Gå til innhold

Er så lei gamle menn!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

55+ menn!! De henger på! Liker hvert jævla bilde jeg legger ut og kommenterer med lettere sosialt tilbakestående kommentarer. Mest de single. Skjønner de virkelig ikke slev at flere sitter og ser på at de kommenterer? Ikke slik «sexy» kommentarer, men rett og slett kleine kommentarer så man skulle tro de var ungdommer! 

Anonymkode: da09a...b1d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er alltid en av de første til å like, og kommenterer rett etterpå. Over et år har jeg slettet kommentaren hans men han tar faen meg ikke hintet! Er det mulig?

ellers har de andre menn vært mer slike griser som prøvde seg fysisk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

No one cares. 

Finn deg en hobby.

Anonymkode: db1dd...6e6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva du mener. Gamle griser som ikke har noen grenser, jeg har møtt alt for mange av de. 

Anonymkode: e7ecd...f4b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Blokker ham da. Hvor gammel er du? Hvorfor har du så mange eldre menn i omgangskretsen?

Anonymkode: 12ded...715

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blokker ham da. Hvor gammel er du? Hvorfor har du så mange eldre menn i omgangskretsen?

Anonymkode: 12ded...715

Tidligere jobber for eksempel. Slik går det når man er fra arbeiderklassebygda. Og er en av disse damene som ikke er flink i noe. Er 27

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Gamle griser som ikke har noen grenser, jeg har møtt alt for mange av de. 

Anonymkode: e7ecd...f4b

Det er ikke slik at alle sitter og kommenterer slibrig og er ekle. Men også slike stakkarslige som tror de enda er 30.... Jeg tør ikke blokkere eller avvise med ord for tror han kan bli veldig lei seg. Men virker som han har hengt seg på meg bare. Fordi vi var kollegaer før og jeg var naiv da. Aner ikke hva han egentlig ville men han var alltid veldig snill. God inntekt og har en høy utdannelse, mens han hadde en periodekort hvor han traff meg. Men ikke hatt dame på mange år og har ikke så mange sosiale antenner, veldig sjenert. Jeg er selv mer sjenert og syntes det var så behagelig å være rundt han, men skulle jo ønske jeg var mer som de andre. Fikk jo ofte høre at jeg er hun pene og uvanlig jordnære, ikke som de andre jentene som pulte rundt og liksom...veldig kjedelig å høre egentlig

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke slik at alle sitter og kommenterer slibrig og er ekle. Men også slike stakkarslige som tror de enda er 30.... Jeg tør ikke blokkere eller avvise med ord for tror han kan bli veldig lei seg. Men virker som han har hengt seg på meg bare. Fordi vi var kollegaer før og jeg var naiv da. Aner ikke hva han egentlig ville men han var alltid veldig snill. God inntekt og har en høy utdannelse, mens han hadde en periodekort hvor han traff meg. Men ikke hatt dame på mange år og har ikke så mange sosiale antenner, veldig sjenert. Jeg er selv mer sjenert og syntes det var så behagelig å være rundt han, men skulle jo ønske jeg var mer som de andre. Fikk jo ofte høre at jeg er hun pene og uvanlig jordnære, ikke som de andre jentene som pulte rundt og liksom...veldig kjedelig å høre egentlig

Men kjære deg, slett ham og slutt å grei alle under en kam, du bør også slutte å bruke orde gamle griser, det er like ille som de som bruker ordet hore hele tiden.

Faktum er at de aller aller fleste er normale og gode mennesker.

Du med dine utsang undergraver alle sammen.

Tenk litt før du snakker eller skriver.

Endret av barbent
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, barbent skrev:

Men kjære deg, slett ham og slutt å grei alle under en kam, du bør også slutte å bruke orde gamle griser, det er like ille som de som bruker ordet hore hele tiden.

Faktum er at de aller aller fleste er normale og gode mennesker.

Du med dine utsang undergraver alle sammen.

Tenk litt før du snakker eller skriver.

