Kafka Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 19. juni 2005 Synes du ser en smule trist ut på bildet ditt.. Er du sulten kanskje? :o gjør jeg?? Nei, nei, nei :-) Jeg er så glad at jeg holder på å sprekke jeg Sulten er jeg IKKE for øyeblikket kan jeg love deg, så... men takk for at du passer på meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. juni 2005 #42 Del Skrevet 19. juni 2005 Nåh..Du ser litt lost ut.. *sender over en brownie med is* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 19. juni 2005 Nåh..Du ser litt lost ut.. *sender over en brownie med is* :o HVA!? jaja, *gumser i meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #44 Del Skrevet 19. juni 2005 Da gidder i allefall ikke jeg å komme med kake Jasså, så det er her du "bor" Skulle bare stikke innom for å si hei til deg herinne!!! M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 19. juni 2005 Da gidder i allefall ikke jeg å komme med kake Jasså, så det er her du "bor" Skulle bare stikke innom for å si hei til deg herinne!!! M Men H nei, jeg ville sette pris på om jeg ikke fikk dyttet mer nedover ganen nå de første 10 minuttene i allefall Men ser gjerne at du setter av et stykke til meg til senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #46 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei igjen Hahaha, for sent, har spist opp alt selv nå... Jeg får vel bake kake en annen dag, da! - om du er snill, eller rettere sagt, jeg er snill M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. juni 2005 #47 Del Skrevet 20. juni 2005 *gjesper* Litt trøtt ja :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. juni 2005 #48 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei på deg, Kafka Håper du har det bra? Fortsatt kontakt med hen med de spennende,lange samtalene? Håper det for jeg unner deg det samme som jeg har Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. juni 2005 #49 Del Skrevet 20. juni 2005 Nu fær æ! *hopper opp og ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei igjen Hahaha, for sent, har spist opp alt selv nå... Jeg får vel bake kake en annen dag, da! - om du er snill, eller rettere sagt, jeg er snill M alt! Ikke en smule igjen altså :o Jeg er snill jeg, og du ligeså! Blir kake dette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #51 Del Skrevet 20. juni 2005 *gjesper* Litt trøtt ja :blomst_opp: Men?? Så sent, Lille Ballerina? Nattvakt natten før nå da eller? :-? Håper du har hatt en fin fin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei på deg, Kafka Håper du har det bra? Fortsatt kontakt med hen med de spennende,lange samtalene? Håper det for jeg unner deg det samme som jeg har Klemz Jeg har hatt 2 dager nå med de herligste samtaler, Maisen! Og ikke har jeg trengt å reise langt vekk fra denne gjesteboken heller :-) Fortsatt god kveld til deg, Maisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 20. juni 2005 Nu fær æ! *hopper opp og ned* Til Mexico, Lille Ballerina - eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 20. juni 2005 #54 Del Skrevet 20. juni 2005 hei! Hva skal en høre på nå da? Har hatt det travelt og enda ikke fått kjøpt NHØP. Men det skal skje så fort jeg har penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #55 Del Skrevet 20. juni 2005 hei! Hva skal en høre på nå da? Har hatt det travelt og enda ikke fått kjøpt NHØP. Men det skal skje så fort jeg har penger... Ai :o Men det går nok Jeg har fått helt dilla på Foo Fighters - 'Best of You' her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 21. juni 2005 #56 Del Skrevet 21. juni 2005 Her var det ny dagbok, gitt. Det var bra du ikke ble borte for godt. Var nok noen som ble skremt da du plutselig forsvant. Må ikke gjøre sånn vet du :fy: . Nå får jeg gå ut og nyte finværet igjen. Ha en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 21. juni 2005 Her var det ny dagbok' date=' gitt. Det var bra du ikke ble borte for godt. Var nok noen som ble skremt da du plutselig forsvant. Må ikke gjøre sånn vet du :fy: . Nå får jeg gå ut og nyte finværet igjen. Ha en flott dag.[/quote'] Neimen! Så snilt sagt av deg Var aldri min intensjon å bli fraværende stort mer enn den tiden jeg var det, så det går nok bra Håper du koser deg ute! Hei så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. juni 2005 #58 Del Skrevet 22. juni 2005 Hallais, Kafka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 23. juni 2005 Hallais' date=' Kafka![/quote'] Heisann lillelou Deilig dag vi er gitt idag, eller hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #60 Del Skrevet 23. juni 2005 Ha en flott St Hans da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå