Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Gratulere med ny bil!! Åhh den er fin altså! Litt grønn av misunnelse :tristbla: (nesten grønn da..)

Nei det ble ikke noe snø gitt.. Men kommer vel snart, er jo jul straks og greier!!

:klem: Ha en flott kveld snuppelura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen :tommelsmil:

I natt har jeg sovet dårlig! Sovna litt før kl 24, og var våken fra ca halv tre til halv sju :overrasket: Utrolig kjedelig å ikke få sove! En halvtime etter at jeg hadde sovnet, ringte vekkerklokka til mannen. Han var trøtt, han har jo våknet flere ganger pga meg i natt. Jeg klarte å sovne igjen da, og sov i et par timer etter at han hadde dratt. Føler meg opplagt foreløpig :)

Da vi hadde lagt oss i går, lå vi lenge og så på magen min. Det er gøy å se på når babyen flytter på seg, for da buler magen ut og rører seg både hit og dit. Det har nok begynt å bli litt trangt der inne :ler:

I dag er det BIM-treff igjen. Jeg har planer om å gå på det, hvis jeg ikke blir stuptrøtt utover dagen.

Fikk sms fra en venninne i går kveld (hun dere kjenner, liv og iss :) ). Hun hadde termin på søndag, og i går ble det bestemt at hun skulle ta keisersnitt i dag tidlig!! Så for alt jeg vet ligger hun "under kniven" nå, eller kanskje med sitt tredje barn på brystet :hjerte: Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Ha en fin dag :kose:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Å! Skal hun ta keisersnitt idag! Da kan det jo hende at lille nurket er her allerede!!

:klem: Dakkar deg som ikke får sove... Fint at du har mulighet til å sove litt etter mannen har gått da! Så dagene dine ikke blir helt ødelagt!!

Ha en fin fin dag du og engelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like fascinert hver gang jeg ser bilder av fostere og slikt jeg, eller leser om alt det som skjer inni oss, med den lille... :grine::hjerte:

Så koselig at venninnen din anakelig ligger med sin lille skatt på brystet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har sikkert babyen hennes kommet, vet du hvilket kjønn det er?

Nei, de fikk ikke sett det på ul, og jeg har ikke hørt noe i dag. Hadde jo vært gøy med gutt, siden de har to jenter fra før. Men jeg tror de bare har funnet jentenavn, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi som tok keisersnitt i dag fikk en stor gutt! :hoppe: Han veide 4650 gram :overrasket: (og hadde visst stort hode :ler: ).

Nå har jeg vært på BIM-treff, og det var kjempekoselig!!! bare masse, masse babysnakk og skravling! Gleder meg til det neste, som er om to uker! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stillig med den magegreia med babyen

.. men så litt vondt ut..

innvola blir jo klemt ihjel jo.. gulp

Ja, det kjennes sånn ut i blant også! Kanskje det er en av grunnene til halsbrann?

Grattis med ny bil!  :reise:

Takk :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...