Gå til innhold

♡ Babydrømmen ♡

SUPERMIRI

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.... du tuller.. nå sitter jeg her i sjokk og har vondt langt inni hjerterota! Dette forventet jeg virkelig ikke.. beklager så mye, det er så urettferdig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Så utrolig trist å høre!😢 Føler virkelig med deg!❤️ MA er det værste!💔 Håper du klarer å få hentet deg litt inn igjen, selvom jeg vet det er vanskelig! Håper du har mye støtte i mannen din, det har hjulpet meg veldig etter mine MA og SA❤️ Sender deg en god klem!🥰

Endret av Hopptimisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei dette var helt fryktelige nyheter Supermiri!! 163723636_grte.gif.cb9bad2aadb543af5a1f9740f77e363d.gifAbsolutt det verste som kunne skje! Jeg er sååå lei meg på dine vegne nå. Vet at det hjelper så lite, men jeg vet akkurat hvordan du har det. Under to måneder siden jeg fikk samme beskjed på akkurat samme tid. Helt utrolig urettferdig at dette også skulle skje deg!

Nå er det ikke annet å gjøre enn å håpe at alt går riktig for seg slik det skal med kroppen. Selv om det er fryktelig vondt at det måtte bli sånn. Og tillat deg å sørge...

sadhugsmiley.gif.06b1286d3cfa6629f9f0a2633643d7c0.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var helt forferdelig å lese kjære Supermiri! Livet er så urettferdig! Jeg sender deg masse klemmer og varme tanker! Ta vare på hverandre i denne tiden ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

CD 8 - 1 uke siden medisinsk abort 

Dette har vært en tung uke. Jeg gjennomførte aborten på sykehuset da gynekologen ville ha meg der. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvilket smertehelvete denne aborten var. Jeg synes jeg har smertefulle menstruasjoner fra før, men dette tok kaka. Det varte i ca 6 timer med sterke, takvise sammentrekninger, oppkast, diaré og svimmelhet. Jeg fikk god effekt av første cytotec-runde, og ble sjekket av gynekologen så fort det hadde kommet ut blod og klumper. Den andre kuren tok jeg kun for å få ut resterende blodrester - noe som det var veldig lite av i utgangspunktet. Jeg visste i hvertfall med sikkerhet at jeg var tom når jeg gikk ut derfra. 

Heldigvis hadde jeg mannen min der, og for en støtte han har vært i denne perioden. Han har gitt meg en styrke jeg ikke ante at jeg hadde. Han er virkelig verdens flotteste mann. Om ikke annet har dette gjort forholdet våres enda sterkere og dypere enn det det var fra før. 

Jeg sluttet å blø for 2 dager siden. Det var godt å bli ferdig med det. Blødde i til sammen 6 dager, så ble 2 dager lenger enn jeg er vant til i forhold til vanlig menstruasjon. Nå gleder jeg meg til å se fremover, mot nye prøveperioder. Har ikke mistet motet enda. Er spent på hvordan syklusen min blir fremover. Får jeg eggløsning til vanlig tid? 

Tusen takk for støtten fra alle her inne. Det er utrolig hvor ubeskrivelig mye verdt en slik støtte kan være, selv om man ikke kjenner en eneste en av dere ❤️ Vit også at jeg titter innom dagbokene deres titt og ofte. Jeg kommer nok litt mer aktivt tilbake snart, men vil bare føle meg klar til det først. 

Sender alle en stor klem fra meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig urettferdig at du måtte gå gjennom dette... Kan ikke forestille meg hvordan det har vært for dere, men jeg blir veldig glad av å lese at du ikke har mistet motet helt❤️ Forståelig at man trenger litt tid på å komme seg helt i gang igjen etter dette❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er ved godt mot nå og at du og mannen har bondet mer i denne tiden! Akkurat sånn var det for meg/oss etter vår MA også! Fantastisk støtte å ha en så god mann ved sin side, som man blir forelsket i helt på nytt på en måte!❤️ 
Krysser virkelig alt jeg har for at den neste spiren din holder løpet ut!❤️🤞🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg masse varme klemmer :klem: 

Synes det er så vondt at du måtte gjennom dette her.. så urettferdig. 
Men godt å høre at du ikke har mistet motet ❤️ Fortsetter å heie på deg til spiren din sitter ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mange klemmer til deg! Føler meg veldig nær historien din da jeg vet hvordan det føles... Masse lykke til videre! Er slettes ikke sikkert at syklusen din krøller noe særlig på tross av aborten. Kanskje EL bare noen dager senere enn vanlig. Blir spennende å se :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD15 

Nå er jeg dritlei. 

Når jeg skrev sist var jeg på 3.dagen uten et eneste spor av blødning, på fredagen. Vi hadde sex samme kveld. Begynte å blø senere på dagen på lørdag etter dobesøk med litt obstipert mage. Gikk fort over til brunlig utflod, og så var det et lite opphold igjen. Men! Når jeg tror det skal gi seg, så er vi på'n igjen.. Har ikke vært ren blodig blødning, men rødlig, slimete utflod. Blir fort brunt.

Kan jeg bli ferdig snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh! Det var jo ikke det du trengte nå😶 Håper det gir seg veldig snart så du kan føle at dette endelig er over❤️ Ikke minst så dere kan se fremover mot noe nytt❤️ Håper det er et tegn på at det gir seg snart ettersom det ikke er frisk blødning 🤞🏼

Endret av Noldi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist lesning at det ikke ble noe fin opplevelse på UL og at det endte sånn☹️ Var ikke sånn det skulle gå! Håper det går bedre med deg nå, og at du får kommet raskt i gang med prøvingen igjen :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...