Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

miiip: Ingen som kan komme og si at jeg ikke er forberedt til å begynne å prøve i allefall :ler:. :klem:

Skytte: Ja, her skjer det ting i rasende tempo. Nytter ikke å protestere bestandig, desverre :). Klart det er kjedelig, men egentlig tror jeg det var til det beste. Intervjuet til sambo er neste onsdag :hoppe:. :klem:

iss: Veldig grunnleggende og enkel statistikk, men veldig informativ :ler:. :klem:

Tror det hjap og kjefte på den dumme tullemensen i går, for da kom den. Var veldig babysjuk i går, men det går bedre i dag. Synes jeg har vært veldig flink denne syklusen til å tenke positivt, men det er kanskje ikke så rart :sjenert:. Nå finnes det i allefall litt håp, sjøl for en negativistisk sjel som meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

Jeg er imponert over mensstatistikken din, må jeg si! :ler: Greit å ha litt orden og oversikt før dere setter i gang... :ler: Bøtteknotten hilser veldig til deg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Her skjer det ting, ja! Du har jo både flyttet til Tromsø og tilbake igjen! :overrasket:

Høres ut som litt av en jobb du hadde tatt på deg, det høres ut som du kan nyte sommeren mye bedre på denne måten.

Spennende med intervju for mannen og hus-titting. Og selvsagt og ikke minst: tegn på prøve-tanker fra mannens side! Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: Så koselig at bøtteknotten hilser, jeg hilser tilbake :vinke:. Typisk meg å lage litt statistikk når jeg har sjansen :ler:. :klem:

Godjenta: Jeg har aldri sett på meg sjøl som spesielt positiv, men takk det varma. :klem:

Fjellrypa: Ja, her skjer ting i rasende tempo. Skulle nesten tro det var jeg sjøl som sto bak avgjørelsen, siden den kom så fort (jeg er kjent for raske avgjørelser :sjenert:). Kjenner meg veldig avslappa nå i allefall, så jeg tror det blir en bra sommer :). :klem:

Ubekrefta rykter skal ha det til at sambo er den eneste søkeren til jobben, så det her blir veldig spennende :hoppe:. Spurte litt på tull i går om det blir prøving hvis han får jobben, hvorav svaret var: "det blir vel det". Tar ikke det så veldig seriøst, pga altfor mange "bang-kræsj-i-bakken" etter liknende uttalelser før som "bare har vært på tull, og mente det jo ikke slik". Ja, jeg er litt grumpy om dagen. Kjennes ut som om jeg er litt på krigsstien, men det er uvisst av hvilken grunn :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Var det i går sambo var på intervju? Eller var det neste onsdag? :klø: Det blir spennende uansett!!! :hoppe: *krysser fingre*

Håper sambo er på glid, det er fint å være mamma! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miiip: Det er neste onsdag han skal på intervju. Jeg tror virkelig på at det er fint å være mamma :). :klem:

Dette er humøret mitt i dag: :forvirret::frustrert::grine::overrasket::sur::tristbla::grine:

Er vel kanskje ikke så mye mer å si om den saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee,neste onsdag!!! Herremin så spennende da!! Vi skal søren meg heie og krysse alt som finnes!!!

Auda..ikke noe godt humør idag nei..Det er vel bare sånn vi mennesker er.Vi kan ikke være på topp hver dag.Du skal se at når du våkner imorgen så føles alt bedre! Og hvis ikke kan du få kjefte på meg!

Sender deg maaange positive tanker og en hel haug med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Takk :klem:

Kjenner meg egentlig ganske deprimert i dag, sånn vil bare stikke av fra alt sammen humør. Det mest irriterende er at jeg ikke helt klarer å sette fingeren på akkurat hva det er som plager meg. Ingen konkret ting eller tankerekke, jeg er bare møkk lei alt. Jeg er lei masteren, jeg er lei av å bo her, jeg er lei av å føle meg ensom, jeg er lei av å ikke få gjort ting jeg har lyst til, og sist men ikke minst er jeg LEI AV Å VENTE. Mulig at ventinga på prøversvaret tærer mer på meg enn det jeg er klar over.

Sjølom jeg elsker samboeren min og vil dele livet mitt med han, så får jeg så utrolig lyst til å bare si: "sorry jeg klarer ikke mer" og bare pakke og dra, når jeg er inne i den sinnsstemingen her. Selvfølgelig gjøre jeg ikke det!

Kanskje jeg rett og slett hadde trengt litt profesjonell hjelp til å komme over barnesjuken min??? Det hadde vel vært den letteste og raskeste veien ut av det hele...... Huff nå er jeg fryktelig negativ :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Vet du hva!

Jeg drømte om deg i natt!

