Gå til innhold

Er så lei gamle menn!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

55+ menn!! De henger på! Liker hvert jævla bilde jeg legger ut og kommenterer med lettere sosialt tilbakestående kommentarer. Mest de single. Skjønner de virkelig ikke slev at flere sitter og ser på at de kommenterer? Ikke slik «sexy» kommentarer, men rett og slett kleine kommentarer så man skulle tro de var ungdommer! 

Anonymkode: da09a...b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg tror man kan stille inn når man legger ut på fb, at innlegget er skjult for enkelte brukere? Har ikke prøvd selv, men husker min venninne gjorde dette. Da vil jo problemet være løst. 

Anonymkode: 854e1...ce8

Dette er også en løsning! Eventuelt kan du gå inn på de brukerene det gjelder og velge «begrenset tilgang», så gjelder det mye forskjellig

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du gi et eksempel på hva slags type kommentarer du får, TS? Skjønner ikke helt problemet. Du sier de er gamle griser, men samtidig presiserer du at kommentarene ikke er grisete. Skjønner ingenting av denne tråden ass 😒

Anonymkode: 66b6e...932

Det er begge deler. En som ikke kommer med slike kommentarer men eier ikke sosiale antenner. Skjønner ikke hvorfor han er interessert i å ha kontakt med ei på27! 

andre menn har antastet meg på jobb. Var 22 og jobbet med en som da var 70. Han tok på puppene mine helt plutselig. Han har skremt fra seg alt av kvinner i Norge så han reiser til Thailand 

Anonymkode: da09a...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...