Gå til innhold

Er så lei gamle menn!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste reagerer som TS.

Gamle griser forstår det ikke, eller vil ikke forstå.

Anonymkode: 1771f...b74

De fleste ville vel reagert på at en mann på 70 skriver til ei på 27?!

enda vi ikke kjenner hverandre veldig godt. Jeg tar aldri initiativ til kontakt. Man eier bare ikke sosiale antenner når man holder på slik

Anonymkode: da09a...b1d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir kvalm av dere kvinner ass. Er 30 selv, men har flere single kompiser på 50. Min erfaring er at single sporty menn er opptatt av det samme uavhengig alder. Mye større forskjell på en 30 år gammel og 50 år gammel dame. Jeg opplever ingen forskjell på en 50 år gammel og 30 år gammel kompis. Altså er det mottakeren (dama) som behandler noen som dritt på bakgrunn av noe et menneske ikke kan noe for (alder).

Anonymkode: d436b...cde

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kvalm av dere kvinner ass. Er 30 selv, men har flere single kompiser på 50. Min erfaring er at single sporty menn er opptatt av det samme uavhengig alder. Mye større forskjell på en 30 år gammel og 50 år gammel dame. Jeg opplever ingen forskjell på en 50 år gammel og 30 år gammel kompis. Altså er det mottakeren (dama) som behandler noen som dritt på bakgrunn av noe et menneske ikke kan noe for (alder).

Nei! Det er stort sett menn som behandlet kvinner som dritt pga alder! Du skjønner vel at en mann på 70 ikke har særlig sjans hos ei på 27? Svært sjelden isf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

De 50 år gamle gubbene skal ikke sikle på unge damer.

Du bekrefter jo bare det vi sier.

Menn har så latterlig liten selvinnsikt.

Æsj....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg opplever ingen forskjell på en 50 år gammel og 30 år gammel kompis."

Kanskje hvis han så på deg seksuelt, så hadde du garantert snudd...🤮🤮

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høh??? Og hva er forskjellen kontra mannen? 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at noen menn får en enorm selvtillit når de bikker 50 og tror da at kvinner som er 20+ år yngre er interessert i dem.

Det er ikke uten grunn at uttrykket gammel gris finnes.

Anonymkode: 54480...a74

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at noen menn får en enorm selvtillit når de bikker 50 og tror da at kvinner som er 20+ år yngre er interessert i dem.

Det er ikke uten grunn at uttrykket gammel gris finnes.

Anonymkode: 54480...a74

Nettopp!

Anonymkode: e7cb0...774

AnonymBruker
Skrevet

For en ekkel mann. Finn noen som respekterer deg som en kvinne og ikke et kjøttstykke.

Anonymkode: bde9a...9b2

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er alltid en av de første til å like, og kommenterer rett etterpå. Over et år har jeg slettet kommentaren hans men han tar faen meg ikke hintet! Er det mulig?

ellers har de andre menn vært mer slike griser som prøvde seg fysisk

Blokker han 😏

Anonymkode: fc236...70f

AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi et eksempel på hva slags type kommentarer du får, TS? Skjønner ikke helt problemet. Du sier de er gamle griser, men samtidig presiserer du at kommentarene ikke er grisete. Skjønner ingenting av denne tråden ass 😒

Anonymkode: 66b6e...932

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en ekkel mann. Finn noen som respekterer deg som en kvinne og ikke et kjøttstykke.

Anonymkode: bde9a...9b2

Hva er det han skriver da,  som er så ekkelt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener ts. En gang ble jeg stalket av en mann i 70 årene som ringte meg og trakasserte meg seksuelt over telefonen på kveldene. En annen gang i Sverige, var det en mann i tilsvarende alder som kjørte rundt i den fine bilen og tittet på meg som et kjøttstykke. Det samme skjedde en annen gang da jeg vandret på en brygge. Og var det en mann i 70 årene som plystret på meg ved den store fete båten sin. Æsj! De tror de har sjans på unge damer også er de slibrige i tillegg. Hadde en ekkel lærer som prøvde seg en gang også. Man vil helst bare ha oppmerksomhet fra menn man liker. Men det begynner å bli ubehagelig når de ikke tar et nei og blir intense og truende. 