Jeg var av en eller annen grunn på besøk der du bor, og vi var på tur ute i skogen. Husker ikke helt om det var en veldig, veldig enkel hytte eller om det var en slags forseggjort gapahuk, men i alle fall var jeg fortsatt høygravid og angret veldig på at jeg lå på et tynt liggeunderlag! Men det var veldig koselig å være tilbake i Norrønabuksa mi. :ler: Og du var kjempekoselig, vi hadde det ordentlig moro og gikk på do bak en busk midt på natta! :ler2:

Og etterpå kjørte vi pudder! :hoppe:

Så jeg håper du har det bedre i dag, siden du tilsynelatende hadde det fint i natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Håper det går bedre idag, skjønner godt at det er slitsom med disse svingningene i humør :klem: Det går heldigvis ikke bare ned når man kjører berg og dalbane, men opp også :)

Håper du får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gaar det med babysyken i dag? Foeler med deg og kjenner meg igjen i det du skriver - var utrolig frustrerende aa vaere pre-proever! :sur: Ikke at det er saa goey alltid aa vaere proever heller, men da har man hvertfall litt mer haap om at noe kan skje....men den dagen dere begynner aa proeve, saa tror jeg mannen din kommer til aa vaere skikkelig tent paa ideen om barn han ogsaa, siden han tydeligvis bruker tiden naa til aa fordoeye tanken. Og det er jo kjempepositivt for barnet og deg, da - at det lille nurket er oensket! Er jo noen som faar barn i et forhold der den ene parten ikke er 100% med paa notene. Og selv om det ofte gaar seg til, saa er det jo mye bedre aa vaere to om planene helt fra unnfangelsen!

Haaper det verste av mensen er over og at du faar en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Pi@ :klem: Håper humøret er bedre i dag -det er jo fredag!

Håper mannen din snart blir klar....forstår han hvor mye dette betyr for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem::klem:

Sånne dager er skikkelig dritt rett og slett...Håper virkelig det ender godt og at humøret stiger og muligens sambo din kan gjøre/si noe som hjelper deg.Det fortjener du for du er nemlig best i verden!!!

Håper du får ei god helg til tross for tunge tider!

Hvis det hjelper så må du huske at ÆI LÅV JU VERY MØTSJ......... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg sånn :) igjen!

miiip: Nå kjenner jeg meg bra igjen, og er ikke lenger lei meg (eller sint :sjenert: ). :klem:

Rognebær: Så morsom drøm :ler:. :klem:

Godjenta: Du har helt rett i at en berg -og dalbane kjører opp igjen etter at den kjørte ned ;). :klem:

HH: Takk nå går alt mye bedre. Jeg har tenkt litt på at det kan ta langt tid etter at vi begynner å prøve og før jeg blir gravid, men jeg tror det kommer til å være litt anderledes. Da er vi to stk som kan stå sammen om nedturene, mens nå føler jeg at jeg står helt alene. Mye av grunnen til at sambo vil vente er at han vil være like klar som meg den dagen det skjer. Selvfølgelig er det frustrerende å vente, men det er trygt og godt at han kommer til å være med 110% når det først skjer. Jeg er helt sikker på at han kommer til å bli den perfekte pappaen :hjerter:, som virkelig stiller opp for barna sine og meg. :klem:

magolia: Han har skjønt hvor mye barn betyr for meg, men han blir ikke med på noe babylaging før han også er helt klar. Sånn er det med den saken! :klem:

Skytte: Jeg har slutta å håpe på at sambo skal si det jeg aller mest vil høre i hele verden når jeg har mine grineanfall. Det skjer ikke! Jeg har det bra igjen nå i allefall :). I LØV JU TO :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snakka ut med sambo på torsdagsnatta (var veldig trøtt og så helt herja ut på jobb i går :ler:). Skjedde selvfølgelig ikke noe fra eller til, men make-up :humpe: var bra :legrine:. Det fine er at jeg fikk ikke noe mindre håp om at det faktisk kan skje noe i sommer ;). En god del avhenger nok på om sambo får den jobben eller ikke. Han har sagt ganske rett ut at hvis han får den jobben så blir det prøving. Han skal få jobbe litt med å bortforklare det, hvis det skjer :sjenert:.

Uansett så kommer det ikke til å skje noe denne runden i allefall. Forventer EL i slutten av neste uke.

Nå skal jeg gå og skifte og så komme meg ut. Denne helga skjer det faktisk litt her jeg bor :overrasket:. Jeg er litt rar når det gjelder klær. Satte sammen et bra antrekk på morran, men det var bare ikke helt meg. Tror det må spares til en mer seriøs anledning, når jeg skal se litt mer voksen ut. Jeg er jo tross alt ikke 25 før om noen dager :ler:, og jeg har ikke sååå mange grå hår ennå :legrine:. Tror jeg skal ha på meg det nye gressgrønne skjørtet med hvite blomster på. Mitt n-te skjørt med masse farge og psykedelisk mønster. Bare elsker sånne skjørt, det er virkelig meg :sjarmor:. Vekk med hvitt, mørk mosegrønnt og blonder, og inn med masse farger, mønster og joggesko :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig en "finner ikke ut hva jeg skal ha på meg dag" idag :sur:. Ingen ting som passer til anledningen, men jeg tror jeg har klart det :ler:. Vanligvis så klarer jeg å tenke det ut før jeg står opp, men av og til så blir det bare feil. Jeg har fått komponert noen nye antrekk om ikke annet :sjarmor: og funnet ut at jeg trenger ei ny hvit tskjorte/singlett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så godt å se at du har det bedre nå :):klem: :klem:

Og så spennende at gubben skal på intervju da :hoppe: Skal krysse fingrene!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...