Gå til innhold

Kafkas Beretninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det bra i Frognerparken? Kanskje jeg skulle reist til Oslo denne lørdagen istedetfor under jazzfestivalen :sjenert:

Jaja, gjort er gjort og spist er spist. Det var mange mennesker så jeg i nyhetene, flott da!

Og så fint at du fant henne :ler: Er det henne som du hadde så fine samtaler med i sommer??? I så fall er det jo kjempekoselig, Kafka :klem:

Og nå skal jeg slappe av for det ser jo utsom om du har fått feiret, det er bra! Viktig å markere jubileer synes jeg. Ikke mange ritualer vi har igjen her i Norge, så sånne festdager er viktige!

Håper du får en fin søndag, her har vi hatt sol og varme men nå er det overskyet og kjølig. Bare gleder meg til flyttingen :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var det bra i Frognerparken?  Kanskje jeg skulle reist til Oslo denne lørdagen istedetfor under jazzfestivalen :sjenert:

Jaja, gjort er gjort og spist er spist.  Det var mange mennesker så jeg i nyhetene, flott da!

Og så fint at du fant henne :ler: Er det henne som du hadde så fine samtaler med i sommer??? I så fall er det jo kjempekoselig, Kafka :klem:

Og nå skal jeg slappe av for det ser jo utsom om du har fått feiret, det er bra!  Viktig å markere jubileer synes jeg.  Ikke mange ritualer vi har igjen her i Norge, så sånne festdager er viktige!

Håper du får en fin søndag, her har vi hatt sol og varme men nå er det overskyet og kjølig.  Bare gleder meg til flyttingen :sjarmor:

HEI! :icon_razz:

Jeg er i kjempehumør her! :ler:

Vel, det ble mye surr att og frem for min del hva parken angår :forvirret::ler: Men det var gøy, og så absolutt noe som vi gjerne ser skjer igjen!

mmm... Litt usikker på om det er samme jente, Flower? Mulig. Hvem tenker du på nå tro?

Jeg har aldri lagt så mye i min egen fødselsdag, men syns det er gøy å feire andres :icon_smile: Og selvsagt hyggelig at andre tenker på en, når dagen er der :) Eller som her på kg, ukesvis etter :ler:

Visst! Når flytter du egenlig???

Skrevet
mm... Litt usikker på om det er samme jente, Flower? Mulig. Hvem tenker du på nå tro?

Visst! Når flytter du egenlig???

Hehe, har du datet så mange i sommer altså :sjarmor:

Samme det,vel, bare du har det koselig :klem:

Flytter rundt 1.nov. Dvs flytter vel ut av denne leiligheten helga før, bor ett eller annet sted,- og fyker så nedover rundt 1. Sjekker ut litt når jeg kan få billigst billett nå.

Blir koselig :ler: Kommer til å treffe både kjente her fra området og "ukjente" (i RL ihvertfall) fra KG :danse:

Skjønte du er i kjempehumør da jeg så tråden "Hva hører du på nå?" (eller hva den heter...) Her har det gått i Lisa Ekdal, Michael Bublè og Timbuktu,- foreløpig ihvertfall.

Fortsatt fin søndag,Kafka :klem:

Skrevet
Hehe, har du datet så mange i sommer altså :sjarmor:

Samme det,vel, bare du har det koselig :klem:

Flytter rundt 1.nov.  Dvs flytter vel ut av denne leiligheten helga før, bor ett eller annet sted,- og fyker så nedover rundt 1.  Sjekker ut litt når jeg kan få billigst billett nå.

Blir koselig :ler: Kommer til å treffe både kjente her fra området og "ukjente" (i RL ihvertfall) fra KG :danse:

Skjønte du er i kjempehumør da jeg så tråden "Hva hører du på nå?" (eller hva den heter...) Her har det gått i Lisa Ekdal, Michael Bublè og Timbuktu,- foreløpig ihvertfall.

Fortsatt fin søndag,Kafka :klem:

1.nov! Det går hurtig skal du se :icon_smile: Wow, det kommer til å bli villt bra! Alt er helt nytt, og hver ett skritt er en oppdagelsesreise mot ukjennte mål :)

:ler: ja, jeg er i et forykende humør for øyeblikket :ler:

Skrevet

Jepps, det går kjempefort og er kjempeskummelt :overrasket:

Nå jobber jeg med meg selv for å tørre å bestille billett på nettet. Redd for å gjøre noe galt :sjenert: Får nok huke tak i enten broren min eller vennen, så går det nok bra.

Blir nok veldig bra, tror jeg, et nytt kapittel i boka om mitt liv :ler:

Skrevet
Jepps, det går kjempefort og er kjempeskummelt :overrasket:

Nå jobber jeg med meg selv for å tørre å bestille billett på nettet.  Redd for å gjøre noe galt :sjenert:  Får nok huke tak i enten broren min eller vennen, så går det nok bra.

Blir nok veldig bra, tror jeg, et nytt kapittel i boka om mitt liv :ler:

Galt? Men jeg trodde da du hørte på hva Timbuktu hadde å si til den saken :icon_smile:

Det blir garantert bra! 10 kniver i hjertet!

Skrevet

Joda:

"Det kommer ordna sej, det gör det alltid.

Jo, det löser sej, så brukar allt bli

det kommer fixa sej tillslut

det är inget tvivl om

fast nu känns skiten sur

och flera mil ifrån

det ordnar sej......"

