Gjest MrsL Skrevet 21. november 2005 #881 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. november 2005 #882 Del Skrevet 21. november 2005 Gratulerer! Hva slags bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. november 2005 #883 Del Skrevet 22. november 2005 God morgen og gratulerer med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 22. november 2005 Forfatter #884 Del Skrevet 22. november 2005 Takk! Det er en 2000-modell Suzuki Baleno med 4-hjulstrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2005 #885 Del Skrevet 22. november 2005 Gratulerer så masse med bil ja! Alltid kjekt med noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. november 2005 #886 Del Skrevet 22. november 2005 Gratulere med ny bil!! Åhh den er fin altså! Litt grønn av misunnelse (nesten grønn da..) Nei det ble ikke noe snø gitt.. Men kommer vel snart, er jo jul straks og greier!! Ha en flott kveld snuppelura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2005 #887 Del Skrevet 23. november 2005 Grattis med nye bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. november 2005 #888 Del Skrevet 23. november 2005 God morgen! (ehh... formiddag..)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. november 2005 Forfatter #889 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) God morgen alle sammen I natt har jeg sovet dårlig! Sovna litt før kl 24, og var våken fra ca halv tre til halv sju Utrolig kjedelig å ikke få sove! En halvtime etter at jeg hadde sovnet, ringte vekkerklokka til mannen. Han var trøtt, han har jo våknet flere ganger pga meg i natt. Jeg klarte å sovne igjen da, og sov i et par timer etter at han hadde dratt. Føler meg opplagt foreløpig Da vi hadde lagt oss i går, lå vi lenge og så på magen min. Det er gøy å se på når babyen flytter på seg, for da buler magen ut og rører seg både hit og dit. Det har nok begynt å bli litt trangt der inne I dag er det BIM-treff igjen. Jeg har planer om å gå på det, hvis jeg ikke blir stuptrøtt utover dagen. Fikk sms fra en venninne i går kveld (hun dere kjenner, liv og iss ). Hun hadde termin på søndag, og i går ble det bestemt at hun skulle ta keisersnitt i dag tidlig!! Så for alt jeg vet ligger hun "under kniven" nå, eller kanskje med sitt tredje barn på brystet Gleder meg til å høre hvordan det har gått! Ha en fin dag Endret 23. november 2005 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. november 2005 #890 Del Skrevet 23. november 2005 Å! Skal hun ta keisersnitt idag! Da kan det jo hende at lille nurket er her allerede!! Dakkar deg som ikke får sove... Fint at du har mulighet til å sove litt etter mannen har gått da! Så dagene dine ikke blir helt ødelagt!! Ha en fin fin dag du og engelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. november 2005 Forfatter #891 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg føler bare for å legge ut denne linken igjen, jeg. Så alle kan se hvor stor og fin babyen min er nå i uke 30!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. november 2005 #892 Del Skrevet 23. november 2005 tenk at det ligger en sånn inne i magen din! Syns det er så rart jeg! MEN nå har den blitt stor og fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 23. november 2005 #893 Del Skrevet 23. november 2005 Blir like fascinert hver gang jeg ser bilder av fostere og slikt jeg, eller leser om alt det som skjer inni oss, med den lille... Så koselig at venninnen din anakelig ligger med sin lille skatt på brystet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. november 2005 #894 Del Skrevet 23. november 2005 Grattis med ny bil!!!! Så herlig at venninna di har fått babyen sin idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. november 2005 #895 Del Skrevet 23. november 2005 Nå har sikkert babyen hennes kommet, vet du hvilket kjønn det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. november 2005 Forfatter #896 Del Skrevet 23. november 2005 Nå har sikkert babyen hennes kommet, vet du hvilket kjønn det er? ← Nei, de fikk ikke sett det på ul, og jeg har ikke hørt noe i dag. Hadde jo vært gøy med gutt, siden de har to jenter fra før. Men jeg tror de bare har funnet jentenavn, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. november 2005 #897 Del Skrevet 23. november 2005 stillig med den magegreia med babyen .. men så litt vondt ut.. innvola blir jo klemt ihjel jo.. gulp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. november 2005 #898 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Grattis med ny bil! Endret 23. november 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. november 2005 Forfatter #899 Del Skrevet 23. november 2005 Venninna mi som tok keisersnitt i dag fikk en stor gutt! Han veide 4650 gram (og hadde visst stort hode ). Nå har jeg vært på BIM-treff, og det var kjempekoselig!!! bare masse, masse babysnakk og skravling! Gleder meg til det neste, som er om to uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. november 2005 Forfatter #900 Del Skrevet 23. november 2005 stillig med den magegreia med babyen .. men så litt vondt ut.. innvola blir jo klemt ihjel jo.. gulp ← Ja, det kjennes sånn ut i blant også! Kanskje det er en av grunnene til halsbrann? Grattis med ny bil! ← Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå