Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Sambo er veldig missfornøyd med intervjuet :grine:, han får svar om 1 til 1 1/2 uke. Jeg har i grunnen mista all tro akkurat nå, og jeg tror det egentlig er jeg som er mest lei meg. På en annen side så står jeg helt fritt til å søke jobb hvor som helst hvis sambo ikke får den jobben. Æsj jeg skal prøve å ikke tenke så alt for mye på det, det ordner seg vel på et vis., sjølom håpet mitt om snarlig prøving forsvant med det dårlige intervjuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rognebær

:klem::klem: Uffda! Men det at han har en dårlig følelse, trenger jo ikke bety at han ikke får jobben! Jeg bare tenker tilbake på div eksamener hvor jeg har følt at det har gått ganske dårlig, og så gikk det tvert imot veldig bra! Kanskje det er en sånn telefonsamtale?

Men jeg skjønner godt at du er litt nedtrykt... :kose: Håper det kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: For meg er det helt vanlig å ta byferie i telt :). Jeg er en gjerrigknark :ler: og nekter å betale for å sove. Jeg har blitt en mester i å finne egna teltplasser på avkjøringer på øde steder. :klem:

iss: Det burde du prøve ;). :klem:

Skytte: Jeg føler meg helt vanlig :sjenert:. :klem:

miiip: Jeg har bursdag om ei uke ;). :klem:

magolia: Helt enig. Jeg er veldig glad i teltlivet, men IKKE i regn. :klem:

Charmina: :Nikke::klem:

Epona: Så moro med den elgen dere har på besøk stadig vekk. :klem:

Godjenta: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: Jeg har også hatt mange sånne eksamener, så det finnes fortsatt håp. Jeg synes bare det er så mye lettere å tenke at det går dårlig og ta det som bonus hvis det går bra, i stedet for å bli fryktelig skuffa :sjenert:. Ikke noe annet å gjøre enn å vente. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Sant nok! :klem:

... men er det bare jeg som synes det er enda bedre å ligge i telt når det regner? Regn på teltduken er jo bare helt :hjerter: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du sier at dere har enda større monstermygg enn Epona, blir jeg jo litt nysgjerrig hvor det er hen.... En liten pm??

Ønsker dere ellers en fin onsdag, og håper det ordner seg med intervjuet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona
Jeg har blitt en mester i å finne egna teltplasser på avkjøringer på øde steder. :klem:

Ganske vittig, for dette er jeg og sambo ekspert på også! Vi har vært på flere campingferier de siste årene, og det har alltid vært minst en natt med gratiscamping på hver tur for oss! Vi har til og med campet på plenen bak en sommerstengt høgskole i Danmark vi! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rognebær: Det er fint å ligge inne i teltet når det regner, men det er kjedelig å slå opp telt i regn og ennå værre å pakke det sammen igjen. Det går greit hvis man skal dra hjem igjen etterpå, men hvis man skal campe flere dager etterhverandre i regnvær er det kjedelig. Alt bløtt :sprettoy:. :klem:

miiip: Jeg også, eller så er det meninga at det skal bli på et annet vis (jeg skal få drømmejobben eller noe.....sjølom det eneste jeg virkelig vil for tida er å bli mamma :sjenert: ). Jeg setter veldig stor pris på at du har tid til litt msn prat med meg :klem:

pondusa: PM snart sendt :ler::klem:

Jeg glemte helt å fortelle om at bilen min paja i går :tristbla:. Var neste litt skummelt det der. Det siste vi gjorde før vi dro fra Tromsø var å titte innom div bilbutikker og på den siste butikken fant vi en bil som ikke var så værst, i tillegg fikk vi et veldig godt tilbud på den. Jeg tulla litt med at tenk om bilen min gikk til h.... på tur tilbake osv.... og hva skjedde???!!!! Etter at vi hadde vært på o-trening og skulle hjem så ville ikke bilen starte :overrasket:. Starteren hadde dødd så vi måtte dytte den i gang :overrasket:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pondusa: Takk det samme ;).

iss: Takk :klem:

Nå har vi vært å kjøpt ny bil :hoppe:. Skjedde i grunnen veldig på impuls. Vi tar over den i neste uke, det blir superstas :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: veldig fin bil, men den er ganske gammel da. Vi har ikke råd til en ny bil og så hadde vi ikke lyst til å ta opp lån. Tror det blir superbra. Sambo tar helt av nå med plass til barnesete snakket sitt :ler:. Måtte hysje på han flere ganger når vi var hos svigers i stad, slik at ikke svigermor skulle fange opp hva han sa. DA hadde det blitt kaos og prat og mas osv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med ny bil da :klappe: Ny bil er stas :)

Søte sambo din da....tenker på barnesete og greier...tror nok han er mer klar for barn enn han tror selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

GRATTIS MED NY BIL! :reise: Den så skikkelig tøff ut! :) Og sambo snakker om barnesete? Han høres jo helt klar ut! :hoppe:

Og sier du også paja!? (Leste innlegget ditt lenger opp en gang til.) :ler: Jeg har en kollega som sier det, det er så utrolig morsomt. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Takk. Synes det er veldig morsomt at han tenker på barnesete, jeg blir sånn riktig glad inni meg :hoppe:. :klem:

martehpia: Så koselig med nytt besøk :klem:

miiip: :hoppe:. Jeg sier paja. Synes det er et riktig morsomt ord. Akkurat som skrike = grine, og tøve = tulle (men de siste to orda har jeg sjålet fra sambo sin dialekt :sjenert: ) :klem:

Nå har sambo dratt til fjells (igjen.....) og jeg har ikke tid til å være med :sur:. Var litt furt i forrige uke for det, men nå går det greit. Jeg fikk noen dager med teltliv i Tromsø og jeg får lov til å hente bilen :danse:. Tror jeg gjør det på onsdag, da blir jeg nemlig 25 og det hadde vært en veldig fin bursdagspresang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...