Ja, så ille som de siste setn. er det ikke altså :sjenert:

Fin sang forresten. De har allrighte tekster også faktisk :danse:

Skrevet
Joda:

"Det kommer ordna sej, det gör det alltid.

Jo, det löser sej, så brukar allt bli

det kommer fixa sej tillslut

det är inget tvivl om

fast nu känns skiten sur

och flera mil ifrån

det ordnar sej......"

Ja, så ille som de siste setn. er det ikke altså :sjenert:

Fin sang forresten.  De har allrighte tekster også faktisk :danse:

Visst! Svært gode tekster denne lille karen kommer med :)

Skrevet
Ååhhhåååhhh, er gubbeluren fårrelska??  :sjarmor:

:ler: så definitivt ikke, ~Alwa~ - men psst.. jeg kan garantere at evnen er inntakt ;)

Skrevet
Puh, det var godt å høre  :sjarmor:

:ler: du mener det :ler:

Jeg fikk beskjeden senest i går om å være forsiktig, ellers var det visstnok noen som kunne forelske seg i meg ble jeg fortalt :ler:

Kom inn døren her og har vært og spist litt pizza av alle ting :icon_smile: Italiano style :tommelsmil: Pizza er noe av det beste som finnes, men her som ellers så må det gjøres med sjel. Folk som er enten glade i, eller dyktige til å lage god mat fortjener respekt syns jeg. Det forteller mye om de som mennesker, eller hva:Nikke:

God natt da, Flower :vinke:

Skrevet
Jeg fikk beskjeden senest i går om å være forsiktig, ellers var det visstnok noen som kunne forelske seg i meg ble jeg fortalt :ler:

Hmmm, spør du meg så virker det som om denne personen er "godt i gang" allerede ;)

Skrevet
Hmmm, spør du meg så virker det som om denne personen er "godt i gang" allerede ;)

Hei, ~Alwa~! :icon_smile:

:ler: man vet aldri ;)

Skrevet

Ja men så koselig da, Kafka :klem: Lykke til ;)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Dåbre vetsjir :)

Jeg har det bare fint! Høres ut som du også har :)

Man "skal" si -Alt er godt! Ikke alt blir godt var det noen som sa. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver det til deg, for du virker jo egentlig veldi flink til det :overrasket:

:ler: Ja ja, hodet går i tusen rettninger, hjernen min er en labyrint :ler:

Håper du koser deg i kveld! Jeg har vært å vaska ut et huset til ei venninne, de ble kjempe fornøyd med jobben, var bra. Man er liksom ikke helt ferdig før man har fått den beskjeden :)

Ha det fint :kose:

Skrevet
Ja men så koselig da, Kafka  :klem:  Lykke til ;)

:overrasket:

:ler: Flower i et nøtteskall! :ler:

Skrevet

Du er et klokt menneske Kafka.

Hadde litt lyst til å svare på alle de spørreskjemaene dine, men så er det så mye å tenke over - og noen av dem har ikke blitt svart på på lenge... og jeg vil ikke være en sånn treiging som gjør en ting lenge etter at det er "ut". :ler:

:klem:

Skrevet
Dåbre vetsjir :)

Jeg har det bare fint! Høres ut som du også har :)

Man "skal" si -Alt er godt! Ikke alt blir godt var det noen som sa. Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skriver det til deg, for du virker jo egentlig veldi flink til det  :overrasket:

:ler:  Ja ja, hodet går i tusen rettninger, hjernen min er en labyrint  :ler:

Håper du koser deg i kveld! Jeg har vært å vaska ut et huset til ei venninne, de ble kjempe fornøyd med jobben, var bra. Man er liksom ikke helt ferdig før man har fått den beskjeden :)

Ha det fint  :kose:

Hei chrizzy!! Så flott ny avatar du har fått deg! Hvor har du tatt dette fra? Jeg har ett eller annet på tungen, men kommer ikke på hva det skulle være? Hm.

"Alt godt!" er flotte ord! Men det er ingen skam i at ting ikke alltid er så godt heller. Det er bare som sympton å regne, og som godt er finnes det gode løsninger på det meste. Det viktigste er kansje å beholde troen på akkurat det :)

Jeg er ikke det minste overasket om at de syntes du gjore en god jobb, chrizzy! Selvsagt gjorde du det :icon_smile:

Fortsatt god kveld til deg også, håper du har det herlig for tiden!

Skrevet
Du er et klokt menneske Kafka.

Hadde litt lyst til å svare på alle de spørreskjemaene dine, men så er det så mye å tenke over - og noen av dem har ikke blitt svart på på lenge... og jeg vil ikke være en sånn treiging som gjør en ting lenge etter at det er "ut".  :ler:

:klem:

Siste først;

:grine2:

Du er 'gøy' :ler:

*

Mm.. ikke si slikt er du snill. Det er hyggelig o slike ting, og jeg mener det bare godt, men det føles litt merkelig å høre slikt. syns jeg. Det ville sikkert du synes også, ville du ikke? Vet du mener det godt, så tusen takk for det er veldig snilt av deg, men alikevel... :)

*

Hva gjelder spørsmålene mine, så er det bare spørsmål. Det er alle de flotte svarene som gjør de fine i så fall! Jeg blir helt satt ut av hvor mange fine tanker folk har kommet med! Bare gøy om du skulle ha lyst til å svare på noen også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...