Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Håper alt er bra med deg :klem: Er godt med litt "fri" fra kjæresten sånn av og til.. Da blir det tid til shopping, sånn som i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg leste shoppinglista di LB. Den var fin.

Nå nærmer det seg ferie med stormskritt. Ferdig med jobbinga. Bryllup i morra og på søndag vender vi snuta sørover.

Vet ikke når jeg rekker å komme innom dagboka neste gang. Har det her som mitt private lille hjørne som sambo ikke vet om, så det må evt bli når han ikke er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen :klem: Min kjære vet om KG,men jeg har sagt til han at all lesing er på egen ansvar.. :ler: Og det respekterer han, og jeg tror på en måte at han forstår meg bedre etter å lest litt om tankene mine. Føler heller ikke at jeg må holde tilbake noe, selv om han av og til sniker innom.

Gleder deg vel til ferien nå:) Du får se hvor lenge du greier å holde deg unna KG da :ler: Suss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Heia Pi@mor!!

Nå er jeg tilbake fra ferie! Har savnet dere masse alle sammen!!

Her har det vært stille noen dager ser jeg...Håper ikke du har gitt oss sparken... :sjenert:

Tenker på deg i alle fall og håper du dukker opp snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ingen fare Skytte-vennen.

Jeg har vært på ferie jeg også. Når jeg får tid så skal jeg oppdatere alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne i Ikke-PP2 nå, nettopp ferdig med mensen. Ikke noe symptomstyr denne måneden. Kjente igjen hvordan det er før jeg skal ha mensen.

Har vært på bilferie som endet med ei uke hjemme hos mine foreldre. Var hyggelig, men det var godt å komme hjem og begynne på jobb, og straks begynner jeg med oppgava mi også. Gleder meg masse til det.

Jeg og sambo har hatt noen fine samtaler om barn og alt som hører med, uten at jeg har fått fullstendig sammenbrudd. Det var bare hyggelig. Han er fortsatt MIKE, men føler at han er på glid. Han er ikke akkurat verdens raskeste til å bestemme seg for ting (bortsett fra da vi ble sammen :ler: ) så det tar nok ennå ei god stund desverre.

Nå gleder jeg meg til å oppdatere meg i di andre dagbøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!! LB er det mulig?? Du er bare artig altså!

Heia Pi@vennen! Så godt å høre at dere har hatt en fin ferie og slike gode samtaler! Skal se at han kommer til sine "fulle fem" etterhvert! Hehe!

Natta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det slik herlig høstlukt i lufta, sjølom det var varmt. Jeg tror jeg er av den typen som liker alle årstidene. Nå gleder jeg meg til å gå i fjellet på "jakt" og se på alle di fine fargene og fuglene (jeg blir for opphengt i å se på, så jeg får meg aldri til å skyte). Og snart kommer vinteren, jeg tar tilbake det jeg sa i stad. Vinteren er min favorittårstid. Da er det ski og snørekjøring og kakao og strikking og varme ullklær. Ullklær er fetisjen min. Ja, jeg er litt sær....

Ble litt satt ut før på dagen da jeg oppdaterte meg i dagbøkene, det har skjedd så mye trist mens jeg har vært borte. Jeg blir helt opphengt i det som er leit og glemmer di som har testa positivt osv.

Merker at di tunge tankene angående venteprosessen kommer tilbake nå så lenge sambo ikke er hjemme. Og det som har gått så bra i ferien..... Er værre straks hjernen min får være litt i fred og leve sitt eget liv. Prøver så godt jeg kan å være opptatt for å glemme tankene, så det blir mye trening..... Med 50% jobb, heltidsstudent og 2(3) hunder så burde jeg egentlig kunne slippe å tenke på det i det hele tatt. Det er værst å komme seg igjennom di kveldene jeg må legge meg alene og sambo er på jobb. Prøver å finne på alt mulig slik at jeg skal bli trøttest mulig før jeg legger meg, slik at jeg skal sovne fort (slik som nå.......)

Nei jeg må vel til pers....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være tungt nå som dere venter, men tenk så deilig det kommer til å være når dere kan prøve og begge er enige om at dere vil det! :klem:

Hva er det du studerer, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være tungt nå som dere venter, men tenk så deilig det kommer til å være når dere kan prøve og begge er enige om at dere vil det!  :klem:

Signerer Peony jeg...

Skal være med og heie dere frem mot prøving! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kapitulert helt. Innså i går kveld (etter at jeg la meg, typisk...) at den store drømmen min om barn mens jeg ennå er student kan spyles ned i do! Er vel kanskje mye derfor at ting har blitt så vonde som det har blitt. Jeg har alltid sett for meg at jeg skal bli en ung mor og være student samtidig. Ved nyttår skjønnte jeg at det begynnte å haste. Før har jeg alltid tenkt at det er lenge til jeg er ferdig og at det vil ordne seg, men det gjør det ikke...... Ender vel opp som førstegangsfødende ved 28 komma ett eller annet....

Jeg holder på med en master innenfor biologi jeg, Peony.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kapitulert helt. Innså i går kveld (etter at jeg la meg, typisk...) at den store drømmen min om barn mens jeg ennå er student kan spyles ned i do! Er vel kanskje mye derfor at ting har blitt så vonde som det har blitt. Jeg har alltid sett for meg at jeg skal bli en ung mor og være student samtidig. Ved nyttår skjønnte jeg at det begynnte å haste. Før har jeg alltid tenkt at det er lenge til jeg er ferdig og at det vil ordne seg, men det gjør det ikke...... Ender vel opp som førstegangsfødende ved 28 komma ett eller annet....

Jeg holder på med en master innenfor biologi jeg, Peony.

:troest:

Er det lenge til du er ferdig, da? Ikke så ille å bli førstegangsfødende ved 28 komma ett eller annet vel... (Blir nemlig 28 i april selv :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei,nei! Må ikke kapitulere nå!

*sprer positive tanker så svetten spruter*

Men skjønner hvordan du har det..Det er så sårt og hardt når ting ikke blir slik man hadde ønsket og håpet...Det er fryktelig hardt å måtte overgi seg og innse at "nei..slik blir det ikke.."

Men så må man bare grave seg ned og opp igjen til tanker som "kanskje det blir sånn isteden?" "eeler hvis det blir slik isteden så blir det bra det også"

Håper det ble litt trøst og ikke bare skravel dette...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor og varm klem til deg :klem: Skjønner at det må være vanskelig, men ikke gi opp.. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er staere enn et esel, så ingen fare for at jeg gir opp. Det er faktisk første gang noen har klart å stå imot min stahet, så jeg tror jeg har funnet rett fyr :ler:. Tror det er viktig for meg at jeg ikke får det som jeg vil bestandig........

Må faktisk le litt av Pi@far. Han har blitt slurvete så det holder..... Jeg har ikke brukt piller så lenge vi har vært sammen. Med en gang var vi flinke med kondom og for snart et år siden slutta vi med alt sammen, men vi var veldig flinke til å hoppe av i svingen. Etterhvert var vi ikke så nøye med det dagene før mensen, og NÅ hopper han av slik når det passer han :sjarmor:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok på gli, Pondusa :sjarmor:

Kjenner meg ikke så stressa nå etter at jeg innså at det ikke blir noen baby før jeg er ferdig som student. Så nå er det bare å legge opp til et litt taktisk løp slik at Pi@far skjønner så for som mulig at det er barn som er tingen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...