (e.g. såkalt konspirasjonsteoretiker/"terrorist"). Man blir definert som konspinisse/terrorist hvis man f.eks. har for dårlig rykte i "sosiale medier", dvs hvis man f.eks. uttaler seg kritisk om regimet. 

Anonymkode: e21e1...89b

Dette høres ut som en episode av Black Mirror.

Tror vi virkelig folk er dumme nok til å godta et slikt samfunn? Jeg begynner å frykte det, når mennesker kaller Event 201 og Agenda 2020ID for konspirasjonsteorier... wake the fuck up!

Anonymkode: e537a...077

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja etterhvert. 

Bare vent og se.. 

Anonymkode: 4bc5f...bae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt mye teite og ugjennomtenkte konspirasjonsteorier på KG nå for tida.

Anonymkode: 926a5...02d

Digital ID og tvangsvaksinering er konspirasjonsteorier? Tror du virkelig det?

Anonymkode: 52227...598

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært veldig praktisk med en microchip under huden da, hadde sluppet å dra på nøkler og lommebok..

Anonymkode: 6231b...ba5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

6 timer siden, Macey_8888 skrev:

Tror du man får gå på jobben og på butikken uten å være vaksinert, når du ser hva som skjer nå?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært veldig praktisk med en microchip under huden da, hadde sluppet å dra på nøkler og lommebok..

Og nettopp derfor, fordi folk er så hinsides dumme og naive så får de gjennomført det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i hvert fall ikke ha noen micro chip. Da får de heller sende meg i giljotinen.

Anonymkode: 25234...eab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i hvert fall ikke ha noen micro chip. Da får de heller sende meg i giljotinen.

Du går rundt ned en mobiltelefon som sporer din minste bevegelse og du er redd for en liten chip i armen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du går rundt ned en mobiltelefon som sporer din minste bevegelse og du er redd for en liten chip i armen?

Går du inn på «Personvern» på mobilen din kan du skru av stedstjenester. Det er bare å skru det på igjen om du skal legge ut noe, og av igjen etterpå. 

Dette vil naturligvis ikke gå an med en mikrochip. 

Anonymkode: 92b95...b32

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

An Invisible Quantum Dot 'Tattoo' Could Be Used to ID Vaccinated Kids

21 DECEMBER 2019

For the people overseeing nationwide vaccination initiatives in developing countries, keeping track of who had which vaccination and when can be a tough task.

But researchers from MIT might have a solution: they've created an ink that can be safely embedded in the skin alongside the vaccine itself, and it's only visible using a special smartphone camera app and filter.
https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids

Okay, dette er ett forslag til hvordan løser vi ett alvorlig globalt problem : hvordan vet vi hvem som har fått hvilken vaksine.

Det finnes forskjellige måter å gjøre dette på, i min barndom, hadde jeg helsebok, idag er dette på vei til å komme på nasjonale helsejournaler, Det har vært foreslått å legge i ID-kortet, og kansje kan vi legge det "i" passet. Men gitt jeg blir funnet i en eller annen tilstand, ranet og strippet i tydelig sjokk i Johannesburg; hvordan kan den lokale legen finne ut hvilken vaksinasjon jeg har, så han vet hva jeg ikke trenger, evt kan diagnosere meg? 

Dette er ett problem over hele verden uansett hvor utviklet vi er; en kritisk kunnskap om vår menneskelige kapasitet krever en eller annen form for dokumentasjon som er lett å lese, det være nordmenn i Thailand, eller flykninger som går fra ett udokumentertbart miljø til neste. 

Så de foreslår en usynlig tatovreringsmerke. Og siden de ikke ønsker å kalle det fluoriserende, for det vet alle er farlig og ulovlig mange steder, så bruker de en annen teknikk som de kaller "quantum"; kodeordet på "vi vil ikke at du skal forstå dette, men tro det er avansert."

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du inn på «Personvern» på mobilen din kan du skru av stedstjenester. Det er bare å skru det på igjen om du skal legge ut noe, og av igjen etterpå. 

Hvordan skal en microchip spore deg da tenkte du? Rekkevidden er jo på maks 5 cm. Det blir mange antenner det..

Hjelper ikke å slå av stedstjenester, mobilnettet sporer deg fortsatt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden går folk med mobiltelefon ute ...?

Mobilen min er produsert i 2001, og tas så å si aldri med ut.

Så dere som bryr dere om personvern: Lær dere å leve uten mobil utenfor inngangsdøren; det er mulig å overleve selv om man ikke er tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Anonymkode: a77ae...648

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om hvem du er redd for. Hvis det du er redd for, er Google og Facebook, så stemmer dette.

Hvis du bekymrer deg for myndighetene, så har det ingen funksjon.

En mikrobrikke av typen du tenker på, vil kreve ny teknologi, vi ikke har kunnskap til å implementere. Å følge mobilen din er enkel. 
Og som Kina har demonstrert, er det mye enklere teknologier tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Druid skrev:

Det handler om hvem du er redd for. Hvis det du er redd for, er Google og Facebook, så stemmer dette.

Hvis du bekymrer deg for myndighetene, så har det ingen funksjon.

En mikrobrikke av typen du tenker på, vil kreve ny teknologi, vi ikke har kunnskap til å implementere. Å følge mobilen din er enkel. 
Og som Kina har demonstrert, er det mye enklere teknologier tilgjengelig.

Ny teknologi, som typen «Quantum dot tattoo» du tenker på? 

Anonymkode: e537a...077

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper det. Jeg kommer til å bli førstemann i køen :nordvesta:

Anonymkode: bd7bf...e13

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg tror på mange konspirasjonsteorier men har bena såpass plantet på jorden at jeg er sikker på at dette ikke vil skje.

Anonymkode: fd826...a09

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Macey_8888 skrev:

Det blir vel frivillig akuratt som med annen influensavaksine. 

Anonymkode: fd826...a09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar ikke den chippen. Vil ikke til helvete. Da er det bedre å dø.

• Liker 3
  • Opprett ny...