Anonymkode: 25ad0...056

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Selfølgelig har de det, begge veier😉Jeg gjør det ikke for å være slibrig, jeg gjør det av godhet for jeg ser nøyaktig hvem som trenger det🙄

Tror ikke ett sekund på at du gjør det av godhet. Sånn som du kommenterer overalt her på KG så gir du ett inntrykk av å være rimelig sexfiksert 

Anonymkode: dcec9...91a

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg er 50 pluss og også jeg merker forskjell på menn på min alder og eldre kontra de yngre. De yngre er stort sett alle hyggelige. Ja de kan være sex fiksert men på en helt annen måte enn en på min alder. De på min alder tror jeg måten de snakker om sex på gjør at det er veldig lite tennende og d høres bare æsj ut. Mens en yngre mann kan snakke om det på en mye mer pirrende måte og hjelper på hvis de er kjekke å se på og😊.

Menn på min alder tror og de er Guds gave til kvinnen så  vi må jo bare like dem enda sjelden legger ved bilde så tror de at jeg vil falle plafask så fort jeg ser dem. Det er de sikre på tror jeg. De er ofte besserwizzere. Frekke i kjeften som.. nei du veit du er for feit? Er du kulestøter,  du er ikke d peneste jeg har sett men duger for meg... den gata der... yngre menn behandler meg ikke sånn. 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man vil helst bare ha oppmerksomhet fra menn man liker.

du skjønner vel at det er ikke sånn fungerer verden, ikke sant? 

det er jo din skyld at du liker ikke alle mennesker i hele verden😎

AnonymBruker
Skrevet

Sånn jeg forstår det er ikke mannens kommentarer seksuelle, men kleine og personlige på et nivå der andre kan tro at han og ts har noe mer på gang?  Han ene jeg kjenner som holder på slik har et alkoholproblem, og innleggene kommer bestandig seint på kvelden, eller på natt. Problemet er vel det samme om det er en jevnaldrende med null sosiale antenner?  

I mitt hode er dette et ikkeproblem, siden det må være enkelt å blokkere eller fjerne adgang på sosiale medier? M50+

Anonymkode: 37d8f...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg tror man kan stille inn når man legger ut på fb, at innlegget er skjult for enkelte brukere? Har ikke prøvd selv, men husker min venninne gjorde dette. Da vil jo problemet være løst. 

Anonymkode: 854e1...ce8

Skrevet

En løsning, dersom du ikke ønsker å konfrontere dem det gjelder, er å fjerne kommentarfeltet på bildene dine. Problem solved :)

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke slik at alle sitter og kommenterer slibrig og er ekle. Men også slike stakkarslige som tror de enda er 30.... Jeg tør ikke blokkere eller avvise med ord for tror han kan bli veldig lei seg. Men virker som han har hengt seg på meg bare. Fordi vi var kollegaer før og jeg var naiv da. Aner ikke hva han egentlig ville men han var alltid veldig snill. God inntekt og har en høy utdannelse, mens han hadde en periodekort hvor han traff meg. Men ikke hatt dame på mange år og har ikke så mange sosiale antenner, veldig sjenert. Jeg er selv mer sjenert og syntes det var så behagelig å være rundt han, men skulle jo ønske jeg var mer som de andre. Fikk jo ofte høre at jeg er hun pene og uvanlig jordnære, ikke som de andre jentene som pulte rundt og liksom...veldig kjedelig å høre egentlig

tror de er 30 enda? Hva kan en på 30 gjøre så mye bedre og rettere enn en på 55 da? 

Anonymkode: a4885...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...