AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #181 Del Skrevet 4. april 2020 8 timer siden, Hatsumomo skrev: Det var litt om dette når første sesong gikk. Hun var åpen om en trøblete barndom og plassering barnevernshjem osv, men sa ikke noe om det. Det kom fram på en eller annen måte i diskusjonstrådene, om det var noen som kjente til oppveksten hennes eller noe. Husker ikke direkte. Men jeg skal ikke være bastant, da jeg ikke vet såklart. Har forandret på innlegget. Hun snakker om det her. Anonymkode: 8ada9...b13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 4. april 2020 #182 Del Skrevet 4. april 2020 På 28.3.2020 den 16.23, AnonymBruker skrev: Han virker utrolig homofil i faktene sine. Bare jeg som tenker det? Noen som kødder seg til å være med? Anonymkode: 3d5c9...667 Tenkte det samme. Han ligner veldig på Joakim Kleven, så kanskje derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 4. april 2020 #183 Del Skrevet 4. april 2020 3 timer siden, Tears in heaven skrev: Melina er skada fra barndommen.hun vil jage bort de som bryr seg om henne,hun er vant til å bli skuffa,så er nok en overlevelsesmekanisme.hun beskytter seg og heller skuffer andre enn omvendt.men hun sårer mange på veien og det er trist å se på. Bra skrevet. Melinda er en fin jente. Hun har vokst veldig på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. april 2020 #184 Del Skrevet 5. april 2020 Det der "alle ønsker Melina ut" opplegget var rimelig banalt, snakk om å lage en storm i en fingerbøl! Det må jo være scriptet eller noe? Fulle folk som sitter der og prater om "besteveninnen" når de har vært inne i huset i to, maks 5 dager. Veldig lett å gjennomskue at de har lite å krangle om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 5. april 2020 #185 Del Skrevet 5. april 2020 Ble lei av Pierre og Daniel forrige gang de var med. 🥱 Håper de finner noen litt mer artige skruer. Mye kjedelige folk i år, trodde det skulle være bedre faktisk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 6. april 2020 #186 Del Skrevet 6. april 2020 Har Sindre mindreverdighetskomplekser? Siden han lar melina behandle han på den måten. Han står jo ikke opp for seg selv.. rart å like en som ikke er bra for deg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #187 Del Skrevet 6. april 2020 Melina ligner jo på han Sandra er sammen med nå Anonymkode: 6a7b1...751 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 6. april 2020 #188 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, WhiteSwan skrev: Har Sindre mindreverdighetskomplekser? Siden han lar melina behandle han på den måten. Han står jo ikke opp for seg selv.. rart å like en som ikke er bra for deg. Helt tydelig en tøffel som er hodestups forelsket i henne, men hun føler ikke det samme virker det som. Nå har han henne "låst" inne med seg så de må hanskes med hverandre, så han klarer jo ikke la være å henge på henne, fikle og mase. Dermed virker det som han må skape drama for å få hennes oppmerksomhet. All oppmerksomhet er "god" oppmerksomhet fra en man er forelsket i? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #189 Del Skrevet 6. april 2020 Skjønner ikke at Sindre orker å være med Melina. Melina virker som hun har noen dype problemer Anonymkode: 7eed5...a85 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 6. april 2020 #190 Del Skrevet 6. april 2020 Tenker det var bra for både Melina og Sindre at Sindre ble sendt hjem. Spent på stemningen mellom Ariel og Daniel. De var jo forlovet og ut ifra det jeg har hørt så var han utro mot henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #191 Del Skrevet 6. april 2020 Sandra irriterer meg. Oppførselen hennes minner meg om Melina i sesong 1. Tror hun prøver å være Melina. Snakker om å være bitch ved matbordet når hun var like ille selv. Blir faktisk kvalm av Ariel og oppførselen hennes mot Melina bare for hun hadde sex med Daniel. Skulle tro hun var 14 år og ikke 29. Anonymkode: 8ada9...b13 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #192 Del Skrevet 7. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir faktisk kvalm av Ariel og oppførselen hennes mot Melina bare for hun hadde sex med Daniel. Hva har Ariel gjort, utenom å være litt sjalu? Melinas oppførsel er langt i fra normal. Anonymkode: 296d9...d4e 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #193 Del Skrevet 7. april 2020 Jeg prøver se dagens episode på dplay, men den vil ikke spille av. Noen fler som har samme problem akkurat nå? Anonymkode: 6d3ac...c14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #194 Del Skrevet 7. april 2020 Virker litt som om Sandra prøver å være Melina. "Du er slem. Du er stygg! Dra hjem!". Lol.... Men nå synes jeg Melina sin oppførsel er litt frekk og da. Anonymkode: 1546f...451 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bens Skrevet 7. april 2020 #195 Del Skrevet 7. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sandra irriterer meg. Oppførselen hennes minner meg om Melina i sesong 1. Tror hun prøver å være Melina. Snakker om å være bitch ved matbordet når hun var like ille selv. Blir faktisk kvalm av Ariel og oppførselen hennes mot Melina bare for hun hadde sex med Daniel. Skulle tro hun var 14 år og ikke 29. Anonymkode: 8ada9...b13 Og når Sandra blir konfrontert og lyver ang Pierre, svarer hun "jeg ville ikke snakke om det rundt kjøkkenbordet"...LOL, det var jo hun som startet å kjefte og smelle, nettopp rundt kjøkkenbordet. Ååh, hun Sandra er ikke helt god stakkar. Men det finnes vel et ord for slikt, umoden? Så håper du blir ei grei jente når hun er 30. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 7. april 2020 #196 Del Skrevet 7. april 2020 Pierre er ikke spesielt sympatisk han heller, og heller bensin på bålet/kaster Sandra under bussen foran alle for å gi Melina noe å spille på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskremm Skrevet 7. april 2020 #197 Del Skrevet 7. april 2020 (endret) Ok. Endret 10. april 2020 av iskremm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #198 Del Skrevet 7. april 2020 På 4.4.2020 den 16.29, Malika skrev: Maria mangler alt av den karismaen som Lady Gaga har, selv om de deler noen trekk. Vi mener bare utseende 😃 Anonymkode: b74f4...db5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 7. april 2020 #199 Del Skrevet 7. april 2020 På 4.4.2020 den 22.32, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Så kjedelig, håpet hun skulle bli sendt ut neste episode eller noe, hun gjør jo ingenting ut av seg. Anonymkode: ccb3e...338 Seher.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #200 Del Skrevet 7. april 2020 Altså, Melina blir jo fremstilt som en hore. Bokstavelig talt. Ei som hvem som helst bare kan gå å pule til en hver tid. Alltid tilgjengelig og åpen for kunder 😱 Er så kåt, jeg går til Melina og får tømt meg liksom.. Hvordan klarer hun å beholde noen form for selvrespekt??? Helt grusomt å se på... Anonymkode: d55e4...bca 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå