Fibonacci Skrevet 5. februar 2009 #4881 Skrevet 5. februar 2009 Gratulerer med den store lille gutten din! Håper det blir en fin dag!
iingvild Skrevet 6. februar 2009 #4882 Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer med dagen til L i går! Dere skal sikkert ha litt bursdagsfeiring i helga da? God helg!
søndagsengel? Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4883 Skrevet 6. februar 2009 Takk! Vi skal feire i helgen, ja:) Barneselskap i morgen, og familie på søndag. Hadde noen besteforeldre her i går også. Det blir mye kakebaking disse dagene
søndagsengel? Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4884 Skrevet 8. februar 2009 I dag fikk svogeren min og samboeren baby! Det første søskenbarnet til L og A. Det er bare tre uker mellom den lille gutten og A, så jeg håper de kan ha mye moro sammen i årene som kommer
liv Skrevet 8. februar 2009 #4885 Skrevet 8. februar 2009 Morro Gratulerer med nevø og første tantebarn. Var veldig koselig i bursdag
søndagsengel? Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #4886 Skrevet 8. februar 2009 Morro Gratulerer med nevø og første tantebarn. Var veldig koselig i bursdag Takk! Han har fått samme navn som sønnen din Vi koste oss også i bursdag i går! L har feber og er enda mer forkjølet i dag, så jeg håper ikke han smittet alle....
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4887 Skrevet 18. februar 2009 Her har det vært stille en stund... Lillebror har vært syk, med virus. Skikkelig ekkelt å se den lille kroppen slite med å puste og spise Nå er han heldigvis nesten frisk igjen, han er i allefall mye mer våken og har matlyst. Men vi holder oss innendørs ut uka, fikk beskjed om å ikke ta ham med ut når det er kaldere enn 0 grader. I dag har L hatt fri fra barnehagen, for å ha en "vinterferiedag" med besteforeldrene sine (mine foreldre). De dro avgårde med ski og akebrett klokka 10 til en dag med lek i snøen, kakao, vafler og pølsegrilling. Han er fortsatt hos dem, og de koser seg nok veldig Jeg har hatt besøk av en venninne tidligere i dag, men etter at hun dro, har jeg kjedet meg en del. Gleder meg til vi kan gå ut på trilleturer igjen!
iss Skrevet 18. februar 2009 #4888 Skrevet 18. februar 2009 Huff da, virus er virkelig ikke morro Vi slapp unna det med skjønningen....
søndagsengel? Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #4889 Skrevet 18. februar 2009 Huff da, virus er virkelig ikke morro Vi slapp unna det med skjønningen.... Ikke moro i det hele tatt! L hadde det ikke som baby han heller, men det er nok større sjanse for at barn nr 2 får det når de har storesøsken i barnehage. L var jo syk i begynnelsen av måneden.
iingvild Skrevet 1. mars 2009 #4890 Skrevet 1. mars 2009 Det kan umulig være noe artig å se den lille kroppen med sykdom nei. Gruer meg litt til første gang lille ii er syk, uansett hvor stor hun er! Håper dere har hatt en fin helg!
søndagsengel? Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4891 Skrevet 5. mars 2009 Koselig at du er innom , iingvild! Lenge siden jeg har vært her selv. Har vært innom andre dagbøker på KG omtrent hver dag, da. Men ofte er jeg innom når jeg ammer, og da er det ikke så lett å skrive noe særlig (jeg har blitt ganske god på å skrive fort med høyrehånda, men det er verre når han ammer på høyre side og jeg bare har venstrearmen fri ). Har ikke så mye å skrive om heller, akkurat. Har denne uka begynt et "nytt og bedre liv" (for n'te gang, men jeg prøver...). Planen er å spise sunt og bevege meg mye. Har veldig lyst til å begynne på Family igjen, men av flere grunner tror jeg ikke det blir noe av. Bl.a. har de bare kjedelige timer når det er barnepass der på dagtid, også er det jo veldig dyrt, og det er bortkasta for meg som ganske sikkert ikke holder ut et helt år (snakker av erfaring, har endt opp som "støttemedlem" mang en gang!). Men lange trilleturer i raskt tempo er jo bra for forbrenningen det også, og ikke minst er det gratis! Natt til onsdag reiser vi en tur til svigermor som bor lenger nord. Blir der til søndag eller mandag, tenker jeg. Det skal bli godt å komme seg litt bort. Vi har planer om et par netter på hytta deres på fjellet også, så da håper jeg på sol så jeg kan kose meg i solveggen mens de andre går på ski
søndagsengel? Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4893 Skrevet 5. mars 2009 Lyst på besøk på mandag? Ja, gjerne det
lille katt Skrevet 5. mars 2009 #4894 Skrevet 5. mars 2009 Men ofte er jeg innom når jeg ammer, og da er det ikke så lett å skrive noe særlig (jeg har blitt ganske god på å skrive fort med høyrehånda, men det er verre når han ammer på høyre side og jeg bare har venstrearmen fri ). Høres ut som meg på KG . Ammer på venstresiden nå . Trilleturer er sterkt undervurdert som sunnhetstiltak .
søndagsengel? Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #4895 Skrevet 6. mars 2009 Ja, det må det være, for i dag veier jeg to kg mindre enn på tirsdag Ammer på venstre side her også nå I dag skal jeg og A spise lunsj med to jeg kjenner gjennom KG. Gleder meg
søndagsengel? Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4898 Skrevet 28. mars 2009 Det har visst gått noen uker siden siste oppdatering. I mellomtiden har vi bl.a. vært noen dager hos svigermor, og der koste vi oss veldig! Luksus å bli vartet opp med gode måltider og å kunne sove lenger enn vanlig Kjøreturen gikk veldig fint begge veier (vi kjørte på natten). Ellers trodde jeg et øyeblikk at våren hadde kommet, men i går våknet vi til et hvitt dekke igjen, og det snødde i nesten hele går, og snør i dag. Ikke særlig glad for det! Vi har hatt en pause med husbygging/oppussing siden jul, men nå er vi klare for å sette i gang igjen Vi har bestilt vinduer og verandadør til soverommet i 2. etasje. Det kommer til å bli herlig med veranda der oppe! Og ikke minst blir det godt å få ferdig soverommet, sånn at mannen og jeg etter hvert kan flytte inn dit, og la lille A få ha rommet sitt for seg selv! Vi har også bestilt tapet til en fondvegg i stua. Den skal opp i løpet av påsken I mai blir det barnedåp, og innen den tid vil vi ha gjort mest mulig av det som gjenstår av lister og diverse. I dag skal jeg til frisøren for første gang siden A ble født. Det gleder jeg meg veldig til! L er med mannen i dag, og A skal være hos mamma og pappa. tror de gleder seg til å være barnevakter! Vanligvis er jo L også der, og da blir det til at de tar seg mest av ham.
Fibonacci Skrevet 28. mars 2009 #4899 Skrevet 28. mars 2009 Så deilig med frisørbesøk! Ha en god helg!
Fibonacci Skrevet 7. april 2009 #4900 Skrevet 7. april 2009 (endret) Ha en fin påske! Endret 7. april 2009 av La Traviata
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå