AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #21 Skrevet 21. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fremstår ikke sexy i det hele tatt. Selv om jeg ser andre kvinner gjør det så er det stort sett kvinner/venninner som kommenterer og selvfølgelig noen random menn.... men hos meg er det de samme gamlingene som går igjen. Og nei, det er ikke kommentarer til utseendet mitt men kleine kommentarer så det skal virke som de kjenner meg veldig godt Anonymkode: da09a...b1d Ja, men da er det vel bare å slette da. Anonymkode: 54480...a74
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #22 Skrevet 21. mars 2020 Som med meg og dattera mi , jeg får fra yngre menn og hun fra gamle menn.. Skulle vært omvendt . Verden er blitt gal Anonymkode: e7cb0...774 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #23 Skrevet 21. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Og nei, det er ikke kommentarer til utseendet mitt men kleine kommentarer så det skal virke som de kjenner meg veldig godt Anonymkode: da09a...b1d Hvorfor er dette et problem? Du virker merkelig Anonymkode: effcf...86d 2
tirben Skrevet 21. mars 2020 #24 Skrevet 21. mars 2020 Hva er det med det de skriver som er "grisete"? Du kaller dem gamle griser, men sier at de ikke kommenterer utseendet ditt. Hva slags kommentarer er det de gir? Hvis du ikke tåler at folk på vennelisten din gir tilbakemeldinger på statusene dine, må du kanskje rydde i vennelisten din? Eller gå på innstillingene dine, og rette på hvem som kan se statusen din. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #25 Skrevet 21. mars 2020 Hvis du ikke tør å slette, sett dem på begrenset profil. Han kan ikke kommentere på bilder eller poster han ikke ser. Anonymkode: 12ded...715 2
barbent Skrevet 21. mars 2020 #26 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fleste hadde vert sykt flaue over faren sin om han oppførte seg sånn mot unge jenter! Anonymkode: 13302...321 Visst du ikke ser forskjell på å være flau og det å kalle noen for gris eller hore så vet ikke jeg. Jeg syns heller ikke det er greit å generalisere. ville du likt at noen kalte din far for gris eller din mor for hore, fatter ikke du kan forsvare slike holdninger, kanskje du burde tenke deg litt om du også 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #27 Skrevet 21. mars 2020 Hvorfor legger du ut bilder av deg selv hvis du ikke liker oppmerksomhet? 🤦🏼♀️ Anonymkode: e26c4...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #28 Skrevet 21. mars 2020 3 minutter siden, barbent skrev: Visst du ikke ser forskjell på å være flau og det å kalle noen for gris eller hore så vet ikke jeg. Jeg syns heller ikke det er greit å generalisere. ville du likt at noen kalte din far for gris eller din mor for hore, fatter ikke du kan forsvare slike holdninger, kanskje du burde tenke deg litt om du også Hvis min far oppførte seg slik så hadde jeg godt forstått at jentene som opplevde det kalte ham for en gris. Anonymkode: 12ded...715 5
barbent Skrevet 21. mars 2020 #29 Skrevet 21. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis min far oppførte seg slik så hadde jeg godt forstått at jentene som opplevde det kalte ham for en gris. Anonymkode: 12ded...715 vet du overhode hva han har sagt ? og nei det er ikke greit å kalle folk for gris, selv om de kommenterer bilder, så lenge du er venn med personen så må du akseptere at det kommer kommentarer, visst ikke bør du slette vedkommende og blokkere, ikke bitche om det på kvinneguiden og fremlegge menn som griser. Virker utrolig umodent og lite gjennomtenkt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #30 Skrevet 21. mars 2020 Enig med deg TS. Ekle gamle griser, og de farter rundt på insta og face. Skjønner ikke selv hvor ekle de er, og de tror de bare gir komplimenter 🤮 Hater de selv. Du må bare fortsette og blokke og slette. De vil aldri lære. Anonymkode: 1771f...b74 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #31 Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, barbent skrev: Visst du ikke ser forskjell på å være flau og det å kalle noen for gris eller hore så vet ikke jeg. Jeg syns heller ikke det er greit å generalisere. ville du likt at noen kalte din far for gris eller din mor for hore, fatter ikke du kan forsvare slike holdninger, kanskje du burde tenke deg litt om du også At man et kåt når man er eldre er helt greit, men du lar det ikke gå på bekostning av yngre mennesker som ikke ønsker den type oppmerksomhet fra deg. 🙄 Anonymkode: 13302...321 2
HalldirV2 Skrevet 21. mars 2020 #32 Skrevet 21. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er alltid en av de første til å like, og kommenterer rett etterpå. Over et år har jeg slettet kommentaren hans men han tar faen meg ikke hintet! Er det mulig? ellers har de andre menn vært mer slike griser som prøvde seg fysisk Anonymkode: da09a...b1d Blokk han da vel
barbent Skrevet 21. mars 2020 #33 Skrevet 21. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: At man et kåt når man er eldre er helt greit, men du lar det ikke gå på bekostning av yngre mennesker som ikke ønsker den type oppmerksomhet fra deg. 🙄 Anonymkode: 13302...321 igjen vet du hva han har sagt ??
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #34 Skrevet 21. mars 2020 Akkurat nå, barbent skrev: igjen vet du hva han har sagt ?? vel jeg har opplevd et par sånne selv, og det føles ikke ok i det hele tatt å få sånne bemerkninger. Det er jo ikke sånn at hun sier "gammel gris" til han heller, men at hun tenker det er 100% innafor. Anonymkode: 13302...321 1
barbent Skrevet 21. mars 2020 #35 Skrevet 21. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: vel jeg har opplevd et par sånne selv, og det føles ikke ok i det hele tatt å få sånne bemerkninger. Det er jo ikke sånn at hun sier "gammel gris" til han heller, men at hun tenker det er 100% innafor. Anonymkode: 13302...321 visst du tror du skal gå igjennom livet uten at du vil få kommentarer fra andre mennesker, spesielt når du eksponerer deg selv på på sosiale medier så tror jeg bare du må kutte dette ut og låse deg selv inne. Du kan ikke kalle andre mennesker for det ene eller det andre bare fordi de gir deg en kommentar som du ikke helt liker, visst du ikke tåler dette uten å syte på kvinneguiden om det, tenker jeg at en må revurdere om en skal utlevere seg selv på sosiale medier eventuelt begrense vennekretsen på sosiale medier og slette dem man ikke er fornøyd med. visst man generaliserer og kaller menn som er over 50 for griser er man ikke hakke bedre en den ENE mannen som kommenterte bilde hennes på en måte vi i grunnen ikke vet noe om. Jeg vil minne om at det er aldersgrenser å følge på sosiale medier, virker her som om de ikke er fulgt fra ts sin side 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #36 Skrevet 21. mars 2020 13 minutter siden, barbent skrev: visst du tror du skal gå igjennom livet uten at du vil få kommentarer fra andre mennesker, spesielt når du eksponerer deg selv på på sosiale medier så tror jeg bare du må kutte dette ut og låse deg selv inne. Du kan ikke kalle andre mennesker for det ene eller det andre bare fordi de gir deg en kommentar som du ikke helt liker, visst du ikke tåler dette uten å syte på kvinneguiden om det, tenker jeg at en må revurdere om en skal utlevere seg selv på sosiale medier eventuelt begrense vennekretsen på sosiale medier og slette dem man ikke er fornøyd med. visst man generaliserer og kaller menn som er over 50 for griser er man ikke hakke bedre en den ENE mannen som kommenterte bilde hennes på en måte vi i grunnen ikke vet noe om. Jeg vil minne om at det er aldersgrenser å følge på sosiale medier, virker her som om de ikke er fulgt fra ts sin side Du tar dette vanvittig personlig. De aller fleste reagerer som TS i situasjonen hun opplever, til info. Og hva man tenker og debatterer anonymt er helt fritt. TS er i tillegg voksen nok til å ville skåne hans følelser, og er derfor nervøs for å bare blokkere ham, slik de fleste ville gjort med godt voksne menn uten sosiale antenner. Anonymkode: 12ded...715 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #37 Skrevet 21. mars 2020 23 minutter siden, barbent skrev: visst du tror du skal gå igjennom livet uten at du vil få kommentarer fra andre mennesker, spesielt når du eksponerer deg selv på på sosiale medier så tror jeg bare du må kutte dette ut og låse deg selv inne. Du kan ikke kalle andre mennesker for det ene eller det andre bare fordi de gir deg en kommentar som du ikke helt liker, visst du ikke tåler dette uten å syte på kvinneguiden om det, tenker jeg at en må revurdere om en skal utlevere seg selv på sosiale medier eventuelt begrense vennekretsen på sosiale medier og slette dem man ikke er fornøyd med. visst man generaliserer og kaller menn som er over 50 for griser er man ikke hakke bedre en den ENE mannen som kommenterte bilde hennes på en måte vi i grunnen ikke vet noe om. Jeg vil minne om at det er aldersgrenser å følge på sosiale medier, virker her som om de ikke er fulgt fra ts sin side Enig med hun over, det må være en grunn til at du tar dette så personlig. Anonymkode: 13302...321
barbent Skrevet 21. mars 2020 #38 Skrevet 21. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar dette vanvittig personlig. De aller fleste reagerer som TS i situasjonen hun opplever, til info. Og hva man tenker og debatterer anonymt er helt fritt. TS er i tillegg voksen nok til å ville skåne hans følelser, og er derfor nervøs for å bare blokkere ham, slik de fleste ville gjort med godt voksne menn uten sosiale antenner. Anonymkode: 12ded...715 Faktum er at de fleste reagerer ikke som TS Personlig hva får deg til å si det, har holdt meg til saken hele tiden, ingen grunn til å tro at dette er personlig, er bare trøtt å lei av folk som bruker ord som hore og gamle griser, syns det er utrolig tåpelig og umodent 3
barbent Skrevet 21. mars 2020 #39 Skrevet 21. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med hun over, det må være en grunn til at du tar dette så personlig. Anonymkode: 13302...321 Du tar nok feil der, har holdt meg til saken hele tiden, er bare lei folk som bruker ord som hore og gamle griser.Tåpelig og umodent 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #40 Skrevet 21. mars 2020 De fleste reagerer som TS. Gamle griser forstår det ikke, eller vil ikke forstå. Anonymkode: 1771f...b74 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå