Gå til innhold

Iskald stemning da Harry og Meghan hadde siste kongelige oppdrag

Gjest Mattie16

Anbefalte innlegg

Mattie16 skrev (17 timer siden):

Gode poenger der ja. Tenker at de burde ta litt mer selvkritikk, og det med at Harry faktisk hadde forberedt Meghan for dårlig? Eller trodde han hun ville takle det bedre? Eller at pressen ville være snillere? Og at hun ikke hadde Googlet kongehuset, det er jo latterlig.

Likevel ble det en umenneskelig behandling av dem av pressen, som ikke kan unnskyldes.

Jeg tenker også at de burde ta mer selvkritikk. Det virker som hun manglet/mangler en fundamental forståelse av hvilken rolle kongefamilien har, og at denne rollen påvirker hva man kan si og gjøre i det offentlige rom. Virker som hun gikk inn i noe hun ikke forstod omfanget av. I beste fall har hun driti seg ut. Det er i alle fall ikke kongefamilien sin skyld. Hun burde i så fall rette beskyldningene mot sin egen mann som informerte henne for dårlig. Jeg kjenner jeg blir litt flau på deres vegne.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille_Krokodille skrev (18 minutter siden):

https://www.startsiden.no/artikkel/195364965 

Hurtig blunking er indikator på løgn.

Det er veldig mye man kan se i det intervjuet som ikke blir sagt med ord. Er litt nørd når det kommer til dette med kroppsspråk, men skal la folk få tro det de vil om denne dama. Tiden vil vise hva som er sant og ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
DianaV skrev (2 timer siden):

Det er veldig mye man kan se i det intervjuet som ikke blir sagt med ord. Er litt nørd når det kommer til dette med kroppsspråk, men skal la folk få tro det de vil om denne dama. Tiden vil vise hva som er sant og ikke. 

Ja, det tror jeg også. Mye vil nok komme frem etterhvert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE ville ikke være arbeidende royale lengre, men penger skulle de ha fra Charles alikevel og da ville de ut pga de skulle ha privatliv og tjene penger selv. 

Forstå det den som vil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...