Gå til innhold

Iskald stemning da Harry og Meghan hadde siste kongelige oppdrag


Gjest Mattie16

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16

I kirken da hverken Prins William eller Kate hilste på Meghan og Harry. Kate så veldig sur ut under hele seansen, ulikt for henne. Meghan smilte og forsøkte holde masken, mens Harry så sint ut etter at broren og svigerinnen ikke hilste på dem

Etter å ha sett bildene og videoen så får jeg definitivt inntrykk av at det er dårlig stemning.

Synes det er så trist, og lurer på hva som gikk galt. Og selv om det gikk virkelig galt, hvorfor klarte ikke Kate å bare gjøre det beste utav det? For nå vil det jo i hvert fall ikke bli bedre? Skal man tro bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Mattie16 skrev:

I kirken da hverken Prins William eller Kate hilste på Meghan og Harry. Kate så veldig sur ut under hele seansen, ulikt for henne. Meghan smilte og forsøkte holde masken, mens Harry så sint ut etter at broren og svigerinnen ikke hilste på dem

Etter å ha sett bildene og videoen så får jeg definitivt inntrykk av at det er dårlig stemning.

Synes det er så trist, og lurer på hva som gikk galt. Og selv om det gikk virkelig galt, hvorfor klarte ikke Kate å bare gjøre det beste utav det? For nå vil det jo i hvert fall ikke bli bedre? Skal man tro bildene.

Hvor ser man disse bildene/videoen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
18 minutter siden, Diamant skrev:

Hvor ser man disse bildene/videoen?

https://www.seher.no/kongelig/anerkjente-ikke-meghan-og-harry/72228715

https://people.com/royals/prince-william-says-brief-hello-to-meghan-markle-and-prince-harry-while-kate-avoids-eye-contact/
 

Har fått mye oppmerksomhet i britisk og amerikansk presse, denne seansen. Dette var siste oppdraget deres og meghan skulle fly hjem rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mattie16 skrev:

https://www.seher.no/kongelig/anerkjente-ikke-meghan-og-harry/72228715

https://people.com/royals/prince-william-says-brief-hello-to-meghan-markle-and-prince-harry-while-kate-avoids-eye-contact/
 

Har fått mye oppmerksomhet i britisk og amerikansk presse, denne seansen. Dette var siste oppdraget deres og meghan skulle fly hjem rett etterpå.

Takk :) Kan skjønne at dette har fått oppmerksomhet, de så ikke spesielt blide ut noen av dem. Vi vet jo ikke hva som ligger bak, men noe er det nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Men så er spørsmålet, hjelper det med sure miner? Og hvordan kan Harry se så glad ut på andre bilder med Meghan, hvis han egentlig har det miserabelt med henne? Er ikke Harry i stand til å tenke selv lenger, har han ikke en hjerne?

 

Det er mange som mener at Meghan har hjernevasket Harry osv., ikke er bra for han. Men han har nå valgt dette selv. Var han i utgangspunktet da mindre begavet og ikke er i stand til å ta ansvar for eget liv? 
 

Jeg synes det er så merkelig at hvis Harry og William var så nære før, at hun har klart å «ødelegge» alt? Dette er da virkelig noe Harry har gått inn i med viten og vilje. Hvor lykkelig var vel egentlig Harry før..?

Jeg kan skjønne William og Kate godt jeg og, men er det ikke bedre å akseptere hvordan situasjonen er og ikke eskalere rykter og spekulasjoner? 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...
Gjest Symfonia

Nå - etter at det nylig kom to bøker om konflikten - vet vi en del mer. Ser ut som om Meghan er en emosjonelt ustabil trøbbelmaker, som har en lang historie med drama og konflikter bak seg. Synd på rødtoppen som ikke er i stand til sette foten ned for henne. Når man ser på den trashy familien hennes, får man nesten assosiasjoner til filmen parasite. Håper for Harrys skyld at han kommer seg unna denne vandrende katastrofen, og hjem igjen til bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symfonia skrev:

Nå - etter at det nylig kom to bøker om konflikten - vet vi en del mer. Ser ut som om Meghan er en emosjonelt ustabil trøbbelmaker, som har en lang historie med drama og konflikter bak seg. Synd på rødtoppen som ikke er i stand til sette foten ned for henne. Når man ser på den trashy familien hennes, får man nesten assosiasjoner til filmen parasite. Håper for Harrys skyld at han kommer seg unna denne vandrende katastrofen, og hjem igjen til bestemor.

Hva heter bøkene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke...skjønner at Kate og William er sinte, de har 3 barn og nå blir det enda mer jobb siden Harry og Meghan "sa opp." På en annen side så syns jeg Meghan har blitt behandlet dårlig av den britiske tabloidpressen. Jeg er ikke noen fan av Meghan og harry, syns de virker arrogante og sutrete, men det er min mening.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er forståelig at de trakk seg ut fra kongehuset, men William føler vel at nå star han i det aleine? Han er vel heller ikke så fan kanskje av hele opplegget siden moren han måtte dø for det der.. Det største presset ligger uansett på han siden han er den kommende kongen etter faren sin. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Symfonia
10 timer siden, Vinglass skrev:

Hva heter bøkene?

Finding freedom

Meghan and Harry: The real story

Omtale av den siste ligger her

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8564033/PIERS-MORGAN-Meghan-Harrys-new-book-confirms-theyre-worlds-tone-deaf-whiny-brats.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattie16

Slettet det jeg opprinnelig skrev, da jeg har endret litt syn på saker og ting.

Endret av Mattie16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrooolig rart at Meghan virkelig ikke ante hvem han var da de begynte å date. 

Alle vet vel hvem disse to prinsene er? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MiniMjau skrev:

Synes det er utrooolig rart at Meghan virkelig ikke ante hvem han var da de begynte å date. 

Alle vet vel hvem disse to prinsene er? 

Hun visste nok veldig godt hvem han var 😛

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Symfonia
På 2.8.2020 den 2.56, Tanuki skrev:

syns de virker arrogante og sutrete,

Kanskje først og fremst til dumme begge to, definitivt ikke rakettforskere noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 2.8.2020 den 2.56, Tanuki skrev:

jeg vet ikke...skjønner at Kate og William er sinte, de har 3 barn og nå blir det enda mer jobb siden Harry og Meghan "sa opp." På en annen side så syns jeg Meghan har blitt behandlet dårlig av den britiske tabloidpressen. Jeg er ikke noen fan av Meghan og harry, syns de virker arrogante og sutrete, men det er min mening.

Hun ble ikke dårligere behandlet enn Kate og Camilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, O.G. said:

Hun ble ikke dårligere behandlet enn Kate og Camilla.

Det er godt mulig, jeg vet de fikk mye negativ presse og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Måtte bare fjerne det jeg hadde skrevet. Jeg har en dårlig magefølelse om Harry og Meghan, uansett hvor mye jeg prøver å legge godviljen til.

Og så leste jeg nylig at George og Amal Clooney ikke kjente dem da de ble invitert til bryllupet?! De hadde visst aldri møtt dem, men de gikk likevel? Hvis det er sant er det drøyt.
 

Endret av Mattie16
Endret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...