Jeg sier ikke at alle er gamle griser. De fleste gjør ikkke dette, men er så lei dem likevel. Disse som må drive å henge seg på

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

55+ menn!! De henger på! Liker hvert jævla bilde jeg legger ut og kommenterer med lettere sosialt tilbakestående kommentarer. Mest de single. Skjønner de virkelig ikke slev at flere sitter og ser på at de kommenterer? Ikke slik «sexy» kommentarer, men rett og slett kleine kommentarer så man skulle tro de var ungdommer! 

Hvis man legger ut ting offentlig på sosiale medier må man tåle å se slike ting, ihvertfall hvis du exponerer deg sexy... Da er jeg faktisk snar med å gi en positiv kommentar, en bekreftelse på at jeg liker det jeg ser... og de fleste blir faktisk glad for kommentarene også, det er en form for omsorg for medmennesker🧡

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forsvarer man seg og forteller dem hvor skapet står, f.eks med å legge ut et svar som ikke er så flatterende tilbake, til spott og spe. "Tror kanskje kommentaren din vil falle i bedre jord hos en dame på din egne alder" f.eks. Å lære seg å sette grenser er kjempeviktig!

Anonymkode: c57ed...9c6

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare å ha lukket profil

Anonymkode: eb3dd...66d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville slettet de som holdt på sånn. En ting er å få kommentarer som "fint bilde av deg" eller "her så du flott ut", men mer utseenderelaterte kommentarer fra samme person(er) over tid er ikke helt greit synes jeg.

Jeg regner med at det er snakk om vanlige bilder og ikke sexy positurer med lite klær? Hvis man fremstiller seg sexy så forstår jeg godt at man får slike kommentarer.

Anonymkode: 54480...a74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville slettet de som holdt på sånn. En ting er å få kommentarer som "fint bilde av deg" eller "her så du flott ut", men mer utseenderelaterte kommentarer fra samme person(er) over tid er ikke helt greit synes jeg.

Jeg regner med at det er snakk om vanlige bilder og ikke sexy positurer med lite klær? Hvis man fremstiller seg sexy så forstår jeg godt at man får slike kommentarer.

Anonymkode: 54480...a74

Jeg fremstår ikke sexy i det hele tatt. Selv om jeg ser andre kvinner gjør det så er det stort sett kvinner/venninner som kommenterer og selvfølgelig noen random menn.... men hos meg er det de samme gamlingene som går igjen. Og nei, det er ikke kommentarer til utseendet mitt men kleine kommentarer så det skal virke som de kjenner meg veldig godt

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at alle er gamle griser. De fleste gjør ikkke dette, men er så lei dem likevel. Disse som må drive å henge seg på

Er så lei gamle menn

De andre menn er slike griser som henger seg på

Dette er ord du skriver

Har du ikke en far som nærmer seg den alder, syns du bør tenke deg om før du skriver

Det å kalle folk for griser eller horer fordi dem er seksuelle vesener er bare helt galt.

kjønnsdrift er like naturlig for kvinner og menn om du er 20 eller 60 år

Du virker umoden og lite opplyst

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ville sletta de fra facebook om de var sånn. 

Anonymkode: 13302...321

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, barbent skrev:

Har du ikke en far som nærmer seg den alder, syns du bør tenke deg om før du skriver

Det å kalle folk for griser eller horer fordi dem er seksuelle vesener er bare helt galt.

De fleste hadde vert sykt flaue over faren sin om han oppførte seg sånn mot unge jenter! 

Anonymkode: 13302...321

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Bamseklemmer said:

Hvis man legger ut ting offentlig på sosiale medier må man tåle å se slike ting, ihvertfall hvis du exponerer deg sexy... Da er jeg faktisk snar med å gi en positiv kommentar, en bekreftelse på at jeg liker det jeg ser... og de fleste blir faktisk glad for kommentarene også, det er en form for omsorg for medmennesker🧡

Jenter/damer har fortsatt rett til å ikke like det.

Anonymkode: 4609e...d27

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter/damer har fortsatt rett til å ikke like det.

Selfølgelig har de det, begge veier😉Jeg gjør det ikke for å være slibrig, jeg gjør det av godhet for jeg ser nøyaktig hvem som trenger det🙄

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gi noen av de gamle geitebukkene en sjanse ts? Kanskje du blir positivt overrasket. Selv om de er gamle så er de dyktige til å knulle. 

Anonymkode: 91c44...c1d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...