Gå til innhold

Kafkas Beretninger

Kafka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt 2 dager nå med de herligste samtaler, Maisen! Og ikke har jeg trengt å reise langt vekk fra denne gjesteboken heller

Så fint at det ser ut til å gå bra for deg Kafka :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var eg som skreiv diktet du likte så godt.

har ikke vert her på ein stund.

Korfor likte du det så godt?

Hilsen Netta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var eg som skreiv diktet du likte så godt.

har ikke vert her på ein stund.  

Korfor likte du det så godt?

Hilsen Netta

:o Er du!!?

Men hei da!! :P:vinke:

WOW! Det ville være meg en ære om du ville være så snill å skrive det inn i gjesteboken min her og signere det :Nikke:

Hvorfor jeg likte det så godt?

Ah, det er jo enkelt. Du sier det jo selv, sant :Nikke:

For tenkt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Forsøkt å ha litt liv utenfor KG de siste dagene jeg, det var igrunn ganske greit. Ser ut som du har det bra, det er supert altså!!!

Men, by the way, jeg hørte Ane Brun på NW forrige helg, men jeg ble skuffa jeg :o. Synes rett og slett det var kjedelig, og alle låtene hørtes like ut. Nå må jeg vel dukke for løse gjenstander, men :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen :vinke: Slite, trøtt, har mindre penger i banken og en eventuell skiveutglidning i ryggen.. Men verdt det :ler: *sender klem* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har hatt 2 dager nå med de herligste samtaler, Maisen! Og ikke har jeg trengt å reise langt vekk fra denne gjesteboken heller "

Hm, hva mener du nå med det, Kafka :o Er hun her inne på KG altså :sjarmor: Det må jo være praktiskt :P

Skjønner at du har det bra :wink:

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka du trur? Hvor er Kafka i dag mon tro... Sitter sikkert på en kafè og mumser brownies.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maisen, Hei Pusla og Hei Lille Ballerina!

Wow! For en dag, eller hva :P Jeg har vært og badet litt og lekt lekent rundt slik man gjør på dager som dette :kul:

Godt og ha deg hjemme igjen, Lille Ballerina :-)

Jeg har det topp, Maisen :-)

Likte du ikke A.B. Pusla!? :o

:ler: jøsses.. Du får kjøpe deg en cd og gi de litt tid. Ser ikke bort ifra at de vil komme smugende til deg når du minst aner det da :)

Nei, må hoppe i dusjen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka du trur? Hvor er Kafka i dag mon tro... Sitter sikkert på en kafè og mumser brownies.. :roll:

:ler: hei Lille Ballerina!

Nope, ingen brownie på meg i går.. Bringebær gratinert i hvit sjokolade og honningmelon vsa dog... Det ble det faktisk :P

Håper du har hatt en herlig weekend!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

Heia Kafka :klem2:

Jeg drømte om deg i går, du hadde bare en madrass på gulvet. Og så hadde du noen tegninger med ting forskjellige hadde skrevet og tegnet på veggene :ler:

Og så var vi tre jenter der, men du var altså bare hyggelig oppi hjørnet av madrassen :o Vi skulle sove (mener jeg), men du var våken.

I ettertid så kom jeg til å tenke på at det var jo ikke noen datamaskin der :ler: Håper du ikke tror jeg er helt sprø nå da :briller:

Blir ikke klok på de der drømmene :ler:

Høres ut som du har det fint og det er kjempe flott!! :Nikke:

Må legge til at den sammen natten drømte jeg at jeg ble smurt med matolje og puttet opp i en kasserolle, når jeg fann ut at jeg kom til å brenne meg så prøvde jeg å komme meg ut av den, men det var ikke så enkelt, så jeg hoppet rundt i en gang med den store kasserollen opp til hoftene. Jeg var ikke redd, var bare merkelig :ler:

Hade så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chrizzy

:o Men du hadde altså ikke noe med den siste drømmen å gjøre. Så plutselig at det kanskje kunne tolkes sånn da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei chrizzy, og hei Lille Ballerina :vinke:

:grinele: også skyter L.B. inn et "Hmm" :grinele:

Så jeg var bare oppi hjørnet på madrassen og var hyggelig jeg altså? :-)

:ler: høres bra ut! Disse andre jentene som var der da? Hvem var disse?? :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...